• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik schrijf me uit, sorry.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Als ik credits had, had ik 'm in de spotlight gezet :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Als ik credits had, had ik 'm in de spotlight gezet :c


    Dat is lief van je! Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer gegadigden voor de vrouwelijke rollen zouden zijn.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik wil het wel nogmaals proberen, alleen mijn oude rol past niet ergens bij. Behalve bij vanity en toen was ie er nog niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mattel schreef:
    (...)

    Dat is lief van je! Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer gegadigden voor de vrouwelijke rollen zouden zijn.

    Dat had ik ook wel verwacht. Normaal gesproken zijn de vrouwelijke rollen zo vol, maar dat valt nu vies tegen. Echt jammer dat het niet wat meer gegadigden zijn hier. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als dit toch niks wordt, zou ik wel graag met je een ORPG erover starten? Dat moet dan wel alleen via de mail, als je het niet erg vind, omdat ik dus van plan was van Quizlet af te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mm... Ik twijfel een beetje. Ik denk namelijk niet dat ik genoeg tijd ga hebben hiervoor maar het klinkt wel leuk.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 20:35 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nippon schreef:
    Als dit toch niks wordt, zou ik wel graag met je een ORPG erover starten? Dat moet dan wel alleen via de mail, als je het niet erg vind, omdat ik dus van plan was van Quizlet af te gaan.


    Dat lijkt me wel heel leuk om te doen. Ik hoop natuurlijk dat het wel iets wordt, maar anders is dat ook erg leuk.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel heel leuk om te doen. Ik hoop natuurlijk dat het wel iets wordt, maar anders is dat ook erg leuk.

    Ik hoop het ook! c: De ORPG is natuurlijk optie B, haha, dus het is niet geheel verloren. Dit idee is eens een tijdje geleden voorbij gekomen bij "ideeën" van het RPG-forum, maar het idee is nooit echt uitgewerkt. Tot nu, dus ik zou het ook echt jammer vinden mocht dit doodlopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaIfoys schreef:
    Mm... Ik twijfel een beetje. Ik denk namelijk niet dat ik genoeg tijd ga hebben hiervoor maar het klinkt wel leuk.

    :c
    *knippert lief met wimpers*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    :c
    *knippert lief met wimpers*


    Hm. . . Ja, doe dan toch maar een vrouw bij wrath. (bloos)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 21:16 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Sin: Vanity.
    Naam: Jasmine Tavana.
          — 'Persian flower name'
    Leeftijd: 23 jaar.
          Geboren te Miami, Florida, op 2 augustus.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:
    Jasmine heeft door de jaren haar neigingen om te krabben kunnen onderdrukken, waardoor ze geen littekens op haar licht getinte lichaam heeft gekregen. Het heeft ergens ook wel met een stukje trots van haar te maken, want ze zou niet gezien willen worden met littekens op haar lichaam — waar ze hard haar best voor heeft gedaan om gezond en mooi te krijgen.
          Haar kleding kiest ze bij voorbaat uit. Meestal probeert ze eigenlijk een beetje haar lichaam te 'showen', omdat ze er trots op is en ze zeker vind dat ze daar complimenten voor verdient. Het nadeel is echter dat ze niet tegen vieze dingen kan en wanneer er een modderspatje op haar kleding of zichzelf komt, zal ze het verdommen en zo snel mogelijk schoonmaken. Geen denken aan dat zij vies wordt.
          Haar lichtbruine haren komen tot net onder haar mooi gevormde borsten en zijn net zo donker als haar bruine, donkere ogen die sensueel voorkomen. Wel doet ze snel haar make-up op, wat smokey is en haar lippen pittig rood – om zo toch goed voor de dag te komen.

    “Vanity is becoming a nuisance, I can see why women give it up, eventually. But I'm not ready for that yet.”

    Innerlijk:
    Jasmine is een nobel en erg toegewijde vrouw, zeker naar zichzelf. Ze benoemd haar relatiekring, haar 'koninkrijk' en dit zal zij beschermen (als het moet er tegen protesteren) — het is immers van haar.
    Het is niet moeilijk om deze jongedame niet op te merken, zij zal namelijk haar aanwezigheid meedelen en in de spotlights willen staan. Sommigen kunnen hier wellicht niet tegen, toch heeft Jasmine er geen enkel probleem mee. Deze vrouw zit vol met energie en weet altijd een groepje mensen om zich heen te werven. Ze zit vol humor, charme en bespreekt vaak zeer interessante dingen met haar medemens.
          Zelf zal ze niet genoeg nemen met het een na beste. Eigenlijk is het publieke imago zeer belangrijk voor haar, en ze zal het misschien niet toegeven, toch geniet ze van de luxe eigendommen en levensstijl om zo een eigen groots publiek imago te vormen. Desalniettemin zal ze alles doen om haar eigen en hun reputatie te beschermen. Men omschrijft haar weleens als een gulle en openhartige jonge vrouw.
          Jasmine slaat hard terug, als iemand haar doorkruist, echter zal ze geen wrok vormen — dit zit niet in haar aard. Ze zal eerder met daden op een situatie reageren dan het hierover na te denken. Aan het eind van de dag wil ze het liefst voelen dat ze iets bereikt heeft, want ze probeert altijd om dingen in de wereld beter te maken. De verschillen tussen mensen zal ze begrijpen en respecteren, zelf is ze ook over het algemeen erg vergevend en geen persoon die wrokken koestert.



    Houdt van…            Heeft een hekel aan…
    Zichzelf            Het gewone leven
    Breed leven            Bekrompen mensen
    Pracht en praal                  Zuinig zijn
    Kinderen                  Vuiligheid


          Wanneer ze saaie en ordelijke routines volgt, zal ze zelf drama en spanning veroorzaken, doordat ze van nieuwe en extraordinaire dingen houdt. Daardoor zorgt ze regelmatig voor een ongewenste situatie die uit het niets kan komen alleen om aan haar eigen levendige temperament te voldoen.
    Als deze jongedame verdrietig is, weet ze zichzelf hieruit te halen, omdat ze het niet fijn vindt om triest te zijn — dit schaadt haar trots. Vandaar dat je de brunette niet tot weinig triestig tegenkomt. Het is vaker voorgekomen dat ze in een conflict raakt met andere dominerende types, die haar bevelen en meningen op proberen te dwingen. Hierop zal ze haar eigen mening niet wijzigen, ze zal de meningen van anderen begrijpen en accepteren, maar niet positief reageren mocht iemand zijn of haar geloof op haar proberen op te dringen.
          Jasmine bezit een levenslust en warme ziel diep in haar. Ze heeft de mogelijkheid om anderen op te vrolijken en kan anderen goed aanmoedigen tijdens sombere tijden. Haar enthousiasme trekt mensen van nature aan en ze is echt een sociale vlinder. Evenwel is deze vrouw te ijdel en egocentrisch geworden, maar ze zal niet zo egoïstisch worden dat ze iemand geen hulp biedt. Ze zal haar vrienden verwennen en behandelen met respect. Zelf is ze volledig in staat om succesvol te zijn, maar ze zal er vrolijker van worden wanneer iemand en/of een groep mensen haar bewonderd en waardeert.
          Het verbergen van gevoelige emoties, kan ze goed, en ze houdt van het lof en vleierij. Haar ego vraagt naar de aanbidding en soms heeft ze er weleens een handje van dat ze uit de hoogte doet. Ze wil eigenlijk voelen dat men haar nodig heeft en dat komt haar niet altijd ten goede, wat haar ego krenkt — dit zal zij echter niet toegeven of laten zien.

    “Had I been in love, I could not have been more wretchedly blind. But vanity, not love, has been my folly.”


    Verleden:
    Ze is opgevoed in een gelovig gezin. Haar vader was priester in een van de bekendste kerken in het dorpje waar zij woonden en haar moeder was een lerares op een Katholieke school, ze verdienden beiden goed. Jasmine had een goed leven en was een gezond kind, tot ze 14 jaar werd en erachter kwam wat voor nachtelijke zaken haar vader had i.p.v. het werk.
          Hij had een minnaar. Ze vertelde dit met moeite tegen haar moeder; die haar altijd een lieflijke bemoediging en advies gaf met haar warme sfeer en uitstraling. Het was fijn bij haar, maar dit keer had haar moeder Jasmines' warme en lieflijke bemoedigingen en advies nodig. Een schouder nodig.
          Haar vader verloor zijn werk door de ruzies die volgden en de sombere, mistroostige sfeer. Hij kon er niet meer tegen en verhuisde naar een ander land, samen met zijn minnaar. Jasmines' moeder bleef in Spanje, zij behield haar werk, maar ze was niet zo vrolijk als van te voor. En Jasmines' zag de gelukzaligheid uit haar lichaam vloeien - maar vooral uit haar ogen. Deze werden altijd mistroostig als ze een voorwerp zag wat haar aan haar ex-man deed denken. Daarna werd ze boos, en vervolgens wist ze niet wat ze moest doen, waardoor ze altijd ongelukkig op de bank zat voor zich uit te kijken. Jasmine probeerde haar best om haar moeder weer blij te maken en troostte haar het best dat ze kon. Ze was er voor haar moeder.
          Enkele jaren later overleed haar moeder toen ze 18 jaar werd. Ze overleed door teveel bloedverlies toen ze haar kind baarde. Het kind overleefde het; die ze van een andere man had, ze had uiteindelijk wel een andere man gevonden waarmee ze gelukkig werd, maar zij stierf. Jasmine was diepbedroefd.

    Extra:
    De jonge vrouw heeft geen tatoeages, omdat ze vind dat dit je lichaam verpest. En omreden dat zij erg hoog van zichzelf denkt (qua uiterlijk) is zij ook niet van plan een tatoeage te nemen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 22:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook! c: De ORPG is natuurlijk optie B, haha, dus het is niet geheel verloren. Dit idee is eens een tijdje geleden voorbij gekomen bij "ideeën" van het RPG-forum, maar het idee is nooit echt uitgewerkt. Tot nu, dus ik zou het ook echt jammer vinden mocht dit doodlopen.


    Dus er loopt nog zo'n geniaal brein als ik rond? (krul)


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Dus er loopt nog zo'n geniaal brein als ik rond? (krul)

    Haha, dat kan haast niet!

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Hm. . . Ja, doe dan toch maar een vrouw bij wrath. (bloos)

    Yessshh. Nobody can resist my *kuchum* cuteness *kuchum* :3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 22:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, dit lijkt me echt een leuk RPG maar ik vrees er een beetje voor dat ik er geen tijd voor zal hebben :c

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 0:39 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?