• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Nee de post is prima! Kan ik Dylan gewoon naar haar toe laten komen of zoiets? Ik verzin wel wat? c; het is iig iets, eerste posts zijn terrible :')

    Ze gaat nu wel koken gezien haar familie zo thuiskomt, dus ik weet niet hoe dat zal lopen. x: Of misschien dat ze sowieso op vrijdag altijd standaard een zogenaamde bijles geeft en dat haar gezin zonder haar eet of zo? Dat kan eventueel wel. ;D Ze moet wel goed het weekend in gaan, haha. Well, verzin maar wat. Ik vertrouw je! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb Tobias net even doorgelezen. Ik vind het heel jammer om te lezen dat Anaïs eigenlijk drie kinderen heeft die amper goed contact met hun ouders hebben... ik wil haar namelijk zeker wel close maken met één van haar kinderen. Ze is namelijk een zorgzame en begripvolle moeder die altijd haar kinderen laat weten dat ze van hen houdt en her voor hen is. Ze dwingt hen niet iets te zeggen, maar zal altijd op een vriendelijke toon vragen of er wat gaande is. Dus ik vind dit wel een beetje jammer, to be honest. Misschien dat één van de kinderen wel een goede band heeft met Anaïs?


    I'm your little ray of pitch black.

    Noah kan opzich wel een moederskindje zijn, alleen zijn kamer mag ze niet in haha.

    Ik denk dat ik daar nog wel wat mee kan namelijk want ik had volgensmij niet echt iets in mijm rol staan erover.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 14:30 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asuka schreef:
    (...)
    Ze gaat nu wel koken gezien haar familie zo thuiskomt, dus ik weet niet hoe dat zal lopen. x: Of misschien dat ze sowieso op vrijdag altijd standaard een zogenaamde bijles geeft en dat haar gezin zonder haar eet of zo? Dat kan eventueel wel. ;D Ze moet wel goed het weekend in gaan, haha. Well, verzin maar wat. Ik vertrouw je! ;D


    Is het zo een beetje goed? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    Noah kan opzich wel een moederskindje zijn, alleen zijn kamer mag ze niet in haha.

    Ik denk dat ik daar nog wel wat mee kan namelijk want ik had volgensmij niet echt iets in mijm rol staan erover.

    Nah, dat zal ze snel afgeleerd hebben, haha. ;D
    Well, dat zou ik echt heel fijn vinden. ^_^

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Is het zo een beetje goed? c;

    Ja hoor, daar kan ik wel wat mee. ;D

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 14:33 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Falahee schreef:
    (...)

    I got Bailey?


    Als dit aanbod nog geldig is, dan krijgt Bailey er een stalker bij (;

    Overigens ben ik nog opzoek naar de volgende personen in Noah's leven:
    - Een ex-best friend. Met voorkeur vanuit zijn kindertijd
    - Een nieuwe best friend, of althans, iemand waarmee hij kan praten. Hij is niet heel sociaal dus ik zie hem echt maar met een á twee personen bevriend zijn.
    - Iemand die hem heeft gepest (Dus op dit moment niet meer, maar Noah heeft nog steeds een ontzettende hekel aan diegene)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 17:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Als dit aanbod nog geldig is, dan krijgt Bailey er een stalker bij (;

    Overigens ben ik nog opzoek naar de volgende personen in Noah's leven:
    - Een ex-best friend. Met voorkeur vanuit zijn kindertijd
    - Een nieuwe best friend, of althans, iemand waarmee hij kan praten. Hij is niet heel sociaal dus ik zie hem echt maar met een á twee personen bevriend zijn.
    - Iemand die hem heeft gepest (Dus op dit moment niet meer, maar Noah heeft nog steeds een ontzettende hekel aan diegene)


    Voor de laatste heb ik misschien Dylan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Voor de laatste heb ik misschien Dylan?


    Ah, dat zou fijn zijn, ik had verwacht dat die het moeilijkste te vinden zou zijn haha. Ook wel interessant dat hij juist met Noah's moeder bezig is hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Als dit aanbod nog geldig is, dan krijgt Bailey er een stalker bij (;

    Overigens ben ik nog opzoek naar de volgende personen in Noah's leven:
    - Een ex-best friend. Met voorkeur vanuit zijn kindertijd
    - Een nieuwe best friend, of althans, iemand waarmee hij kan praten. Hij is niet heel sociaal dus ik zie hem echt maar met een á twee personen bevriend zijn.
    - Iemand die hem heeft gepest (Dus op dit moment niet meer, maar Noah heeft nog steeds een ontzettende hekel aan diegene)


    Ooh hehe, alright (;


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Als dit aanbod nog geldig is, dan krijgt Bailey er een stalker bij (;

    Overigens ben ik nog opzoek naar de volgende personen in Noah's leven:
    - Een ex-best friend. Met voorkeur vanuit zijn kindertijd
    - Een nieuwe best friend, of althans, iemand waarmee hij kan praten. Hij is niet heel sociaal dus ik zie hem echt maar met een á twee personen bevriend zijn.
    - Iemand die hem heeft gepest (Dus op dit moment niet meer, maar Noah heeft nog steeds een ontzettende hekel aan diegene)


    Oliver misschien als vriend Ze zijn beiden een beetje loners. Birds of a Feather flock together?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Oliver misschien als vriend Ze zijn beiden een beetje loners. Birds of a Feather flock together?


    Oh, goed idee! Doen we! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    1 vraagje: Hoe is een gestudeerde Siciliaan in hemelsnaam in het meest verschrikkelijke saaie trieste Noord Engelse dorpje terecht gekomen?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    1 vraagje: Hoe is een gestudeerde Siciliaan in hemelsnaam in het meest verschrikkelijke saaie trieste Noord Engelse dorpje terecht gekomen?


    Bad life choices. Waarschijnlijk gewoon naar zijn vrouw geluisterd voor de verandering, vooral toen hij hoorde dat hij daar makkelijk een baan kon krijgen. Idk


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Bad life choices. Waarschijnlijk gewoon naar zijn vrouw geluisterd voor de verandering, vooral toen hij hoorde dat hij daar makkelijk een baan kon krijgen. Idk


    In een kutdorp waar niets is? En hoe heeft hij zijn vrouw leren kennen? Zijn rol, zeker zijn geschiedenis, is echt te karig en te vaag, en al helemaal voor een buitenlander die over het algemeen niets te zoeken heeft in die buurt, sorry

    Daarbij is zijn karakter echt een te perfecte Italiaanse mafioso, zo uit een film gestapt en zonder echte minpunten


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    In een kutdorp waar niets is? En hoe heeft hij zijn vrouw leren kennen? Zijn rol, zeker zijn geschiedenis, is echt te karig en te vaag, en al helemaal voor een buitenlander die over het algemeen niets te zoeken heeft in die buurt, sorry

    Daarbij is zijn karakter echt een te perfecte Italiaanse mafioso, zo uit een film gestapt en zonder echte minpunten


    Zijn geschiedenis moest ik inderdaad nog uitbreiden, thank you for reminding me. En volgens mij heeft hij behoorlijk wat minpunten :') Arrogantie en sluw lijken mij bijvoorbeeld niet al te best.


    El Diablo.