• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I scream for help, beg for someone to hear me
    But there's no sound comming out of my throat
    I can't have my voice, I don't deserve to be free
    So they may all forget the words of lonelyness I wrote


    26 - 02 - '16

    Achievement schreef:
    Just wanted to share, this is me c;


    Pretty ^^

    Livin' la vida loca


    26 - 02 - '16


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DID HE FUCKING WINK tO ME? DID HE WHAT THE FAk

    KyloRen schreef:
    (...)
    Pretty ^^



    Thank you soo much :D

    Ik ben zo ongelooflijk kwaad dat ik het niet eens deftig besef..


    Mhm?

    Op zoek naar literatuur kom ik een artikel over draconology tegen en dat klinkt eigenlijk veel interessanter


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oke het schuldgevoel is wel terecht, maar dan nog... ik kan prima zonder dit stomme gevoel leven hoor. Net als stress.

    Waarom gebeuren er vreselijke dingen om mij heen? Eerst mijn twee oma's in het najaar, nu laatst de broer van een treinmaat en nu een miskraam bij een zus van een vriendin. :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Won't you come on over, stop making a fool out of me.


    26 - 02 - '16

    Kut bussen die altijd te vroeg wegrijden. Fucking fijn. Ik ga echt eens een klacht indienen bij qbuzz.

    Hah. Ik heb zaterdag een date. Ik ga bowlen met een super awesome jongen waar ik gisteren tot diep in de nacht mee gebeld heb. We hebben hetzelfde sterrenbeeld en heel veel andere overeenkomsten. Wauw dit is zo geweldig eh.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Hah. Ik heb zaterdag een date. Ik ga bowlen met een super awesome jongen waar ik gisteren tot diep in de nacht mee gebeld heb. We hebben hetzelfde sterrenbeeld en heel veel andere overeenkomsten. Wauw dit is zo geweldig eh.


    Dit is zoo leukkkkk, ik wens je heel veel plezier alvast!
    i hope one day my handsome cutie will ask me out too skjhdasj