• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Magari schreef:
    Ik denk dat je nu kan? Aangezien het nu twee verschillende gesprekken zijn? Of willen we dan alsnog dat er wordt gewacht?

    Anyway, kan ik met Jason posten of?


    Ik zou hét persoonlijk ook leuk vinden als iedereen alle opties kwa wel of niet vreemd gaan open houdt ^^ but anyway that's my opinion.

    Over dat laatste heb ik inderdaad ook het idee dat de dames van Koh Tao echt moeilijker zullen zijn dan hun wederhelften. Beetje jammer vind ik het ook. Ik weet niet hoe het op het andere eiland is. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Magari schreef:
    Ik denk dat je nu kan? Aangezien het nu twee verschillende gesprekken zijn? Of willen we dan alsnog dat er wordt gewacht?

    Anyway, kan ik met Jason posten of?


    Ik zou hét persoonlijk ook leuk vinden als iedereen alle opties kwa wel of niet vreemd gaan open houdt ^^ but anyway that's my opinion.


    Ik denk dat het met Jason wel kan, aangezien hij nog niet echt met iemand in gesprek is.

    Well, dat is aan ieder op zich. Bij sommige rollen hoort het bij de verhaallijn (:


    Faith is everything.

    MatthewMMurdock schreef:
    Is Joe nu aan de beurt?


    Jij bent geloof ik

    Het lijkt mij wel handig om alsnog een volgorde aan te houden.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 20:31 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ik denk dat het met Jason wel kan, aangezien hij nog niet echt met iemand in gesprek is.

    Well, dat is aan ieder op zich. Bij sommige rollen hoort het bij de verhaallijn (:



    Ik bedoel meer in de vorm van 'geen buitensluiting' zoals stel dat personage A met B perse vreemd wil gaan, personage C niet geheel genegeerd wordt. Maar als in, Just saying, niet persoonlijk bedoelt, maar door Murdock zei dat ik er in eens overna.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Merken de mensen dat de brieven neer worden gelegd, of liggen die er al?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Merken de mensen dat de brieven neer worden gelegd, of liggen die er al?


    Ze merken het niet, maar de brieven liggen op hun slaapvertrekken als ze er rde volgende keer komen.


    Faith is everything.

    Top

    Edit: Sorry voor de crappy post

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 22:01 ]


    Bowties were never Cooler

    I like de koppels voor de dates. (:
    Staat er op de briefjes alleen de koppels, of ook op wat voor date ze gaan ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    I like de koppels voor de dates. (:
    Staat er op de briefjes alleen de koppels, of ook op wat voor date ze gaan ?


    De koppels staan erop, en wat ze gaan doen (: Voor Jazmín staat er dus iets op in de trant van 'Je zal op date gaan met Jack, waar jullie zullen gaan duiken.' Je mag er ook je eigen invulling aan geven wat er in de brief staat, her was slechts een voorbeeld (:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    De koppels staan erop, en wat ze gaan doen (: Voor Jazmín staat er dus iets op in de trant van 'Je zal op date gaan met Jack, waar jullie zullen gaan duiken.' Je mag er ook je eigen invulling aan geven wat er in de brief staat, her was slechts een voorbeeld (:


    Okay, dan denk ik dat niet veel van je voorbeeld ga wijken, haha. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn stukje is gepost op Kah Kood!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Welke volgorde houden we aan op Kah Kood? We hadden toch volgorde?of niet... ik ben t ff kwijt :$


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Ja maar het zijn nu zeg maar twee groepjes dus ik dacht dat ik wel kon posten :') Dat kan toch? Als het niet zo is moeten jullie het maar zeggen want dan heb ik het verkeerd begrepen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil nu best met June posten, aangezien het twee groepen zijn, maar als de rest liever de algemene volgorde aan houdt is het ook Okay


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volgens mij was ik nu op Koh Kood, alleen zijn er inderdaad nu twee groepen. Wat mij betreft kan het geen kwaad, als het alleen maar geen ontzettende sneltrein word.
    Ik post iig morgen pas, hopelijk is dat niet erg voor degene die op Jaz aan het wachten zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'