• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik volgde niet echt wat de volgorde was zeg maar. Maar ze had niet bepaald veel te zeggen en ging toch weg, so... Excuse moi, zal er volgende x op letten.


    El Diablo.

    Je kan het altijd even vragen. We bijten niet :D

    Voor nu gaan we lekker verder.


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    Alexis ook eerst nog toch?


    Omdat er wss over heen is gelezen door page swiiiiitch


    Everything is illuminated by the light of our past.

    En dit is precies wat ik bedoelde met die volgorde.. Als het niet duidelijk is gaat zelfs de volgorde in een gesprek door elkaar lopen blijkbaar :')


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    En dit is precies wat ik bedoelde met die volgorde.. Als het niet duidelijk is gaat zelfs de volgorde in een gesprek door elkaar lopen blijkbaar :')


    Nogsteeds blijft het niet eerlijk om ongerelateerde gesprekken te laten wachten op mensen die minder kunnen posten. Hier is geen overleg over mogelijk.

    Ik zal de volgordes op dit moment hier neer zetten. en vragen bij twijfel kan altijd, en is iets wat echt een standaard hoort te worden als t kan.


    Bowties were never Cooler

    Nou ja, sorry, ik post inderdaad minder omdat ik het tempo niet kan bijhouden in dit RPG. Er zijn zoveel personages en ik vind het erg lastig om het overzicht te houden om eerlijk te zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Archer - Alexandra
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Joel - Tobias
    Charlie - Noah
    Dylan - Anaïs
    Abby - Michael

    Bailey staat er op dit moment buiten, omdat ze net het gesprek uit is gelopen

    De andere personages hebben nog niet gepost


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    Nou ja, sorry, ik post inderdaad minder omdat ik het tempo niet kan bijhouden in dit RPG. Er zijn zoveel personages en ik vind het erg lastig om het overzicht te houden om eerlijk te zijn.


    Jammer om te horen. Ik hoop dat het lijstje hierboven je iets kan helpen met het overzicht.

    Als het handig is voor iedereen wil ik deze lijstjes bij blijven houden voor het overzicht


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Nogsteeds blijft het niet eerlijk om ongerelateerde gesprekken te laten wachten op mensen die minder kunnen posten. Hier is geen overleg over mogelijk.

    Ik zal de volgordes op dit moment hier neer zetten. en vragen bij twijfel kan altijd, en is iets wat echt een standaard hoort te worden als t kan.


    Dus ik mag ook niet meer aangeven dat dit precies is wat ik bedoelde? In mijn rpg loopt het namelijk heel anders dan hier.

    En over dat lijstje, het is precies wat Sempre zegt, dat het echt teveel op n sneltrein lijkt, nog steeds. Dan heb ik mazzel dat Alexandra nu alleen met Archer in gesprek is, anders was mijn post gehalte ver tot t nulpunt afgezakt though.


    Faith is everything.

    Houd ik me trouwens zo een beetje aan het schema? Ik post elke keer na Oliver, dus ik denk het wel, haha.


    United we stand, divided we fall.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Dus ik mag ook niet meer aangeven dat dit precies is wat ik bedoelde? In mijn rpg loopt het namelijk heel anders dan hier.

    En over dat lijstje, het is precies wat Sempre zegt, dat het echt teveel op n sneltrein lijkt, nog steeds. Dan heb ik mazzel dat Alexandra nu alleen met Archer in gesprek is, anders was mijn post gehalte ver tot t nulpunt afgezakt though.


    maar helpt deze volgorde dan niet want we wachten zeg maar wel tot iemand heeft gepost of bedoel je dat niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Dus ik mag ook niet meer aangeven dat dit precies is wat ik bedoelde? In mijn rpg loopt het namelijk heel anders dan hier.

    En over dat lijstje, het is precies wat Sempre zegt, dat het echt teveel op n sneltrein lijkt, nog steeds. Dan heb ik mazzel dat Alexandra nu alleen met Archer in gesprek is, anders was mijn post gehalte ver tot t nulpunt afgezakt though.


    Je mag het wel aangeven, maar op het feit na dat het twee topics zijn, dus de hoeveelheid spelers en karakters is gehalveerd, lijkt er voor mij weinig verschil in te zitten.

    Het mag op een sneltrein lijken, maar gemiddeld 1 pagina per dag valt over het algemeen wel mee, zeker als je ziet dat we meer dan 20 personages, waarvan zeker 20 actief, in de RPG hebben op dit moment.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Je mag het wel aangeven, maar op het feit na dat het twee topics zijn, dus de hoeveelheid spelers en karakters is gehalveerd, lijkt er voor mij weinig verschil in te zitten.

    Het mag op een sneltrein lijken, maar gemiddeld 1 pagina per dag valt over het algemeen wel mee, zeker als je ziet dat we meer dan 20 personages, waarvan zeker 20 actief, in de RPG hebben op dit moment.


    Er zit wel degelijk verschil in, namelijk dat ik gewoon probeer voor elk topic een bepaalde volgorde van reageren aan te houden, ook als personage a met personage D in gesprek is, dan heb ik liever dat personage D wacht op de personages b en c voor er weer gepost word. Ach, laat maar. Ik kan denk ik beter niks meer zeggen op dit praattopic though.


    Faith is everything.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    maar helpt deze volgorde dan niet want we wachten zeg maar wel tot iemand heeft gepost of bedoel je dat niet?


    Well, zoals ik in dat bericht hierboven aan geef, zou het al een hoop schelen wanneer personage D wacht tot personages b en c gepost hebben, voordat ze reageert op personage a, ookal hebben b en c niks met dat gesprek te maken. Maar ik zal t wel verkeerd begrijpen of iets ;D


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Er zit wel degelijk verschil in, namelijk dat ik gewoon probeer voor elk topic een bepaalde volgorde van reageren aan te houden, ook als personage a met personage D in gesprek is, dan heb ik liever dat personage D wacht op de personages b en c voor er weer gepost word. Ach, laat maar. Ik kan denk ik beter niks meer zeggen op dit praattopic though.


    Sorry dat ik het zeg, maar dit is niet helemaal waar. In elk geval niet in het topic waar je zelf geen personage hebt, maar goed. Met een kleinere RPG kan dat, maar niet met zo veel spelers, helaas. Dan blijven er te veel wachten, en wordt de druk om te posten ook veel groter dan de volgordes alleen per gesprek te houden. Dan zitten in plaats van 2 of 3 mensen, er 20 op je te wachten... Wat toch een grotere druk geeft.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:49 ]


    Bowties were never Cooler