• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Excusez-moi, ik heb al een paar keer gereageerd dus voel me aangesproken dus sorry haha. Ik ben enthousiast en verveeld.

    Ga jij je rollen dan maar maken, haha. Maar nee, jij wordt hier niet bij bedoeld. Ik vind het nog wel meevallen hoor. c:

    MatthewMMurdock schreef:
    Dat tweede is inderdaad een heel groot probleem en ik weet dat het eerste niet altijd leuk is, maar om nu compleet andere, voor jou irrelevante, gesprekken op te houden omdat sommigen niet zo snel zijn als anderen vind ik ook weer zo wat. Daarom is de setting van een dorp ook zo mooi. Snelle posters kunnen doorspelen, terwijl mensen die t drukker hebben het rustig aan kunnen doen zonder dat de rpg compleet stilvalt en de snelle posters er geen zin meer in houden.

    Daarbij kan je altijd vragen om n samenvatting.

    Dat van die vragen stellen was je inderdaad al bekend mee, maar ik vind het wel vreselijk jammer dat er vrij weinig mensen gereageerd hebben op mijn relatielijstje. Dat geeft mij echt het idee dat ik het voor niets heb gedaan. Een simpele "ja" zou ook al genoeg kunnen zijn. Niet dat jij hier wat aan kunt doen, want dankzij jou hulp heb ik natuurlijk al wel Anaïs haar geheim waar kunnen maken, maar toch. Het is wel vervelend dat de meesten je hier lijken te negeren als je een simpele ja of nee vraag stelt. We willen allemaal dat dit rpg slaagt en dat iedereen er zin in blijft hebben (lijkt me) dus een beetje communicatie is toch wel fijn. Maar goed, nu zijn MrsSmollett en ik waarschijnlijk een stel zeikers. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    MatthewMMurdock schreef:
    Dat tweede is inderdaad een heel groot probleem en ik weet dat het eerste niet altijd leuk is, maar om nu compleet andere, voor jou irrelevante, gesprekken op te houden omdat sommigen niet zo snel zijn als anderen vind ik ook weer zo wat. Daarom is de setting van een dorp ook zo mooi. Snelle posters kunnen doorspelen, terwijl mensen die t drukker hebben het rustig aan kunnen doen zonder dat de rpg compleet stilvalt en de snelle posters er geen zin meer in houden.

    Daarbij kan je altijd vragen om n samenvatting.


    Dus, kort door de bocht gezegd, als er 3 al bij het theekransje aangekomen zijn, heeft de rest zich daarnaar te buigen? En dat laatste wat je zegt, van dat geen zin meer hebben, dat word nu ook gecreëerd naar de langzamere posters. Maar inderdaad zoals SAWFT al zegt, zullen we wel zeikerds zijn.

    En dan nog even iets, je zegt bij mijn RPG dat je het te druk hebt met school 2 dagen om te posten, maar hier post je wel vaak?


    Faith is everything.

    Jullie zijn geen zeikerts en ik waardeer jullie mening echt. Communicatie is inderdaad belangrijk tussen iedereen, maar dat er een snelheidsverschil in zit, betekend niet dat er geen rekening met elkaar wordt gehouden. De snelle posters zullen hun gesprekken verder kunnen uitsmeren, tot iedereen klaar is voor de volgende stap. Zijn er mensen nog niet klaar voor, dan wordt er gewacht. Simpel.

    En over dat 2e. Ik ben NU bezig met een post en inderdaad druk met een project afronden voor school. Alleen als ik moet wachten op mijn medestudenten heb ik tijd om te posten. Ik probeer mijn tijd zo goed en eerlijk mogelijk te verdelen, sorry als dat niet helemaal lukt.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Jullie zijn geen zeikerts en ik waardeer jullie mening echt. Communicatie is inderdaad belangrijk tussen iedereen, maar dat er een snelheidsverschil in zit, betekend niet dat er geen rekening met elkaar wordt gehouden. De snelle posters zullen hun gesprekken verder kunnen uitsmeren, tot iedereen klaar is voor de volgende stap. Zijn er mensen nog niet klaar voor, dan wordt er gewacht. Simpel.

    En over dat 2e. Ik ben NU bezig met een post en inderdaad druk met een project afronden voor school. Alleen als ik moet wachten op mijn medestudenten heb ik tijd om te posten. Ik probeer mijn tijd zo goed en eerlijk mogelijk te verdelen, sorry als dat niet helemaal lukt.

    Well, ik moet zeggen dat ik wel even verbaasd was toen ik je post met Charlie las? In Anaïs haar post stonden Dylan en zij nog in de hal, terwijl ze bij Dylan al naar de keuken verplaats waren, maar toch. Ik had maar een gokje gewaagd met Anaïs dat Charlie meestal zo'n kwartier nadat Dylan aankwam thuis aan zou komen, en watahmaloehn had er al voor gekozen dat Dylan vroeger aangekomen was, wat ik dus vreemd vind. Maar ik ben dus een van de trage posters, en dat kan natuurlijk wel, maar dat soort dingen kloppen niet echt. >_<' Maar dat is nu opgelost, voor zover het lukte, daarom heb ik Charlie nog niet in het bericht van Anaïs verwerkt, omdat ik anders zelf in de war kom. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat was helemaal mijn fout, sory. Ik heb gewoon verkeerd gelezen en dacht dat ze al naar de garage waren vertrokken. Nogmaals sorry voor de verwarring en ik zal er voortaan op letten. Als ik iets moet aanpassen hoor ik t graag


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Dat was helemaal mijn fout, sory. Ik heb gewoon verkeerd gelezen en dacht dat ze al naar de garage waren vertrokken. Nogmaals sorry voor de verwarring en ik zal er voortaan op letten. Als ik iets moet aanpassen hoor ik t graag

    Nee, nee het is opgelost en zo. c: Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dat soort dingen krijg je wel sneller als je één groepje hebt die een sneltrein is, en als je vervolgens een groepje hebt die wat trager is. Waarschijnlijk zal dit ook zeker niet de laatste keer zijn. Zoals ik al zei: Het kan natuurlijk gebeuren, maar het kan anderen wel verwarren. Dus daarom wil ik zo doordrammen op communicatie bij dit rpg, vooral omdat er redelijk wat mensen meedoen en ik driekwart hier niet zie reageren.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Nee, nee het is opgelost en zo. c: Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dat soort dingen krijg je wel sneller als je één groepje hebt die een sneltrein is, en als je vervolgens een groepje hebt die wat trager is. Waarschijnlijk zal dit ook zeker niet de laatste keer zijn. Zoals ik al zei: Het kan natuurlijk gebeuren, maar het kan anderen wel verwarren. Dus daarom wil ik zo doordrammen op communicatie bij dit rpg, vooral omdat er redelijk wat mensen meedoen en ik driekwart hier niet zie reageren.


    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal vanavond, als m'n opdracht is ingeleverd, een bericht rondsturen met het belang van het praattopic en de communicatie erin. Nogmaals sorry voor de verwarring. Ik zal voortaan beter opletten.


    Bowties were never Cooler

    MrsSmollett > MrsLyon


    Faith is everything.

    Naar zij hierboven: Ik vraag me af wie er volgens jullie nou in sneltreinvaard gaan, het verschil lijkt tot nu toe heel erg mee te vallen. Twee om drie posts, in het algemeen. Nou is het ook zo dat sommigen twee rollen hebben en anderen één of drie, met meer rollen lijkt het ook meer. Uiteindelijk krijg je er toch altijd een paar die sneller zijn als de anderen, ikzelf heb het ook hartstikke druk, maar zolang het niet teveel uit verhouding gaat en we op elkaar wachten heb i er persoonlijk geen problemen mee. Dus voel je vooral niet verplicht om het tempo bij te houden.
    Daarbij, ik probeer zoveel mogelijk op jullie te reageren. Op de lijstjes heb ik gereageerd, op de vragen rondom Alexandra en Noah niet, omdat ik hier simpelweg de personages niet voor heb. Maar goed, sorry hiervoor.


    Reality's overrated.

    Daarbij: Whittle is nu Cohan.


    Reality's overrated.

    Charlotte haar beurt bij de Beckett's toch? En sorry als ik niet had gereageerd op relaties, I forget things so fast like it's not healthy dus dan ligt het daar denk aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb geen idee eerlijk gezegd, maar ik wil best reageren c:
    Mijn excuses dat ik niet op die relaties heb gereageerd, ik vond het prima en daarom zei ik niets, sorry!


    United we stand, divided we fall.

    Gambit schreef:
    Ik heb geen idee eerlijk gezegd, maar ik wil best reageren c:
    Mijn excuses dat ik niet op die relaties heb gereageerd, ik vond het prima en daarom zei ik niets, sorry!


    Dat is wel fijn! Dan hou ik voor mezelf een soort van volgorde aan haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zoek t moren ochtend uit als jullie dat willen. Anders laat ik t aan jullie beste oordeel over


    Bowties were never Cooler

    Ik reageer vanavond weer met Dylan en Naomi wss.


    Everything is illuminated by the light of our past.