• .... Mijn eigen voornaam (:

    Ik verander de laatste tijd nogal graag van username en ik heb gemerkt dat de simpelste namen meestal nog vrij zijn. Dus Kay is veranderd in Romi, niets minder dan mijn eigen naam. Ik vond het best wel vreemd (en grappig) dat deze nog vrij was :')

    Persoonlijk vind ik Romi er nogal lomp uitzien (omdat het nu eenmaal zo simpel is), maar ik was nogal impulsief en ik moest gewoon mijn eigen naam claimen toen ik zag dat hij nog vrij was.

    Dus, hoe zou jij het vinden als je eigen (voor)naam als username zou kunnen nemen? Of is er nog iemand die toevallig ook zijn/haar eigen naam als username geclaimd heeft?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nooo, ik zou nooit mijn eigen voornaam claimen. Ik heb niets tegen mijn voornaam, maar ik heb er ook niets voor, haha. Laten we het erop houden dat het geen geweldig mooie usernaam is. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn usernaam al zolang ik hier zit, maar ik weet ook niet wat ik anders moet. :(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Patholoog schreef:
    Nooo, ik zou nooit mijn eigen voornaam claimen. Ik heb niets tegen mijn voornaam, maar ik heb er ook niets voor, haha. Laten we het erop houden dat het geen geweldig mooie usernaam is. ^^


    This sums it up pretty much :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zou het doen moest ik kunnen, maar hij is al geclaimd door een Twilightfan, haha. ^^ Ik zou het gewoon doen omdat ik dan het gevoel zou hebben dat ik mezelf ben en niemand anders. Ik ben Leah en niet Salam, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik houd van mijn username en hoewel ik het mooier vind dan Leah, ben ik Leah.
    Nu, however, Leah is al geclaimd, dus ik kan 'm niet meer nemen. Maar ik vind wel dat Romi een heel mooie naam en username is, haha.[

    -Oké, damn, ik zie nu pas dat dit vier dagen oud is, maar however, sorry. :')-

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 11:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik probeerde ooit ook mijn username te veranderen in mijn naam. Moest lukken, dacht ik. Mijn naam is zo bekend nog niet. Maar nee hoor, een Annemarije was me voor. ;p


    Pretty is just a pretty word.