• DE TITANIC

    Dit RPG is helaas vol
    Welkom aanboord van het historische schip, de Titanic.

    Het is woensdag 10 april 1912. De passagiers van de Titanic verzamelen zich in Southampton om hun reis te beginnen. Sommige hebben met geluk een ticket kunnen krijgen voor de boot, andere hebben meteen 1e rang kunnen reserveren..

    De Titanic heeft drie verschillende klassen, de Eerste klasse, Tweede klasse en Derde klasse. De Eerste klasse is de meest luxueuze klasse, met alles erop en eraan. Op deze verdiepingen zijn onder andere een enorme balzaal, prachtige restaurants en een binnen zwembad te vinden. De Tweede klasse is de middellaag, in deze klasse waren de gebruikelijke dingen en een aantal luxueuze dingen, maar die waren niet te vergelijken met de Eerste klasse. De Derde klasse, en daarmee de klasse voor de armere onder hen, bevat alleen de hoognodige dingen en kleine hutten waar zes personen in kunnen slapen. Wel was er, voor alle klassen, een gemeenschappelijk dek.

    Wanneer iemand van een lagere klassen op de verdiepingen van een hogere klasse komt, moet deze vergezeld worden door iemand van deze klasse. Personen uit de hoge klassen mogen zich begeven op de verdiepingen van de lagere klasse, maar dit komt niet veel voor.

    DE ROLLEN
    Meisjes: VOL
    - Eerste klasse - Bylot
    - Tweede klasse - MrsLyon - Mila McAllister - 1.2
    - Derde klasse - Deryth - Cordelia Luxon - 1.2

    Jongens: VOL
    - Eerste klasse - SAWFT - Quigg Jr. Chambers - 1.2
    - Tweede klasse - Dumbledore - Benjamin Jonathan Hunter - 1.1
    - Derde klasse - Sempre - James Reed - 1.2

    VOORBEELDEN PER KLASSE
    Om duidelijker te makken wat voor personen er zich per klasse bevinden heb ik hieronder even een lijstje gezet met voorbeelden.

    Eerste klasse: De kosten voor een 1e klas ticket wordt nu op 70.000 dollar geschat.
    - Zakenmannen
    - Beroemdheden
    - Bankieren
    - Loterij winnaars
    Het dek van de eerste klasse beschikte over een café, een a la carte restaurant, thee tuinen, een receptie, een verwarmd zwembad, een bibliotheek, een gym met een squash baan, een honden kennel, een kapsalon, Turkse stoombden, lees en schrijf ruimtes en een speciaal dek om een wandeling te maken.

    Tweede klasse: De kosten voor een 2e klas ticket wordt nu op 1.800 dollar geschat.
    - Professoren
    - Schrijvers en journalisten
    - Touristen
    - Geestelijken
    De tweede klasse had een bibliotheek en dinerzaal met rookruimte. Daarnaast waren de lees en schrijfruimtes, de thee tuinen en het café van de eerste klasse voor hun ook beschikbaar.

    Derde klasse: De kosten voor een 3e klas ticket wordt nu op 700 dollar geschat.
    - Immigranten
    - Werknemers
    - Reizigers
    De derde klasse moest eten wat te pot schafte en was verantwoordelijk voor eigen vermaak. Er werd vaak gedanst en muziek gemaakt.

    DE INVULLIJST
    • Naam:
    • Afkomst (Familie):
    • Leeftijd:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Reist mee met de Titanic omdat..:
    • Relaties:
    • Extra:

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.

    De rollen die wij spelen zullen 6 jong volwassenen zijn die ieder een eigen reden hebben om de reis van Southampton naar New York af te leggen. Ik houd dit RPG graag klein, vandaar het lage aantal rollen dat beschikbaar is.

    TOPICS

    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:49 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Even een opmerking, alleen de derde klasse bestaat uit werknemers (en uiteraard het armere deel van de bevolking).

    Bovendien is het niet realistisch als je personage als ober werkt in het 'echte leven' maar wel een tweede klas ticket heeft. (Ik weet niet of hij de tickets misschien cadeau heeft gekregen Sanne, maar dat je hier rekening mee houdt)


    Oh dat realiseerde ik me niet, ik ga het aanpassen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh dat realiseerde ik me niet, ik ga het aanpassen.


    Haha, heel fijn! Ik had het zelf ook helemaal niet duidelijk aangegeven, dus vandaar dat ik het maar even zei haha.

    Om het voor iedereen duidelijker te maken heb ik een kopje toegevoegd met daarin voorbeelden van mensen die zich in iedere klasse bevonden, hoeveel de tickets nu zouden kosten en wat er precies op ieder dek te doen was.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 23:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    JAMES REED
    • •


    • •


    • •


    Naam:
    • James • Someone who is un usually well hung. People with the name James are generally known for their good looks (especially the eyes) and women are just simply attracted to them.
    • Reed • Commonly believed to be a nickname-derived surname referring to a person's complexion or hair being ruddy or red


    Afkomst:
    Vader • Onbekend
    Moeder • Onbekend
    Voogd • † Maria Krêkertiz - 78

    De jonge James is opgegroeid in een weeshuis, waar hij het vaak met zijn leeftijdsgenoten de boel op stelten zette. Hij besefte zich wel dat het raar was dat hij geen ouders had, maar doordat alle kinderen om hem heen in dezelfde situatie zaten heeft hij dat hij het heeft geleerd te accepteren. Bovendien was een van de verzorgsters, Maria Krêkertiz als een moeder voor hem, ondanks dat ze meer de leeftijd had van een oma.
          Tegen de tijd dat James 18 was en dus oud genoeg was om weg te gaan van het weeshuis, besloot Maria om hem in huis te nemen. Dit bleek een goede keuze te zijn, want rond diezelfde tijd begon haar gezondheid achteruit te gaan, waardoor James er alles aan deed om voor haar te zorgen. Door zijn goede zorgen heeft Maria het nog vijf jaar volgehouden, maar door een acute keelontsteking in combinatie met al het andere bleek voor haar te veel te zijn.
          James, die nog nooit iemand was verloren die zo dierbaar voor hem was, kwam in een gat terecht. Hij had geen geld, kon niet lezen of schrijven en had niet de connecties om aan een goede baan te komen. Uiteindelijk begon hij met gokken, iets wat hem voor de wind ging. Hij haalde het ene hoge bedrag na het andere in, maar zoals bij veel gokkers was dat iet genoeg. James wilde meer en bleef doorgaan tot hij op den duur zichzelf tegen kwam en begon te verliezen.
          In een hoog tempo raakte de jongen al het geld weer kwijt dat hij verdient had en vast besloten dat hij het geld terug zou kunnen winnen, begon hij geld te lenen. Helaas was zijn geluk helemaal op, want des te meer hij leende, des te meer hij verloor.


    Leeftijd:
    James is zesentwintig jaar oud, hij is geboren op 6 september.

    Uiterlijk:
    Met zijn 188 centimeter is James niet klein te noemen, iets wat hij altijd handig in zijn voordeel heeft gebruikt. Al van jongs af aan was de jongen een stuk groter dan de anderen van zijn leeftijd, hoewel hij toen vooral slungelig te noemen was. Door de jaren heen heeft hij echter spieren gekweekt, waardoor hij nu zowel in de lengte als in de breedte een indrukwekkende verschijning is.
          De jongen heeft donker blond haar, hoewel je het ook bruin zou kunnen noemen. Daarnaast laat hij ook een stoppelbaardje staan, waar hij veel tijd aan besteed om het in model te houden. Zijn ogen zijn vrij donker en lijken nu en dan wel twee zwarte gaten te zijn. Zijn kledingstijl stelt niet veel voor, met een beetje geluk vindt hij iets schoons gezien zijn kast niet heel veel inhoud heeft. Op het schip draagt hij echter zijn werkkleding, een zwarte broek met een witte blouse waarover hij een gilletje draagt.


    Innerlijk:
    • Charming
    • Mischievous
    • Energetic
    • Curious
    • Spontanious
    • Mysterious
    • Easy to convince
    • Loud
    • Enthusiatic
    • Free spirited
    • Likable
    • Attractive
    • Out going
    • Not really smart
    • Easily distracted
    [/font]

    Reist mee met de Titanic omdat..:
    James heeft zich financieel nogal in de problemen gewerkt en heeft zich aangemeld als personeel om niet alleen geld te verdienen, maar ook de schulden die hij heeft opgebouwd achter zich te laten. Op het schip zal hij gaan werken als barman van het café dat de 1e en 2e klasse met elkaar delen.


    Relaties:

    Extra:
    — Seksualiteit: Heteroseksueel
    — Likes:
    — Dislikes:
    — Overige:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Haha, heel fijn! Ik had het zelf ook helemaal niet duidelijk aangegeven, dus vandaar dat ik het maar even zei haha.

    Om het voor iedereen duidelijker te maken heb ik een kopje toegevoegd met daarin voorbeelden van mensen die zich in iedere klasse bevonden, hoeveel de tickets nu zouden kosten en wat er precies op ieder dek te doen was.


    Ik heb het veranderd! Hij is nu docent c:


    Big girls cry when their hearts are breaking






    “I want you to look into my eyes and see only me.”

    II Naam II
          Cordelia Luxon
    II Leeftijd II
          Vijfentwintig, ze is geboren op een oude dag halverwege de maand December — de vijftiende.

    II Afkomst II
          • Vader • William Luxon, negenvijftig jaar.
          • Moeder • Elizabeth Luxon - Hamming, vijfenvijftig.
          • Broer • David Luxon, negentwintig jaar.

          Cordelia komt uit een klein, arm gezin waar de wortels komen uit het reizigersbestaan — iets wat doorloopt tot twee generaties terug doordat haar ouders en grootouders besloten hun funderingen te zetten in een kleinschalig dorpje. Hoewel Cordelia nooit zal klagen over het arme bestaan wat ze heeft geleid is ze wel van mening dat het beter kan. Op de leeftijd van achttien jaar is ze met haar moeder mee gaan werken, gezien deze als werkster werkt bij een welgesteld gezin, en heeft ze elke cent zorgvuldig weggelegd met als droom te kunnen gaan reizen zoals haar voorouders dit deden.

    II Innerlijke II
          — Flirt.
          — Vrolijk.
          — Openlijk.
          — Ondeugd.
          — Standvastig.
          — Avondmens.
          — Harde werkster.
          — Weet wat ze wil.
          — Koppig/Eigenwijs.
          — Geen blad voor de mond.
          — Onredelijk - met name tijdens ruzies/woordenwisseling.
          — Wijkt niet gauw af van bepaalde doelen en/of principes.
    “You can have anything you want, but you better not take it from me.”

    II Uiterlijke II
          Cordelia heeft lange rode lokken die tot vlak boven haar stuitje reiken en waar een lichte slag van nature al inzit maar wat ze regelmatig aanzet waardoor ze meerdere krullen krijgt. Haar haren heeft ze meestal los of in een vlecht zitten en worden tot op in de punten nauwkeurig door haar verzorgt.
          Haar ogen hebben een grijs groene kleur en deze poelen weten je ongegeneerd volledig op te nemen — vaak van top tot teen zonder enige schaamte en waarmee ze al vrij snel weet duidelijk te maken wat ze ongeveer van je vind. Ze worden omrand door een paar volle dikke wimpers.
          Met een roomblanke huid zoals Cordelia die heeft is het voor haar oppassen geblazen in de felle zon. Als er niet met de juiste voorzorgsmaatregelen in gaat liggen riskeert ze binnen no-time een roodverbrand velletje.
          Qua kledingstijl is de jonge vrouw niet erg veeleisend, iets wat met name komt doordat ze geleerd heeft te nemen wat ze krijgt, maar dat wil niet zeggen dat ze geen uitgesproken kledingstijl heeft. Zo is ze van mening dat het vrouwelijk lichaam niet verstopt hoeft te worden onder verschillende lagen kleding en vind ze dat je best wat huid mag zien, zij het in de juiste mate.
          Met een lengte van ongeveer rond de 1.72 is Cordelia van een normaal slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten.


    II Reist mee met de Titanic omdat.. II
          Door Cordelia haar aderen stroomt reizigersbloed wat al generaties teruggaat in haat familie. Haar allereerste voorouders waren namelijk een van de eerste reizigers die besloten te gaan rondtrekken op werkelijk de oudste manier die er was en wat met de generatie meer steeds "moderner" werd. Hoewel haar eigen gezin — afgezien van haar broer gezien deze dezelfde drang heeft als haar — dit niet meer doet en al jaren in hetzelfde rijtjeshuis woont als waar haar ouders getrouwd zijn vanuit haar moeder's ouderlijke huis, heeft Cordelia dit wel. Haar behoefte om rond te trekken groeide met de dag meer en dit is dan uiteindelijk ook een van de redenen geweest voor haar om aan boord te gaan bij de Titanic. Het kaartje heeft echter al haar spaargeld opgeslokt — daar ze niet afkomstig is van een rijk gezin, maar één die rond moet komen van een zeer laag inkomen — dus ze gaat werkzaam zijn als Serveerster.
    "It is one thing to be clever and another to be wise."


    II Relaties II
          [ . . . ]

    II Extra II
          • Likes • Mannen - Muziek - Plezier - Gezelligheid - Drank - Boeken.
          • Dislikes • Ruzies - Leugenaars - Handtastelijkheid - Betweters - Regels.
          • Bloedvrees • Zijn het kleine schaafjes dan is het geen probleem, maar zijn het diepe sneden of grote wonden dan zal Cordelia je niet kunnen helpen. Haar vrees voor bloed zal haar maag dan doen kantelen, haar hoofd duizelen en als ze niet op tijd weggaat riskeert ze het om uiteindelijk tegen de vlakte aan te gaan.
          • Roken • Cordelia is een echte gezelschapsroker. Ze zal dit dan ook alleen maar doen tijdens een feestje en dan wellicht ook maar één of twee sigaretten.



    Alvast een begin.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 10:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mila McAllister.


    • • • NAAM • • •

    Mila » Verdienstelijkheid, glorie.
    McAllister » De naam van haar familie.

    • • • AFKOMST • • •

    Vader » Nicholas McAllister » 50 jaar » Overleden.
    Moeder » Marie McAllister (neé Johnsson) » 46 jaar » Overleden.

    Mila is een lid van de familie McAllister, waar haad vader aan het hoofd stond. Deze man was professor geschiedenis aan de universiteit van Londen, hier komt ook Mila’s interesse in dingen uit het verleden vandaan. Haar moeder was een stay-at-home mom, om voor haar dochter te zorgen. Ze was enigs kind in het gezin, waardoor ze misschien af en toe net iets teveel verwend werd, maar ze heeft altijd de waarde van dingen in weten te schatten. Ze komt uit een redelijk grote familie, waar iedere man wel verbonden was aan een universiteit op verschillende manieren, en waar de vrouwen thuis bleven om voor de kinderen te zorgen.

    • • • LEEFTIJD • • •

    Mila heeft sinds kort de leeftijd van 25 jaar bereikt. Ze is geboren op 29 maart.

    • • • INNERLIJK • • •

    Positieve eigenschappen
    — Vriendelijk.
    — Zachtaardig.
    — Verantwoordelijk.
    — Zelfzeker.
    — Respectvol.
    — Ambitieus.
    — Gezellig.
    —
    Negatieve eigenschappen
    — Koppig.
    — Nieuwsgierig.
    — Soms stil.
    — Gevoelig.
    — Impulsief.
    — Eigenwijs.
    — Soms afstandelijk.

    "Things don't go the way you want them to. Ever."
    • • • UITERLIJK • • •

    — Gewicht • 72 kilogram.
    — Grootte • 175 centimeter.
    — Lichaamstype • Slank.
    — Figuur • Een lichte zandloper.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Dun, donker, verzorgd.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Neus • Niet te smal, maar ook niet te breed.
    — Lippen • Mooi gevormd, niet te vol.
    — Huidskleur • Blank.
    — Kenmerken • Ze heeft lichte sproetjes.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haartype • Gezond, goed verzorgd.
    — Haarstijl • Hier en daar zit er een lichte slag in haar bruine lokken.
    — Stem • Zacht, lieflijk.
    — Kledingstijl • Casual, netjes.
    — Favoriet kledingstuk • Haar witte, wijdvallende blouse.
    — Accessoires • Ze heeft een armband van haar moeder altijd om sinds de dood van haar ouders.

    "Why are you telling me to give it time when there's no guarantee that time is gonna be there?"

    • • • REIST MEE OMDAT • • •

    Mila reist mee op de Titanic, om het leven thuis te kunnen ontvluchten. Niet al te lang geleden zijn haar beide ouders omgekomen, waardoor Mila thuis door de bomen het bos niet meer zag. Haar familie wilde haar helpen, haar steunen, maar voor Mila werd het verstikkend. Ze wilde graag rust, en ze zag dit als een uitgelezen kans om die rust ook te nemen en er even tussenuit te gaan op vakantie. Het ticket heeft ze betaald van de erfenis van haar ouders.

    "More time? More time? I needed more time with them, but it just keeps going forward faster and faster, and there is no more time. You can't go back. You can't press "pause". The carousel never stops turning. I've lost them. Everything changed, and now it's hard to accept it. I guess they're gone. They're just gone and there's no getting them back."

    • • • RELATIES • • •

    Text.

    • • • EXTRA • • •

    — Geaardheid • Heteroseksueel.
    — Geloof • Geen.
    — Werk • Ze is sinds kort werkzaam als journaliste.
    — Diepste geheim • Ze heeft meer verdriet om de dood van haar ouders dan ze laat blijken.
    — Toekomstdoel • Slagen als journaliste en zich in een ander land vestigen.
    — Angsten • Spinnen, te kleine ruimtes.
    — Rookt/Drinkt? • Ze drinkt af en toe, en héél af en toe rookt ze een sigaret.
    — Likes • Schrijven, lezen, geschiedenis.
    — Dislikes • Spinnen, geruzie, geklaag aan alle kanten.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 11:00 ]


    Faith is everything.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb het veranderd! Hij is nu docent c:


    Ah, helemaal prima! ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik probeer Mila morgen af te maken c:


    Faith is everything.

    Helemaal prima, als iedereen morgenavond (uiterlijk vrijdagavond) zijn rol af heeft, dan open ik morgenavond het praattopic en zaterdag het speeltopic. Tenminste, dat is op dit moment de planning.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Morgenavond is ze zeker wel af, de planning is voor mij verder helemaal prima (:


    Faith is everything.

    Ik denk dat Cordelia zo goed als klaar is - wellicht nog wat kleine toevoegingen maar niet veel.
    Voor mij is de planning dan ook helemaal prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    • N A M E
    "I was named after my father, that means what it means."




    Mr Quigg Jr. Chambers, zoals zijn ouders hem hadden genoemd. Zijn vader wilde zijn zoon graag vernoemen naar zichzelf, deze keuze had hij al gemaakt voordat de man met zijn vrouw trouwde. Dat is de enige uitleg erachter die eigenlijk nodig is. Quigg is geboren en getogen in Southhampton, wat hem dan ook een Brits accent geeft. Hij vind het vreselijk als hij bij zijn achternaam genoemd wordt, vooral omdat zijn vader dat altijd van iedereen verlangde.

    • A G E
    "Stop complaining about being old, I hear it's fun — I got some me time with Satan."




    Quigg is maar liefst zevenentwintig jaar oud en is geboren op een heerlijke zeventien mei, wat hem het sterrenbeeld Stier geeft. Hij is niet echt bang om ouder te worden, vooral gezien hij zich nog lekker jeugdig gedraagt. Meestal wordt hij ouder geschat, omdat ze zeggen dat hij het evenbeeld van zijn vader is. Zelf interesseert het hem echt vrij weinig hoe oud mensen hem schatten, er zijn belangrijkere dingen in de wereld.

    • A P P E A R A N C E
    "Take it all in, don't forget my arse — it's my best side. "




    — Grootte • 189 centimeter.
    — Lichaamstype • Atletisch.
    — Figuur • Driehoek.
    — Huidskleur • Blank.
    — Gezichtsvorm • Diamant.
    — Expressief gezicht • Enkel als hij lacht.
    — Wenkbrauwen. • Bruin, niet al te vol.
    — Oogkleur • Donkergroen.
    — Neus • Recht, slank maar wat langer.
    — Lippen • Mooi vol, licht van kleur.
    — Baard • Meestal een beginnende baard.
    — Kenmerken • Zijn jukbeenderen en kaaklijn.
    — Haarkleur • Chocoladebruin.
    — Haartype • Lichte slag.
    — Haarstijl • Kort genoeg, scheelt moeite.
    — Stem • Hees, aantrekkelijk en mannelijk.
    — Accent • Brits accent.
    — Kledingstijl • Netjes, mannelijk en duur.
    — Favoriet kledingstuk • Dikke jas.
    — Accessoires • Gouden pocket watch.

    • C H A R A C T E R
    "My friends call me Casanova, but please, call me Prince Charming."




    — Positive •
    Charmant van nature
    Sociaal aangelegd
    Vreselijk trots

    Vergevingsgezind
    Liefdevol voor loved ones
    Jongensachtig
    Inlevend
    Humoristisch
    Nieuwsgierig
    Moediger dan hij lijkt
    Stiekem behulpzaam
    — Negative •
    Ongeduldig
    Lijkt vastberaden
    Onafhankelijk

    Arrogant
    Niet gauw tevreden
    Gedraagt zich zorgeloos
    Soms erg dominant
    Prikkelbaar
    Opmerkzaam
    Streng voor zichzelf
    Machtshonger
    Quigg heeft een natuurlijke elegantie over zich heen hangen waardoor hij vaak charmant is zonder dat hij het oprecht doorheeft. Vaak wordt zijn behulpzaamheid of humor dan ook gezien als flirten. Meestal is hij daar ook zeker wel mee bezig, vooral wanneer de dame erg aantrekkelijk is, maar over het algemeen is het geheel onbewust. Dit gaat niet zo goed samen met zijn sociale karakter, gezien hij graag nieuwe mensen leert kennen en zijn rebelse gedrag wat wil uiten — door bijvoorbeeld mensen te ontmoeten uit verschillende Klassen. Verder is Quigg erg trots aangelegd, eigenlijk meer dan goed voor hem is. Over het algemeen zal niemand daar echt last van hebben en geldt het enkel voor hem — wanneer je hem echter beledigd zal je het echt merken.
          Een vreselijke eigenschap, daar is Quigg zeker bekend mee, maar hij kan er gewoon echt niets over doen — zijn ongeduldigheid. Wanneer hij er niets over uitspreekt zal het in zijn houding op te merken zijn. Dit is iets dat anderen kan irriteren, vooral wanneer het vaker zal gebeuren. Verder oogt Quigg erg standvastig, maar niets is minder waar. Natuurlijk blijft hij wel bij zijn mening, maar wanneer hij fout zit beseft hij dit ook. Het toegeven is echter het grootste probleem hiermee. Hij kan soms dus het één zeggen, maar het ander uiteindelijk doen. Het feit dat [Quigg zichzelf niet echt heeft geleerd dat hij op anderen kan bouwen is ook een vreselijke eigenschap die hem maar al te vaak dwars weet te zitten. Er zijn mensen van wie hij houdt en wie hij mag, maar hij heeft moeite met het vertrouwen van iemand.
    • L I N E A G E
    "Bloody hell, you expect me to do what?"




    Vader » Quigg Chambers » Overleden.
    Moeder » Catherine (neé Cumings) » 52 jaar.

    Quigg Jr. is geboren in Southhampton, een plaats die hij altijd thuis had genoemd. Zijn vader was al vanaf dat hij geboren was een zakenman en amper thuis, wat ervoor zorgde dat zijn moeder hem opvoedde. Gezien Quigg de enige thuis was heeft zij haar zoon vreselijk verwend, al had dit vooral met het feit te maken dat de vrouw een waardeloze band had met haar beide ouders. Ze heeft Quigg daarom altijd het beste geprobeerd te gunnen. Dit heeft er echter wel voor gezorgd dat de jongeman al gauw erg verwend werd. Hij was gewend te krijgen wat hij wilde, al was hij intelligent genoeg dit enkel te vragen wanneer zijn vader er niet was, gezien het een strenge man was.
          De familie Chambers woonde in een groot huis, al was het niet al te opvallend. Dat gebeurde pas toen Quigg wat ouder werd en zijn vader een eigen bedrijf had gestart. Ondertussen was Quigg vrienden geworden met een van de vrienden van zijn ouders. Je zou ze niet beste vrienden kunnen noemen, maar ze haalden graag kattenkwaad uit. Dat totdat de jongedame steeds meer interesse begon te krijgen in etiquette, terwijl Quigg erg begon te rebellen tegen zijn ouders, vooral gezien zijn vader hem de zakenwereld uit probeerde te leggen op een veel te jonge leeftijd.
          Enkele jaren gingen voorbij, terwijl Quigg Sr. steeds meer begon af te takelen, waardoor Catherine alle aandacht aan haar stervende man moest geven. Dit heeft zo'n jaar geduurd, waardoor Quigg Jr. zich eigenlijk is gaan vervreemden van zijn familie. Ondertussen is de band met zijn moeder wel wat sterker, gezien hij haar op moest pakken. Ze heeft er nu echter voor gezorgd dat Quigg verloofd is, vooral omdat hij op zevenentwintig jarige leeftijd nog altijd geen vrouw of kinderen had en er mensen over hem begonnen te roddelen. Dit heeft ervoor gezorgd dat Quigg niet zozeer meer weet waar de prioriteiten van zijn moeder liggen. Wilde zij hem gelukkig zijn, van de roddels afkomen of hem laten focussen op de taak die zijn vader had — het bedrijf?
          Inmiddels is Quigg Jr. dus verloofd aan de jongedame waar voorheen over gesproken werd, degene met wie hij de kattenkwaad uithaalde, al heeft hij daar zeker zijn gemengde gevoelens over. Hun ouders hebben hun altijd als een geweldig koppel gezien, terwijl Quigg dat nooit echt had voorgesteld, vooral omdat ze beiden zo verschillend zijn. Toch heeft hij de drang om zijn moeder tevreden te stellen, en is ze ook geen pijnlijk zicht.

    • E X T R A
    "I'm a grown up, does that mean I'm not allowed to have fun?"




    — Geaardheid • Heteroseksueel.
    — Geloof • Ongelovig.
    — Werk • Zakenman, eigen bedrijf.
    — Hobby's • Instrumenten bespelen, lezen.
    — Diepste geheim • Dat hij wel volwassen wil worden.
    — Doelen in toekomst • Zijn vaders wensen nakomen.
    — Angsten • Opgesloten komen te zitten, mensen teleurstellen.
    — Verslavingen • Sigaretten, dames versieren.
    — Trekjes • Knipoogt vaak, is tactiel aangelegd.
    — Reist mee met de Titanic omdat... • hij en [. . .] op weg zijn naar familieleden om hun huwelijk bekend te maken. Het huwelijk zal dan ook gebeuren in New York, wat zijn moeder, en de ouders van [. . .] wel een fantastisch idee hadden gevonden. Quigg is stiekem gewoon geïnteresseerd in de reis en vooral de bestemming. Natuurlijk telt het feit dat beide families erg rijk zijn ook mee, want ach, waarom niet? Geld zat.
    — Likes •
    Vrouwen
    Flirten
    [. . . ]
    Plezier hebben
    Eten
    Zo nu en dan een drankje
    Zijn moeder
    Nieuwe mensen ontmoeten
    — Dislikes •
    Verplichtingen
    De dwang die hij voelt
    Kleine ruimtes
    Huilende personen
    Stiltes zonder muziek
    Schelden
    Verschillende klassen
    Stille personen
    — Favorites •
    — Slaapkledij • Naakt.
    — Muziek • Jazz.
    — Land • Engeland.
    — Knuffel • Van een knappe dame.
    — Geur • De parfum van een vrouw.
    — Kleur • Rood.
    — Troetelnaam • Lieverd.
    — Eten • Simpele dingen.
    — Drank • Drinkt alles, geen voorkeur.
    — Stopwoord • Maar natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 22:30 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik denk dat Quigg Jr. voor zover klaar is. Nog even wat dingen met Lotte bespreken, want ik heb maar wat blanke vlakken in lopen vullen zoals ik het voor me zag. Maar zijn karakter, leeftijd en naam staan sowieso al vast. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    I'm kinda.. Ik loop vast met Mila, met de karaktereigenschappen uitschrijven. Is het een mega ramp als dat er niet bij zit? x:


    Faith is everything.

    Als in, helemaal geen karaktereigenschappen? Van mij hoef je het niet toe te lichten maar wel de steekwoorden er even bij zetten, maar ik weet niet of je dat bedoelt?


    When time and life shook hands and said goodbye.