• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

26 - 02 - '16

daamn zotste stresssss

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Hoofdpijn. :c Whyy.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Keelpijn, nooooo.

I'm your little ray of pitch black.

Daaaaayumn. He's one fancy handsome dude. Nooit geweten hoe hij eruit zag lolol.

Waarom bestaan er geen medicijnen die de kutgevoel in je weghaalt of zo. Ugh.

Hellup

Het spookt hier. De geluidsinstallatie gaat telkens aan en uit in de woonkamer, terwijl ik in de keuken zit.

Asuka schreef:
    Keelpijn, nooooo.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mehh

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Wanneer raak ik eens van die hoofdpijn af. Het is echt niet meer leuk. Eens in de zoveel tijd, fine, na examens, prima, maar nu is het tijdens het schooljaar? Wat the shit is dit. Ugh. Ga lopen.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Zo moe...

Rest in Peace, Son of Gondor

In, uit. Het komt wel goed.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Om twaalf uur komen we je halen voor de operatie. Lol tis al half twee en nog niemand gezien :'D

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Just wanted to share, this is me c;

SonOfGondor schreef:
    Zo moe...

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )