• Lucens en ik zijn vanplan een Harry Potter fanfiction te schrijven, en wij hebben nog een cover nodig. Daarom vragen wij jullie om hulp!

    De hoofdpersonages heten Lily en Rose. Ze zitten op hun eerste jaar op Hogwarts. In Ravenclaw. Bovendien is Lily de dochter van Draco Malfoy en Rose de dochter van Harry Potter,
    We zouden graag allebei de meisjes op de cover hebben'
    Dit is Lily:


    Voor Rose hebben wij nog geen plaatje gevonden, daarom mogen jullie die kiezen. Let er wel op dat ze er van dezelfde leeftijd als Lily uitziet en dat ze bruin haar moe moet hebben. Kan je het eerste puntje echt niet vermijden, dan mag je het plaatje van Lily veranderen. Zolang ze maar blond haar heeft.

    De verhaallijn is nog niet uitgewerkt, maar het gaat over dat ze eerst vijanden zijn. Maar dan elkaar moeten redden. Hoe en door wie weten we nog niet zeker.

    Als er aanpassingen in de verhaallijn ofzo komen zeggen we het wel in dit topic.

    Voor meer info over de story kan je kijken in het gastenboek van mij en Lucens


    You are my piece of paradise.

    Hier nog een duidelijk lijstje met wat we zoeken:
    Titel en moet die erop?: I Hate You (graag er op en er onder of boven wat kleiner: Harry Potter)
    Username (En moet die erop?): Scintellare en Lucens (hoeft niet per se)
    Korte samenvatting:
    Jaren nadat Harry Voldemort verslagen heeft, krijgt zijn oudste dochter 'Rose' een brief van Hogwarts dat ze mag komen. Maar ze is natuurlijk niet de enige. Ook Lily Malfoy mag komen. Het begint allemaal al voor het sorteren. Ze haten elkaar, geen twijfel aan. Het is altijd al zo geweest en het gaat ook nooit meer veranderen, toch?
    Plaatjes:
    Voor Rose hebben wij nog geen plaatje gevonden, daarom mogen jullie die kiezen. Let er wel op dat ze er van dezelfde leeftijd als Lily uit ziet en dat ze bruin haar moet moet hebben. Kan je het eerste puntje echt niet vermijden, dan mag je het plaatje van Lily veranderen. Zolang ze maar blond haar heeft.



    Horizontaal/Verticaal: Horizontaal
    Sfeer: Een beetje kil omdat ze elkaar haten.
    Faceclaims:-
    Extra?:-

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 12:22 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil wel proberen, maar je weet toch dat Elle Fanning (het meisje op je foto) 17 is, hé? En 18 wordt? Da's nu iet bepaald een eerstejaars.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tja ik heb het plaatje niet uitgekozen... Van mij mag je een jongere persoon kiezen, maar ja ik vraag het wel even aan Scintellare of ze dat goed vind


    i wanna die with you once or twice.

    Salam schreef:
    Ik wil wel proberen, maar je weet toch dat Elle Fanning (het meisje op je foto) 17 is, hé? En 18 wordt? Da's nu iet bepaald een eerstejaars.


    Oepsie, mijn domheid. Je mag wel een ander plaatje kiezen :)
    Ga ik ook eventjes opzoek gaan


    You are my piece of paradise.

    Nog iemand anders die een cover voor ons wilt maken? (:


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil het wel proberen, mag ik Chloë Grace Moretz (Op haar twaalfde) en Rachel Hurd-Wood (Ook op haar twaalfde) gebruiken?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik wil het wel proberen, mag ik Chloë Grace Moretz (Op haar twaalfde) en Rachel Hurd-Wood (Ook op haar twaalfde) gebruiken?

    Natuurlijk, als we het achteraf toch niet zo mooi vinden, kun je het dan nog wel veranderen? (want ik weet niet zeker of het helemaal is hoe we ons karakter in ons hoofd hebben, maar goed)


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (...)
    Natuurlijk, als we het achteraf toch niet zo mooi vinden, kun je het dan nog wel veranderen? (want ik weet niet zeker of het helemaal is hoe we ons karakter in ons hoofd hebben, maar goed)


    Zoek ze anders even op (":


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)


    Zoek ze anders even op (":


    Heb ik al gedaan ' -_- alleen ik vind dat Rachel Hurd-Wood meer donker blond dan bruin haar heeft(jij wou haar gebruiken voor mijn karakter toch? Want die andere komt naar mijn idee dicht in de buurt van Scintellares karakter. Bovendien kan ik van haar wel plaatjes vinden waarop ze twaalf is en van die andere moeilijk)


    i wanna die with you once or twice.

    Sorry dat ik zo kieskeurig ben, maar ik had mijn karakter me gewoon voorgestelt met donker bruin krullend haar.


    i wanna die with you once or twice.

    In Peter Pan heeft ze bruin haar en is twaalf (':
    Als ze ouder is heeft ze inderdaad donkerblond haar, maar ik bedoel meer zo'n foto:



    Nu kan ik haar haren donkerder maken en anders zoek ik iemand anders. Georgie Henley ofzo.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 20:38 ]


    obsessive rage

    Doe Georgie Henley maar, die vind ik prima ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Nog iemand die een cover wilt maken voor ons?


    i wanna die with you once or twice.

    Wij zouden ook graag een horizontale versie hebben, om bij elk hoofdstuk te zetten.
    Dit zou mijn idee ervoor zijn:
    Links het ene personage, in het midden de titel van de story, en rechts het andere personage.
    Liefst bijpassend bij de cover en net zoals de cover een beetje duister


    You are my piece of paradise.

    Ik wil wel iets proberen, maar met fc's in covers is nooit zo mijn specialiteit (vooral niet als ik zelf een foto moet zoeken :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.