• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?



    † R O L L E N

    Mannen
    Lust † Gaige Gibson † 25 † SAWFT † 1,1 •
    Vanity † Rhett Byers † 22 † glxria † 1,6 •
    Greed † naam † leeftijd † username † pagina •
    Sloth † Lucius Heller † 30 † Mattel † 1,2 •
    Wrath † Anthony Carter † 39 † lovelyreads † 1,2 •
    Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    Pride † Connor Mario Harris † 26 † Ursula † 1,2 •


    Vrouwen
    Lust † naam † leeftijd † Dumbledore † 1,8 •
    Vanity † Jasmine Tavana † 23 † Jinxxx † 1,3 •
    Greed † Isadora de la Roche † 25 † Nerwen † 1,6 •
    Sloth † naam † leeftijd † username † pagina •
    Wrath † Juveline Avanza Ayres † 28 † MaIfoys † 1,5 •
    Envy † naam † leeftijd † username † pagina •
    Pride † Elena Rose † 26 † glxria † 1,8 •



    † I N V U L L E N

    Sin:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    † R E G E L S

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon in variatie.
    • Geen Mary Sue's of Gary Sue's.
    • Geen andere personages besturen (enkel met toestemming) of godmodden en hou het realistisch.
    • 18+ is toegestaan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Spreek van te voren geen dingen af die nog moeten gebeuren.



    † E X T R A









    † T O P I C S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 18:07 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    RabidKiller schreef:
    Hmm, dit lijkt me echt een leuk RPG maar ik vrees er een beetje voor dat ik er geen tijd voor zal hebben :c

    Moet ik het dan ook bij jou inzetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Mattel: Wat vind je tot nu toe trouwens van mijn rol en wanneer was je van plan om het speeltopic te openen?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meisje met Pride?


    all because i liked a girl

    Ik ben trouwens van plan mijn rol morgen te maken. Ik wilde dat eigenlijk vandaag al doen maar was veelste lang bezig met het zoeken naar een goede faceclaim. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    Ik ben trouwens van plan mijn rol morgen te maken. Ik wilde dat eigenlijk vandaag al doen maar was veelste lang bezig met het zoeken naar een goede faceclaim. :')

    Heb je er al een of niet? Want ik wil je best wel helpen met het zoeken naar een. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Heb je er al een of niet? Want ik wil je best wel helpen met het zoeken naar een. c:


    Aw, dat lief van je! Heel graag. Ik ben namelijk bar slecht in het vinden van faceclaims. Ik zoek een vrouw die er behoorlijk bad-ass uitziet (tattoos, piercings, etc). Het liefst echt een vrouw en niet een meisje, als je snapt wat ik bedoel. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Aw, dat lief van je! Heel graag. Ik ben namelijk bar slecht in het vinden van faceclaims. Ik zoek een vrouw die er behoorlijk bad-ass uitziet (tattoos, piercings, etc). Het liefst echt een vrouw en niet een meisje, als je snapt wat ik bedoel. c:

    Haha, ik snap helemaal wat je bedoeld! Geen probleem, ik ga voor je rondzoeken in mijn WHI. c: Het is trouwens wel moeilijk om te zien nu of er nieuwe reacties zijn.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 23:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zitten een paar favorieten van me tussen, haha. Ik heb er meer, maar dat zijn er echt een boel. Hopelijk zit er wel iets tussen waar je wat mee kan.

    Alaina Marie Beaton.
    O1, O2, O3.

    Kristen Leanne.
    O1, O2, O3.

    Teya Salat.
    O1, O2, O3.

    Sonya Marmeladova.
    O1, O2, O3.

    Makani Terror.
    O1, O2, O3,

    Gogo Blackwater.
    O1, O2, O3,

    Alice Kelson.
    O1, O2, O3.

    Ook Alice Kelson.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 0:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, wauw! Dankjewel, hier kan ik wel wat mee. Superlief! c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    Oh, wauw! Dankjewel, hier kan ik wel wat mee. Superlief! c:

    Geen dank hoor, haha. Heb je er al eentje uitgekozen of heb je nog niet alles kunnen bekijken? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Moet ik het dan ook bij jou inzetten?


    Had je kunnen doen, maar ik heb toch al besloten mee te doen c: Ik zou er spijt van hebben mocht ik dit RPG laten gaan haha

    Ook al ben ik het meer gewend een mannelijke rol te spelen, zal ik dit keer een vrouwelijke rol op mij nemen omdat er nog maar zo weinig zijn. Dus graag de vrouw met Envy als sin graag ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    ^ Hehe, wat gezellig! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Geen dank hoor, haha. Heb je er al eentje uitgekozen of heb je nog niet alles kunnen bekijken? c:


    Ja, ik zit te twijfelen tussen Teya, Sonya en Gogo. ^^ Ik ga er nog even over nadenken want ik kan toch pas aan de slag als mijn iPad is opgeladen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijn internet deed het niet van het weekend, dus ik ga nu even alles bijwerken. Zal ik ook gelijk een praattopic aanmaken? Trouwens, doen de pictogrammen voor de topics bij jullie ook raar of ligt het aan mijn internet?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Mijn internet deed het niet van het weekend, dus ik ga nu even alles bijwerken. Zal ik ook gelijk een praattopic aanmaken? Trouwens, doen de pictogrammen voor de topics bij jullie ook raar of ligt het aan mijn internet?

    Dat is bij de meeste zo dat de icoontjes zijn gebroken. Ik heb het ook. Echt irritant. Ik hoop wel dat het snel gemaakt wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.