• Hallo,

    Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Tirza en ik en 16 jaar. Ik heb altijd al een passie voor schrijven gehad, het afgelopen jaar heb ik iets minder geschreven, omdat het erg druk was met onder andere school. Begin dit jaar besloot ik het schrijver weer op te pakken. Ik schreef verhalen voor mezelf op word maar ik schreef ook verhalen en RPG's op een andere site, deze site is uit de lucht en in mijn zoektocht naar een andere site vond ik Quizlet! Ik zit nu een paar weekjes op Quizlet en het leek mij wel leuk om een story samen met iemand te schrijven!

    Ik schrijf eigenlijk van alles wel. Man/vrouw maakt mij niet uit, ook heb geen voorkeur voor een perspectief (van uit de 'ik' vorm, van uit 'hij/zij' vorm). Het liefst schrijf ik wel realistisch. Een beetje fantasie vind ik wel leuk, maar ik ben niet zo van demonen en andere (zelfbedachte) wezens.

    Als je interesse hebt reageer of stuur een pb ;)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 14:51 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Hi Tirza
    Ik zoek al een tijdje iemand om weer samen mee te schrijven. Heb je al een verhaallijn of idee?

    Naam: Indra
    Leeftijd: 22
    Stukje: (misschien best even op mij profiel kijken bij mijn verhalen. Ik pas me snel aan qua stijl. En schrijf elk verhaal anders.)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 19:18 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    Hi Tirza
    Ik zoek al een tijdje iemand om weer samen mee te schrijven. Heb je al een verhaallijn of idee?

    Naam: Indra
    Leeftijd: 22
    Stukje: (misschien best even op mij profiel kijken bij mijn verhalen. Ik pas me snel aan qua stijl. En schrijf elk verhaal anders.)


    Ik zal eens op je profiel kijken! Ik stuur je zo een pb ;)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Zal morgen even iets sturen

    Harry_Potter007 schreef:
    Zal morgen even iets sturen


    Ahh gezellig!^^ :)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Hee Tirza!
    Ik ben op zoek naar een co writer.
    Ik ben Susan en ben 15 jaar oud.
    Op mijn profiel staat wel wat voorbeelden van hoe ik schrijf.

    lagom schreef:
    Hee Tirza!
    Ik ben op zoek naar een co writer.
    Ik ben Susan en ben 15 jaar oud.
    Op mijn profiel staat wel wat voorbeelden van hoe ik schrijf.

    Ik ben geen duizentpot... helaas. Maar stuur me gerust een pb dan hebben we t dr over^^ heb je toevallig een leuke verhaallijn die je wil uitwerken?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    naam: merle
    Leeftijd: 12, maar ik schrijf al over oudere mensen en problemen van oudere mensen als mijn leeftijd!
    stukje: ' Sophie.... Ik moet je iets vertellen....'
    Ik schrok, we weten toch alles van elkaar. Hij kijkt heel serieus. Ik keek hem aan, hij hield het niet meer. Hij begon te grijnzen.
    ' waarom lach je nou!?!' Vroeg ik onbezorgd.
    ' ik mag mee naar Nederland!' Nog voor hij deze woorden had gezecht vloog ik hem om zijn hals. Wat geweldig. Ik pinkte snel een traantje weg.
    ' huil je nou?' Vroeg Tomas grijnzend.
    ' nee joh. Suffie! Doe niet zo maf!'
    Ik gaf hem een tikje op zijn wang. Samen liepen we de kamer binnen. Daar zaten mijn 'ouders' ( verzorgers ) . Mijn 'moeder' ( verzorger ) moest huilen. Ik gaf ze een knuffel.

    je mag me altijd een PB sturen en ik zit vol verhalen en verhaallijnen om te schrijven


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Svendewijnlover schreef:
    naam: merle
    Leeftijd: 12, maar ik schrijf al over oudere mensen en problemen van oudere mensen als mijn leeftijd!
    stukje: ' Sophie.... Ik moet je iets vertellen....'
    Ik schrok, we weten toch alles van elkaar. Hij kijkt heel serieus. Ik keek hem aan, hij hield het niet meer. Hij begon te grijnzen.
    ' waarom lach je nou!?!' Vroeg ik onbezorgd.
    ' ik mag mee naar Nederland!' Nog voor hij deze woorden had gezecht vloog ik hem om zijn hals. Wat geweldig. Ik pinkte snel een traantje weg.
    ' huil je nou?' Vroeg Tomas grijnzend.
    ' nee joh. Suffie! Doe niet zo maf!'
    Ik gaf hem een tikje op zijn wang. Samen liepen we de kamer binnen. Daar zaten mijn 'ouders' ( verzorgers ) . Mijn 'moeder' ( verzorger ) moest huilen. Ik gaf ze een knuffel.

    je mag me altijd een PB sturen en ik zit vol verhalen en verhaallijnen om te schrijven


    Hey,
    ik zal je een PBtje sturen! :3


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!