• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Achievement schreef:
    (...)

    Dit is zoo leukkkkk, ik wens je heel veel plezier alvast!
    i hope one day my handsome cutie will ask me out too skjhdasj


    Dankjewel!! <3

    I hope so too ;3


    26 - 02 - '16

    Dit is serieus walgelijk.. Echte bullshit gewoon..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oncilla schreef:
    (...)

    Dankjewel!! <3

    I hope so too ;3


    Ik ga je onderspammen hoor als het ooit gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 16:27 ]

    Achievement schreef:
    (...)

    Ik ga je onderspammen hoor als het ooit gaat gebeuren.


    Jah, doe dat maar c;
    Ik vind je gespam überhaupt al schattig. Een crush hebben is zo leuk afsndfnaldfnlandfkla.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Jah, doe dat maar c;
    Ik vind je gespam überhaupt al schattig. Een crush hebben is zo leuk afsndfnaldfnlandfkla.


    I just can't control myself because he's too lovely kjzsdhksja

    Achievement schreef:
    (...)

    I just can't control myself because he's too lovely kjzsdhksja


    Ik heb al de hele dag zo'n kriebelig gevoel in mijn buik en ik kan bijna niet eten asfnkalfdnakln.


    26 - 02 - '16

    Mijn zus is vandaag op mijn kot geweest. Ze heeft een berichtje voor me achter gelaten. :'D



    He, de knopjes werken weer! :d


    What would Emma do?

    Oncilla schreef:
    Hah. Ik heb zaterdag een date. Ik ga bowlen met een super awesome jongen waar ik gisteren tot diep in de nacht mee gebeld heb. We hebben hetzelfde sterrenbeeld en heel veel andere overeenkomsten. Wauw dit is zo geweldig eh.

    Super leuk! Veel plezier dit weekend. ^^

    KyloRen schreef:
    (...)
    Super leuk! Veel plezier dit weekend. ^^


    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk zou iemand het haar echt moeten zeggen dat ze stinkt en dat ze deo moet gebruiken.


    <3

    Uggghhhh, ik wil niet naar het ziekenhuis voor echo's. Ik wil beter zijn! Waarom ben ik na 6 weken nog niet beter D; Stom lichaam. Bleh! Echt bleh!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik maak alles zo awkward dat ik niet meer eens met 'm wil reizen. HALLO MEHRI, CALM DOWN

    Oké, dat wordt geen rode kool voor vanavond... WAAROM GAAT DEZE POT NIET OPEN. :'D

    KyloRen schreef:
    Oké, dat wordt geen rode kool voor vanavond... WAAROM GAAT DEZE POT NIET OPEN. :'D


    Heb je een blikopener? Vaak zit daar een punt aan om er een gat in te steken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik lig hier in m'n panty, joggingsbroek, sweater en badjas ding en ik heb het nog steeds koud.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.