• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh ik wil dit zo graag cosplayen maar ik ben bang dat het niets gaat worden :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Achievement, Burnley, Inagua
    thank you all <3

    @Achievement:
    Als je vlakbij me woonde i fucking swear ik zou nu naar je toerennen

    I love you so much..... ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burnley schreef:
    Meh ik wil dit zo graag cosplayen maar ik ben bang dat het niets gaat worden :')


    Trikova schreef:
    (...)
    I love you so much..... ):


    I love you sooooooooo much more ughhhh please don't be saaad it huuurts :c

    Achievement schreef:
    (...)

    I love you sooooooooo much more ughhhh please don't be saaad it huuurts :c

    I'm trying..... But it's just so hard when the world is doing everything in its power to hurt you. Because I feel like it's doing that. Nothing positive came of these two months in 2016 and I feel like giving up, even though I don't want to.. I want to stay strong and not fall back into the old, bad habits but I feel like I am supposed to.. Like everything is falling apart and I don't know what to do anymore.. It's all so hopeless. I am hopeless..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nieuwe Twenty One Pilots trui binnen, oh yeah :Y)

    Burnley schreef:
    Meh ik wil dit zo graag cosplayen maar ik ben bang dat het niets gaat worden :')


    Wat zou je willen cosplayen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kap eens met vooroordelen als je een jongen en een meid als goede vrienden ziet met zeggen: "Zijn jullie een stel?" . Ik zeg toch ook niet: "Oh kijk twee jongens die vrienden zijn, zijn ze een stelletje?" Fuck off.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 18:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Burnley schreef:
    Meh ik wil dit zo graag cosplayen maar ik ben bang dat het niets gaat worden :')


    Ik hoorde gisteren van KyloRen dat je alleen maar een nietsverhullende outfit hoeft te dragen, best goed te doen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wanheda schreef:
    Kap eens met vooroordelen als je een jongen en een meid als goede vrienden ziet met zeggen: "Zijn jullie een stel?" . Ik zeg toch ook niet: "Oh kijk twee jongens die vrienden zijn, zijn ze een stelletje?" Fuck off.

    Happened. With. Every. Friendship. I've. Had. With. A. BOY! SO annoying!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanheda schreef:
    (...)

    Wat zou je willen cosplayen? c:


    MacCready van Fallout 4 c;

    @Antiheld & Achievement meh, maar ik heb echt de creativiteit van een ui :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zucht. Sommige mensen...


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik hoorde gisteren van KyloRen dat je alleen maar een nietsverhullende outfit hoeft te dragen, best goed te doen!

    Pff shutupp

    Are you fking kidding me? :W


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KyloRen schreef:
    (...)
    Pff shutupp


    (: ha


    Sarah = ongewoon sexy