• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    • Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    • Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    • Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    • Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    • Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    • Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    • Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    • Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    • Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    • Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel, 'k heb een vraagje: Mijn personage, Connor, heeft een hond, maar mag 'k die er dan tevens in verwerken? K weet verder niet hoe je het ziet dat het verloopt in de RPG.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Kben trouwens bijna klaar met m'n rol.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 21:27 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Mattel, 'k heb een vraagje: Mijn personage, Connor, heeft een hond, maar mag 'k die er dan tevens in verwerken? K weet verder niet hoe je het ziet dat het verloopt in de RPG.


    Nee, sorry. Ze zitten in een research center voor wetenschappelijke doeleindes, daar kunnen geen huisdieren bij zijn.
    Je rol ziet er trouwens goed uit!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mijn rol is klaar. Wanneer denk je dat je het speeltopic gaat openen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Mijn rol is klaar. Wanneer denk je dat je het speeltopic gaat openen?


    Ze is heel tof geworden!
    Geen idee, moet ik nog even kijken. Ik ga nu eerst het praattopic even openen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Praattopic


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Ze is heel tof geworden!
    Geen idee, moet ik nog even kijken. Ik ga nu eerst het praattopic even openen.

    Haha, oke. Thanks! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chanel "Nel" Alison Caroline Kenway
    "You didn't loved me, mum! So I want you to leave this room now!"


    Sin
    Pride.

    Naam
          Chanel Alison Caroline Kenway bedraagt haar naam. Alhoewel Chanel toch echt liever als voornaam Alison had gehad, is ze toch echt trots op de namen. Kenway is haar vaders achternaam. Ze draagt de achternaam met trots omdat er een heel verhaal achter zit.

    Leeftijd
          22. Ze verjaart op de vijfentwintigste van december, waardoor haar verjaardag nogal snel vergeten wordt. Meestal viert ze haar verjaardag voor of na de feestdagen.

    Geslacht
          Chanel is van het vrouwelijke geslacht.

    Uiterlijk
    [FC: Sasha Pieterse]


    Innerlijk


    Verleden


    Extra

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 6:28 ]


    all because i liked a girl


    JUVELINE AVANZA AYRES

    “Vengeance is a monster of appetite, forever bloodthirsty and never filled.”


          Sin
    Ira • Wrath • Woede/toorn/wraak.
    Typerende demon: Satan.
    Typerende diersymbolen: De leeuw en de beer.


          Naam
    Juveline is in het bezit van een unieke naam, waar zij hartsikke blij mee is. Zij draagt haar naam dan ook met trots.

          Leeftijd
    28 — 19/7 — Cancer

          Geslacht
    Vrouwelijk

          Origine
    Juveline komt uit Amerika en is geboren en getogen in Pennsylvania. Hierdoor kan ze een klein beetje Duits spreken maar echt goed is ze niet. Sinds haar negentiende heeft ze een eigen appartement, hier woont ze met haar twee dalmatiërs.


          Innerlijk
    Juveline is een trotse vrouw met een behoorlijk kort lontje. Het minste of geringste kan er al voor zorgen dat er woede door haar lichaam raast. Het is dan beter om haar even te laten gaan want haar proberen te kalmeren gaat je echt niet lukken. Ze is heel geniepig en haar life saying is dan ook revenge is a dish best served cold. Oftewel, doe je haar wat aan, dan zal ze het écht niet vergeten. Ze zal haar wraak wel krijgen en het liefst een lange tijd daarna zodat je het niet ziet aankomen.
          Daarnaast kan Juveline ook erg egoïstisch zijn. Het liefst kiest ze altijd voor haar zelf en er zijn maar een paar mensen die ze tot haar vrienden kan benoemen. Als je echter erg close met haar bent zal je merken dat haar egoïsme wel mee valt. Ze is erg loyaal en zal alles doen voor haar vrienden maar als je haar verraad dan kan je het wel schudden. Ze is niet iemand die makkelijk vergeeft en vergeet, ze heeft moeite met beiden en ze zal dit dan ook niet doen aangezien ze dat als iets zwaks ziet.
          Juveline is een geboren leider en heeft daarom graag de touwtjes in handen. Ze is erg perfectionistisch en alles moet zoals zij dat wilt. Ze luistert echter wel naar anderen en vindt het belangrijk om een keuze te maken die het beste is voor iedereen die betrokken is. Ze kan dan ook wel vriendelijk zijn maar omdat ze nogal gesloten is vindt ze het af en toe moeilijk om mensen te vertrouwen.

          Uiterlijk
    Juveline valt al snel op in een grote mensenmassa. Met haar vele tattoos en piercings kan je moeilijk langs haar heen kijken — je moet echter zelf besluiten of je dat aantrekkelijk vind of niet. Zelf is ze blij met hoe ze eruit ziet.
          Ze heeft vuilblond haar wat ze vaak stijlt en donkere wenkbrauwen, deze tekent ze graag bij met make–up. Haar neus is redelijk smal en past goed bij haar volle lippen. Juveline gebruikt altijd wel make–up, niet omdat ze vindt dat ze het nodig heeft maar omdat ze het leuk vindt om er mee te experimenteren.
          Deze vrouw heeft een lengte van 170CM en draagt daarom vaak hakken om wat groter te lijken. Ze is redelijk smal gebouwd maar heeft wel duidelijke rondingen. Ze zou liegen als ze zei dat ze niet trots was op haar lichaam.
          Op haar vijftiende heeft Juveline haar eerste tattoo laten zetten. Dit met goedkeuring van haar ouders. Uiteindelijk wilde ze er nog een en deze kreeg ze voor haar zestiende verjaardag. Omdat ze steeds meer ideeën kreeg voor ontwerpen liet ze er steeds meer zetten — iets wat haar ouders uiteindelijk niet meer zo leuk vonden. Later liet ze ook nog piercings zetten en dit heeft voor een grote ruzie gezorgd tussen Juveline en haar ouders waardoor ze op haar negentiende al uit huis ging.
          Verleden
    Juveline heeft altijd veel liefde gekregen in haar jeugd. Ze was de jongste van drie zussen en daarom leerde ze al vroeg om van haarzelf af te bijten. Hoewel ze af en toe goed op kon schieten met haar zussen had ze altijd het gevoel dat ze de lone wolf was van de familie. Haar zussen hadden namelijk een goede band met elkaar en deden veel dingen samen terwijl Juveline meestal alleen aan het spelen was.
          Juveline woonde op haar negentiende al op haarzelf en hierdoor verwaterde het contact met haar familie een beetje. Op haar twintigste kreeg ze een vriendje maar dat ging twee jaar later uit omdat hij was vreemdgegaan met één van de zussen van Juveline. Heel lang heeft Juveline op een plannetje zitten broeden om wraak te krijgen op haar zus. Dat gebeurde vier jaar later, toen haar zus zich had verloofd. Juveline voerde de verloofde dronken en had seks met hem. De volgende ochtend kwam haar zus erachter en Juveline had zich nog nooit zo voldaan gevoeld. Door deze gebeurtenis heeft ze echter helemaal geen contact meer met haar familieleden — ook niet met haar ouders, en ze blijft haar zus hier de schuld voor geven.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een man met ijdelheid? ;3


    She loops the looping around my mind

    Ik hoop dat de laatste vier rollen er ook nog zullen komen, maar zo niet, dan open ik de RPG aan het einde van de week.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik wil best nog een andere rol nemen, maar dat gaat wel echt veel werk worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Ik wil best nog een andere rol nemen, maar dat gaat wel echt veel werk worden.


    Nee, dat hoeft niet! We kunnen altijd nog doen dat die mensen gewoon weg zijn gegaan.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Nee, dat hoeft niet! We kunnen altijd nog doen dat die mensen gewoon weg zijn gegaan.

    Hehe, oke c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geef me dan maar greed, vrouwelijk. Ik heb me toch afgemeld bij een paar rpgs.


    Quiet the mind, and the soul will speak.