• Hallo lieve Quizletters,

    ik heb een hele tijd niets van me laten horen. Ik heb een erg zware, moeilijke tijd achter de rug. Iets dat nogal erg persoonlijk is. Het enige dat ik vertel is dat ik na de tijd in een lichte depressie ben beland..
    Door de moeilijke tijd heb ik ook een heel deel van mijn school gemist en daarmee ook de aanmelding voor de reis naar Zuid-Afrika ! Gelukkig was mijn leraar niet de beroerdste en mag ik alsnog mee, maar ik heb nog erg veel geld om te sparen..

    Ik weet niet of het hier mag, maar ik wilde eigenlijk ook meer om hulp vragen; hoe kan ik dit promoten? ..

    Ik zou even bij het begin beginnen:
    Het is altijd al mijn grootste droom geweest om een reis naar Zuid-Afrika te maken! Nu kan ik deze droom waarmaken. Ik krijg namelijk de kans om in Mei voor twee weken met mijn opleiding naar Zuid-Afrika te gaan. Deze reis kost ongeveer €1200,-. Een heel bedrag, maar relatief weinig als je ziet wat we allemaal gaan doen; we krijgen vele excursies en lessen over de wilde dieren in Afrika. Iedere dag lopen er rangers met ons mee door de prachtige natuur.
    Deze kans wil ik natuurlijk met beide handen grijpen. Na de moeilijke periode vind ik dat ik dit verdien (ook zonder die moeilijke periode hoor, haha.).

    Uiteraard spaar ik zelf ook hard mee, maar als alleen(methond)wonend student zonder baan (word nergens aangenomen), verdien ik helaas niet veel..
    Nu ben ik van plan om tekeningen te gaan verkopen, maar ook dit loopt niet hard..

    Zouden jullie mij willen helpen mijn droom waar te maken?
    Ik ben een crowdfunding gestart!

    http://www.dreamordonate.nl/4863-droomreis-door-zuid-afrika

    Nu verwacht ik niet dat jullie gaan doneren (mag uiteraard wel! ;)), maar weten jullie manieren om het te delen? Of zouden jullie het zelf willen delen?
    Ik wil dit écht niet missen jongens!

    Alvast heel erg bedankt.
    Echt.

    Groetjes!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb eerst wafels gebakken en verkocht met ouden nieuw en kerst. Heeft me met 6 uurtjes werk €60 euro opgeleverd.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb eerst wafels gebakken en verkocht met ouden nieuw en kerst. Heeft me met 6 uurtjes werk €60 euro opgeleverd.(:


    Eén van mijn grote hobbies is dus tekenen.. En ik was van plan om tekeningen te maken voor mensen; foto's natekenen, weet je wel? - Dit loopt helaas nog niet zo storm..

    Daarnaast is een andere grote hobby fotograferen. Dus wil ik reclame gaan maken om in Arnhem kleine fotoshoots te houden voor een klein bedrag!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gewoon delen op fb bedoel je? Sure, dat wil ik wel doen voor je c: Ik wil je graag helpen en ik hoop dat je droom waar wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Gewoon delen op fb bedoel je? Sure, dat wil ik wel doen voor je c: Ik wil je graag helpen en ik hoop dat je droom waar wordt.


    Graag! Dankjewel! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dreadfort schreef:
    (...)

    Graag! Dankjewel! :D

    Oke. Dan doe ik dat. Geen dank c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hebben jullie niet een plaatselijke krant? Misschien dat je daar een oproepje in kan zetten?

    Sowieso is het houden van fotoshoots heel leuk (vooral mensen met kinderen vinden dit geweldig), of kijk of je het kan veilen en mensen er voor op kan laten bieden?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hebben jullie niet een plaatselijke krant? Misschien dat je daar een oproepje in kan zetten?

    Sowieso is het houden van fotoshoots heel leuk (vooral mensen met kinderen vinden dit geweldig), of kijk of je het kan veilen en mensen er voor op kan laten bieden?


    Ojaa, ik kan wel eens kijken voor zo'n krantje oid ja! .. En misschien een soort flyertje maken en ophangen bij winkels. (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.