• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Rules

    •No Mary Sues or Gary Sue's, natuurlijk zijn deze mensen 'beter' dan andere, anders zaten ze niet bij Myopia, maar nog steeds niet perfect. Ik zal hier dan ook op letten en er iets van zeggen als het moet.
    •Naamsverandering melden.
    • Cliché is okay, maar na-apen wordt niet gewaardeerd. Probeer dan ook zo diverse mogelijk personages te maken. Hierom wil ik jullie ook vragen of jullie dit in de gaten willen houden.
    •probeer je aan 200 woorden minimaal te houden per post en dat is exclusief de naam van je personage, zijn of haar leeftijd, specialiteit en waar hij/zij zich bevindt.
    •Reservaties blijven vier dagen staan, na twee dagen krijg je een waarschuwing, tenzij je gemeld hebt dat het niet lukt om je rol binnen vier dagen af te maken.
    •please blijf aardig tegen elkaar.
    •Relatie lijstjes zijn semi-verplicht.
    •Een talent waar nog geen lessen voor worden gegeven? Geef het aan en ik zet het erbij!


    Rules of Myopia

    • Geen methodes met buitenstaanders bespreken.
    •Doordeweeks allemaal voor tien uur 's avonds binnen zijn
    •Je heb te luisteren naar het promo-team.
    • Je moet per jaar minimal 80% van je lesuren hebben gevolg.
    •In de school is het uniform verplicht.
    •Wat je ook in het weekend doet, laat geen slechte kant zien voor de paparazzi.
    •Maximaal twee huisdieren per kamer.
    •Geen echte liefdes relaties met collega's/medescholieren beginnen.
    • Je wordt pas aangenomen zodra je twee talenten hebt ingevuld. Dit voor het geval dat je interesse in je eerste talent verliest of de mogelijkheid verliest om je talent uit te voeren.


    Non-available talents
    • Op het moment dat te veel mensen een bepaald talent al hebben, komt het op deze lijst te staan. Het maximaal aantal personages met een bepaald talent is vier, waarvan twee jongens en twee meisjes. •

    Fotografie voor jongens.
    Acteren voor meisjes.
    Dansen voor meisjes.


    Schedual

    • Doordat onze leerlingen natuurlijk ook al werken, zijn wij flexibel kwa lessen. De regel is dat je je les op de ingeroosterde dag volgt.
    Maandag: Creatief schrijven, fotografie (zowel voor model als fotograaf), acteren, voetbal.
    Dinsdag: licht en geluid, zang, Make-up, rugby.
    Woensdag: Dans, catwalk training, basketbal
    Donderdag: Presenteren, begeleiding bij het bespelen van instrumenten, turnen.
    Vrijdag: Regiseren, Mode- ontwerpen, cartoontekenen/animatieseries uitwerken, begeleiding bij het vragen beantwoorde tijdens een interview.


    List.
    Om te verduidelijken. Studenten moeten twee talenten kiezen, sommige beoefenen deze beide tot extreme, en sommige doen dit niet. Voor sommige is het tweede talent alleen een gedwongen plan B, voor als zij in hun eerste talent gebied falen.

    Naam
    Leeftijd (tussen de 18 en de 24)
    Nationaliteit
    Talent (Vul hier twee talenten in)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Extra


    Topics.
    Praattopic |

    Roles.
    Naam • Username • Faceclaims • talents • page.

    Vrouwen STOP
    Elethia Reavyn Orwell | Magari | Alexandra Daddario | Zang en Schrijven| 1.3
    • Zara Alessa Crawford| Deamus | Holland Roden | 400M hardlopen en Tekenen |1.3
    •Gabrielle Ariana Hale |Jaimz |Scarlett Leithold |Dans en... | 1.2
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood | ItsImpossible |? | Acteren en dans |1.2
    •Adira Luna Arufe | Anemoia |Fotografie en Piano |1.4
    •Maelyn Alexandria Parker| Chikara | Songwriting en acteren |1.4
    •Tobin Florènce Renner | Dumbledore | handbal en?? | 1.4
    Mannen
    • James Finn Grady | Magari | Sam Claflin | Fotografie en gitaar. |1.1
    • Joseph 'Elijah' O'donnel | Philip |? | Dans en fotografie |?
    •Samuel Rafinha Quirino | Avalance | Oscar Dos Santos | Voetbal en basketbal | 1.2
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes | Caprice | Benjamin Eidem | Creatief schrijven en Zang |1.2
    • Daniel Wall house | MonophobiaDream| schrijven en Make-up/grimace| 1.4


    RPG opent hopelijk/vermoedelijk op vrijdag 4 Maart of zondag Zes maart. Deze informatie is om ervoor te zorgen dat de RPG niet doodbloeden doordat het te lang duurt voor het speeltopic open gaat.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 18:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Als je hem voor zondag af kan maken natuurlijk! :3 of nja, voor zondag een beginnentje iig.


    Ja, dat is mogelijk. Is make up artist ook een mogelijk talent? Zo ja, dan zal dat zijn eerste talent zijn en zijn tweede schrijven.


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    MonophobiaDream schreef:
    (...)

    Ja, dat is mogelijk. Is make up artist ook een mogelijk talent? Zo ja, dan zal dat zijn eerste talent zijn en zijn tweede schrijven.


    Okay! Ik zet je erbij zodra ik thuis ben!


    We've lived in the shadows for far too long.



    Daniel Wallhouse

    Leeftijd: Daniel is 19 jaar oud en wordt 20 op 12 mei.

    Nationaliteit: Hij is een echte Brit en is ook in hartje van Londen opgegroeid. Naast Brits bloed heeft hij van zijn moederskant ¼ Italiaans bloed geërfd. Zijn oma heeft het grootste gedeelte van haar leven in Italië gewoond totdat Daniel geboren werd, waardoor ze alleen Italiaans spreek. Daniel heeft daarom vanaf kleins af aan Italiaans geleerd en kan daarom nu vloeiend Italiaans spreken.

    Talent: Vanaf kleinst af aan is hij geïnteresseerd in de make up wereld en hoe mensen zich zelf kunnen beschilderen waardoor ze iemand anders worden. Daarom is zijn eerste talent ook make up artist. Zijn back up plan is schrijven. Na de dood van zijn vader is Daniel begonnen met het neerschrijven van zijn gevoelens om er beter mee om te gaan. Alleen nadat hij zijn gevoelens onder controle had is hij nooit meer gestopt met schrijven, maar voor het grootste gedeelte schrijft hij voor zich zelf.

    Innerlijk: Als je Daniel zal ontmoeten zal hij eerst erg wantrouwig zijn en achterdochtig overkomen. Door zijn interesse in make up als jongen, hebben veel medestudenten hem vaak uitgelachen. Hierdoor vertrouwt hij mensen niet snel. Maar als je Daniel leert kennen, kom je er al snel achter dat hij een erg behulpzame en zorgzame persoonlijkheid heeft. Hij zal altijd klaar staan voor je, ongeacht het tijdstip dat je hem nodig hebt. Alleen zou je goed moeten onthouden: familie boven vrienden. Wanneer zijn familie hem nodig zou hebben dan komen zijn vrienden op de tweede plaatst. Ook is Daniel een perfectionist en zelfstandig, hij doet het werk liever allemaal zelf zodat hij zeker weet dat het goed gebeurt.

    Uiterlijk:Daniel heeft bruin haar en een oogkleur die niet goed te identificeren is. Op sommige moment zou het lijken alsof hij hele licht bruine ogen heeft en andere momenten zou je denken dat ze grijs zijn. Zijn oma vertelde hem vroeger altijd dat zijn oogkleur te maken had met zijn humeur. Wanneer ze er licht bruin uitzagen was hij blij en wanneer ze grijs waren afstandelijk. Hij beschouwt dit als een van de vele fabeltjes die zijn oma vertelde voor het slapen gaan.
    Voor iemand die geïnteresseerd is in mode en make up, heeft Daniel een vrij casual kledingstijl. Het zou opvallend zijn wanneer je hem niet ziet lopen in een zware skinny jeans met een zwart T-shirt die opmaat lijkt gemaakt te zijn voor zijn lichaam.

    Extra: Daniel is niet veel bezig met liefde en dat soort dingen. Hij probeert hoe dan ook zijn beste beentje voor te zetten bij Myopia en zal hiervoor ook vele dingen willen inleveren zoals zijn eigen vrijheid en als het zou moeten het verraden van anderen mensen. Sommige mensen zouden hem daarom ook zien als een verklikker, alleen is het tegenovergestelde waar. Daniel is alleen opgevoed door zijn moeder en oma doordat zijn vader op jonge leeftijd is overleden in een auto-ongeluk waarbij Daniel betrokken was. Tijdens zijn jeugd heeft Daniel weinig luxe gekend, zijn moeder was het grootste gedeelte werkloos waardoor ze van de kleine beetjes leefde. Hij heeft zich altijd schuldig gevoeld tegenover zijn moeder en oma en probeert hun ook op elke mogelijke manieren terug te betalen. Nu hij de mogelijkheid heeft gekregen om bij Myopia zijn talenten te ontwikkelen en veel geld te verdienen. Ziet hij het als zijn kans om zijn moeder en oma terug te betalen en doet er ook alles aan om de kans goed te benutten.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:06 ]


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Muh, er zijn thuis bij mij dingen gebeurd, waardoor ik vrijdag ipv op Quizlet kon, de hele dag een garage uit moest ruimen en ik mijn rol plus lijstje niet af heb kunnen maken. Door studie heb ik atm verder ook geen tijd, de komende dagen, dus ik denk dat ik mij gedwongen uit ga moeten schrijven :/


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Muh, er zijn thuis bij mij dingen gebeurd, waardoor ik vrijdag ipv op Quizlet kon, de hele dag een garage uit moest ruimen en ik mijn rol plus lijstje niet af heb kunnen maken. Door studie heb ik atm verder ook geen tijd, de komende dagen, dus ik denk dat ik mij gedwongen uit ga moeten schrijven :/


    Awh dat is jammer :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anemoia went Lutalica


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Slotje op aanvraag topicstarter, in verband met te weinig reactie. Er is geen toestemming gegeven om deze RPG over te nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.