• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    VOORBEELDEN PER KLASSE
    Om duidelijker te makken wat voor personen er zich per klasse bevinden heb ik hieronder even een lijstje gezet met voorbeelden.

    Eerste klasse: De kosten voor een 1e klas ticket wordt nu op 70.000 dollar geschat.
    - Zakenmannen
    - Beroemdheden
    - Bankieren
    - Loterij winnaars
    Het dek van de eerste klasse beschikte over een café, een a la carte restaurant, thee tuinen, een receptie, een verwarmd zwembad, een bibliotheek, een gym met een squash baan, een honden kennel, een kapsalon, Turkse stoombden, lees en schrijf ruimtes en een speciaal dek om een wandeling te maken.

    Tweede klasse: De kosten voor een 2e klas ticket wordt nu op 1.800 dollar geschat.
    - Professoren
    - Schrijvers en journalisten
    - Touristen
    - Geestelijken
    De tweede klasse had een bibliotheek en dinerzaal met rookruimte. Daarnaast waren de lees en schrijfruimtes, de thee tuinen en het café van de eerste klasse voor hun ook beschikbaar.

    Derde klasse: De kosten voor een 3e klas ticket wordt nu op 700 dollar geschat.
    - Immigranten
    - Werknemers
    - Reizigers
    De derde klasse moest eten wat te pot schafte en was verantwoordelijk voor eigen vermaak. Er werd vaak gedanst en muziek gemaakt.

    DE INVULLIJST
    • Naam:
    • Afkomst (Familie):
    • Leeftijd:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Reist mee met de Titanic omdat..:
    • Relaties:
    • Extra:

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    De rollen die wij spelen zullen 6 jong volwassenen zijn die ieder een eigen reden hebben om de reis van Southampton naar New York af te leggen. Ik houd dit RPG graag klein, vandaar het lage aantal rollen dat beschikbaar is.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:49 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil de laatste man wel. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    En ik de laatste vrouw c:


    Faith is everything.

    Nou dat ging lekker snel, woeeeh


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Titanic, jonguh! ;D Vooral nu met Leo die gewonnen heeft en zo... I had to.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Titanic, jonguh! ;D Vooral nu met Leo die gewonnen heeft en zo... I had to.


    Ja.. 5 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen ;D


    Faith is everything.

    Yassss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ja.. 5 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen ;D

    Haha, precies. ;D

    Ik denk dat ik vanavond aan mijn man ga beginnen. ^_^ Ik heb al wel een ideetje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Zit er ook een maximum leeftijd op? (ik wil iemand rond 26/27 jaar maken)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Zit er ook een maximum leeftijd op? (ik wil iemand rond 26/27 jaar maken)


    Nee, ik zit ook aan iemand te denken van die leeftijd haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Yash, ik ga morgen aan de slag met m'n meissie. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benjamin Jonathan Hunter
    “Charm is the ability to insult people without offending them"




    Naam
    Hij is geboren met de naam Benjamin Jonathan Hunter. Zijn familienaam heeft hem altijd een beetje achtervolgd en niet alleen omdat het letterlijk jager betekent. Als baby is hij vernoemd naar zijn beide opa's: Benjamin Hunter en Tobias Gould. Voor vrienden is hij beter bekend als Benji, maar hij zal zichzelf altijd voorstellen met zijn volledige voornaam.

    Afkomst
    Vader: Sebastian Michael Hunter | 54 jaar
    Moeder: Anastasia Charlotte Hunter (Née Renner) | 52 jaar
    Zus: Victoria Eleanor Hunter | 29 jaar
    Zus: Isabel Georgia Hunter | 25 jaar

    Benjamin is een Engelsman. Hij is geboren in een klein dorpje in Essex, maar is later verhuisd naar Chelmsford. Hierdoor praat hij af en toe met een bijna onverstaanbaar accent. Hij is opgegroeid in een relatief moeilijke gezinssituatie. Zijn ouders hadden altijd de voorkeur voor dochters, echter kregen ze na hun eerste dochter een zoon. Altijd heeft Benjamin gevoeld dat hij minder aandacht kreeg dan zijn zussen. Hij kreeg eerder straf dan zij en dingen werden hem eerder kwalijk genomen. Toen zijn oudste zus ging studeren aan de universiteit, was zij de trots van de familie. Benjamin werd met zijn baantje als ober gezien als een mislukking. Isabel ging vervolgens ook een hooggewaardeerde studie volgen op de universiteit. Benjamin heeft op zijn twintigste een erge ruzie met zijn vader gekregen. Toen besloot hij om uit huis te gaan en te verhuize nnaar Chelmsford. Hier heeft hij jaren gewerkt als ober, maar echt gelukkig was hij niet. Toen hij tweeëntwintig was, besloot hij dat hij zijn leven om wilde gooien. Hij ging studeren en is sindsdien docent Engels op een universiteit. Hij is dus docent.


    Leeftijd
    Benjamin is zevenentwintig jaar oud. Hij is geboren op een frisse lentedag, de achtentwintigste van de maand april om precies te zijn.


    Uiterlijk
    — Gewicht • 89 kilogram.
    — Grootte • 195 centimeter.
    — Figuur • Breed, gespierd
    — Oogkleur • Blauw
    — Neus • Lang, redelijk spits
    — Lippen • Vol
    — Huidskleur • Licht
    — Haarkleur • Donkerblond
    — Haartype • Dun en stijl
    — Stem • Laag, diep en verleidelijk
    — Kledingstijl • Netjes, maar casual
    — Favoriet kledingstuk • Leren jack.

    Innerlijk
    Benjamin heeft een lastig te omschrijven persoonlijkheid. Als eerste is het duidelijk dat hij een rustig en gesloten persoon is. Hij praat over het algemeen niet veel en al helemaal niet over zijn gevoelens. Het liefste houdt hij zoveel mogelijk voor zichzelf. Hij is erg wantrouwend tegenover anderen en het duurt bij hem ook wel even voordat je zijn vertrouwen hebt. Benjamin is intelligent, maar weet niet precies hoe hij deze intelligentie moet tonen. Hij heeft een hekel aan studeren, maar is goed in diepgaande gesprekken voor en discussiëren. Hij heeft een vrij melancholische blik op de wereld.
          Verder is hij een trouw persoon. Hij zal zijn vrienden niet verraden en zal hen altijd blijven steunen, ook al is hij niet eens met hun beslissingen. Daarnaast kan hij goed geheimen bewaren. Als je hem iets in vertrouwen vertelt, dan zal hij dat niet doorvertellen. Dit geheim zal met hem mee het graf in gaan. Benjamin is iemand die hard werkt voor de dingen die hij wil in het leven. Hij is absoluut niet lui, eerder erg ijverig. Hij houdt er niet van om te falen en kan zichzelf dit dan ook erg kwalijk nemen.
          Door zijn stille karakter draagt Benjamin een bepaalde mysterieuze air met zich mee. Mensen kunnen hem meestal niet peilen en dit maakt hem vaak interessant. Daarnaast is hij ook charmant te noemen.
          Hij is standvastig en absoluut niet van zijn mening af te brengen. Verder is hij zelfverzekerd en weet hij precies wat hij wel en niet goed kan. Hij kent zijn eigen sterktes, maar net zo goed ook zijn zwaktes. Hij is erg zelfbewust. In het kort is Benjamin te omschrijven als een stugge, intelligent man die zich erg bewust is van zijn eigen mogelijkheden.


    Titanic
    Benjamin heeft twee jaarsalarissen opgespaard om mee te kunnen met de Titanic. Hij wil dolgraag meer van de wereld zien en hij ziet dit als de kans. Hij is altijd al erg avontuurlijk en nieuwsgierig ingesteld geweest en nu is voor hem het moment aangebroken dat hij meer wil weten en meer wil zien. Hij wil niet alleen maar thuis zitten.



    Extra
    — Seksualiteit: Heteroseksueel
    — Relatiestatus: Vrijgezel
    — Valt op: Vrouwen met een uitdagend, speels uiterlijk. Bij voorkeur brunettes.
    — Angsten: Hoogtes
    — Doelen: Reizen naar Azië
    — Diepste geheim: Hij heeft een alcoholprobleem gehad, waar hij nog steeds moeite mee heeft

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 10:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn rol komt zo snel mogelijk c:


    someone out there feels better because you exist

    Mag ik meedoen?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Even een opmerking, alleen de derde klasse bestaat uit werknemers (en uiteraard het armere deel van de bevolking).

    Bovendien is het niet realistisch als je personage als ober werkt in het 'echte leven' maar wel een tweede klas ticket heeft. (Ik weet niet of hij de tickets misschien cadeau heeft gekregen Sanne, maar dat je hier rekening mee houdt)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Flowerpowers; Het RPG is helaas vol!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 20:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.