• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Yes like that c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Perfect. Dan ist duidelijk


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Perfect. Dan ist duidelijk

    ... Brabander much? Of ik zit er drastisch naast, want dat is niet mijn sterkste punt.

    Ik probeer zo vaak mogelijk Archer en Anaïs samen te droppen, dus waarschijnlijk zal dat morgen of overmorgen gebeuren, wetende dat Stephanie niet al te lang over Lexie zal gaan doen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    ... Brabander much? Of ik zit er drastisch naast, want dat is niet mijn sterkste punt.

    Ik probeer zo vaak mogelijk Archer en Anaïs samen te droppen, dus waarschijnlijk zal dat morgen of overmorgen gebeuren, wetende dat Stephanie niet al te lang over Lexie zal gaan doen. ;D


    Haha well.. Ik ga nu toevallig aan Lexie beginnen though ;D


    Faith is everything.

    SAWFT schreef:
    (...)
    ... Brabander much? Of ik zit er drastisch naast, want dat is niet mijn sterkste punt.

    Ik probeer zo vaak mogelijk Archer en Anaïs samen te droppen, dus waarschijnlijk zal dat morgen of overmorgen gebeuren, wetende dat Stephanie niet al te lang over Lexie zal gaan doen. ;D


    Officieel niet, maar zit op t randje en heb veel Brabantse familie, dus heb er een flinke tik van meegekregen. Ik probeer het in elk geval in mijn posts goed te doen, maar vergeet er in praattopics nog wel eens op te letten. Als het irritant is zal ik er voortaan beter op letten.

    En doe rustig aan. Charlie is inmiddels ook een 'afspraak' aan het beramen


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Officieel niet, maar zit op t randje en heb veel Brabantse familie, dus heb er een flinke tik van meegekregen. Ik probeer het in elk geval in mijn posts goed te doen, maar vergeet er in praattopics nog wel eens op te letten. Als het irritant is zal ik er voortaan beter op letten.

    En doe rustig aan. Charlie is inmiddels ook een 'afspraak' aan het beramen

    Nohhh, ik ben zelf een Brabander, don't worry. ;D Ik vind het altijd leuk om accenten te lezen en te raden. I suck at it, but I like it. ^_^ Sommige dingen doe je nou eenmaal als je een dialect hebt ("overgenomen"), so yeah.

    Ah, spannend. ;D Wat doen we dan met eten, met de familie Parker? Ik ga zo namelijk even die posts doorlezen, dus ik weet niet wat de verdere plannen zijn. Er stond in ieder geval pastasaus op een laag vuurtje te pruttelen.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Haha well.. Ik ga nu toevallig aan Lexie beginnen though ;D

    Zie je? I knew it. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Gezellig! Accenten raden is idd leuk. Mij lukt de grove regio meestal, wel, maar echt de stad meestal niet, behalve met brabanders...

    Charlie heeft Noah een 20je gegeven om Fish 'n Chips te halen. Die heeft de pan waarschijnlijk nog niet gezien, of geroken, tot die mogelijk in de volgende post aanbrand...

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 14:20 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Gezellig!
    Charlie heeft Noah een 20je gegeven om Fish 'n Chips te halen. Die heeft de pan waarschijnlijk nog niet gezien, of geroken, tot die mogelijk in de volgende post aanbrand...

    Haha, dan eet Anaïs wel triest in haar eentje straks. ;D Of ze gaat kwaad worden omdat zij wat halen en gooit de pasta uit frustratie weg. Slechte communicatie is onderweg, dat wordt interessant.

    Edit op aanvulling: Haha, dat lukt me ook niet. x: Dus als ik hier echt iets in mijn dialect zou neerzetten zou jij kunnen raden waar ik vandaan kwam? Of begrijp ik het nu verkeerd. Because: Challenge accepted .

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 14:22 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Haha, dan eet Anaïs wel triest in haar eentje straks. ;D Of ze gaat kwaad worden omdat zij wat halen en gooit de pasta uit frustratie weg. Slechte communicatie is onderweg, dat wordt interessant.

    Edit op aanvulling: Haha, dat lukt me ook niet. x: Dus als ik hier echt iets in mijn dialect zou neerzetten zou jij kunnen raden waar ik vandaan kwam? Of begrijp ik het nu verkeerd. Because: Challenge accepted .


    Wordt inderdaad gezellig in huize Parker

    Maybe. Vaak gaat t makkelijker met gesproken dingen, omdat de toonval per kleiner gebied vaak erger verschilt dan de eigenlijke woorden die er worden gebruikt.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Wordt inderdaad gezellig in huize Parker

    Maybe. Vaak gaat t makkelijker met gesproken dingen, omdat de toonval per kleiner gebied vaak erger verschilt dan de eigenlijke woorden die er worden gebruikt.


    Ik heb er nu al zin in. ;D

    Jaa oké, dat wel. Dan vind ik het ook wat makkelijker, moet ik toegeven. Well, jammer... Ik had wel zin in een spelletje, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry


    Bowties were never Cooler

    Ze kunnen gewoon samen eten hoor, Noah houdt die 20 euro wel bij zich zolang (A)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gaan ze aangebrande pastasaus eten? Lekker gebalanceerde maaltijd xD

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Gaan ze aangebrande pastasaus eten? Lekker gebalanceerde maaltijd xD


    Ach, als ze vaker zo kookt zullen ze er vast aan gewend zijn haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hahaha wat een kutfamilie zeg, Noah gaat er met het geld vandoor en ze eten aangebrande pastasaus. Anaïs: Mother of the year!


    I'm your little ray of pitch black.