• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg, maar dit is niet helemaal waar. In elk geval niet in het topic waar je zelf geen personage hebt, maar goed. Met een kleinere RPG kan dat, maar niet met zo veel spelers, helaas. Dan blijven er te veel wachten, en wordt de druk om te posten ook veel groter dan de volgordes alleen per gesprek te houden. Dan zitten in plaats van 2 of 3 mensen, er 20 op je te wachten... Wat toch een grotere druk geeft.


    Laar maar zitten. Het is prima, jij doet het goed en ik begrijp het niet blijkbaar.


    Faith is everything.

    Ik kan met Alexis momenteel niks. Dus ik wacht op de reactie van Oliver jr.


    Reality's overrated.

    Dan is Naomi nu, en reageer ik daarna weer, goed?


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat de onoverzichtelijkheid bij mij gewoon komt door de hoeveelheid personages en de hoeveelheid kleine gesprekken die er zijn. En de twee Olivers verwardde me ook ontzettend, maar daar ben ik inmiddels al wat meer aan gewend haha. Ik begrijp wel dat een vaste volgorde met 20 personages gewoon niet werkt, dan ben je te veel aan het wachten op mensen die niet van toepassing zijn op dat moment. Dus ik denk dat het gewoon even wennen is voor mij en als er eenmaal een goede 'flow' in zit, zal het denk ik vanzelf wel komen..

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:59 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik denk dat de onoverzichtelijkheid bij mij gewoon komt door de hoeveelheid personages en de hoeveelheid kleine gesprekken die er zijn. En de twee Olivers verwarden me ook ontzettend, maar daar ben ik inmiddels al wat meer aan gewend haha. Ik begrijp wel dat een vaste volgorde met 20 personages gewoon niet werkt, dan ben je te veel aan het wachten op mensen die niet van toepassing zijn op dat moment. Dus ik denk dat het gewoon even wennen is voor mij en als er eenmaal een goede 'flow' in zit, zal het denk ik vanzelf wel komen..


    Fijn dat je het zo ziet. En als je het overzicht kwijt bent en iets wil weten wat er aan de gang is en of je aan de beurt bent: Schroom niet om te vragen. Het praattopic is niet alleen voor kletspraat of in diepte afspraken, maar ook gewoon voor simpele vragen. We maken of breken een RPG met elkaar en ik ben echt heel erg blij dat iedereen zo enthousiast is en graag wil. Elkaar helpen hoort daar ook bij, zelfs al is het maar met iets basics als wat orde scheppen in de chaos wat een drukke RPG is.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb een lijstje gemaakt in het starttopic van personages per plek in het dorp op post-volgorde. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept.

    Ik zal het proberen zo goed mogelijk bij te houden. Meer locaties worden met de tijd toegevoegd, zoals bijvoorbeeld de boerderijdieren keuring en de pub.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 22:05 ]


    Bowties were never Cooler

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Well, zoals ik in dat bericht hierboven aan geef, zou het al een hoop schelen wanneer personage D wacht tot personages b en c gepost hebben, voordat ze reageert op personage a, ookal hebben b en c niks met dat gesprek te maken. Maar ik zal t wel verkeerd begrijpen of iets ;D


    Oh nee niet jezelf neerbuigen, you see it your way girl maar ik snap het even niet, zo doen we het toch ook? Althans, dat doen we volgensmij in mijn gesprekken wel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alles topics zijn als het goed is nu helemaal bijgewerkt


    Bowties were never Cooler

    Dit maakt het, in elk geval voor mij, een stuk duidelijker. c:


    El Diablo.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Laar maar zitten. Het is prima, jij doet het goed en ik begrijp het niet blijkbaar.


    Het is niets persoonlijks, echt niet. Je bedoelt het goed en bent een goede schrijfster. Het is alleen anders in een grote RPG en een kleinere, meer niet.

    Falahee schreef:
    Dit maakt het, in elk geval voor mij, een stuk duidelijker. c:


    Fijn om te horen

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Dan is Naomi nu, en reageer ik daarna weer, goed?


    Prima.


    Reality's overrated.

    Abby en Tobias komen vanavond als ik klaar ben met werken


    "Family don’t end in blood”

    Tom kom straks of ergens in de middag.


    'Darling, just hold on'

    Vanavond kan ik pas met Archer en Anaïs posten, op zijn vroegst. Maar nu heb ik eigenlijk wel het idee dat ik Archer en Anaïs beter niet in de pokergroep en theekransje kan zetten, gezien iedereen dan op mij moet wachten. Ik ga die druk zeker niet op mezelf leggen, dus dat wil ik even afmelden voor hen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Okay. Jammer, maar begrijpelijk


    Bowties were never Cooler