• http://www.youtube.com/watch?v=TmydWAMdZgE
    Da was da van mij.<3 And i love it.<3

    ik denk de videoclip van schrei of DDM... maar het is egt al superlang geledenxD, eigenlijk geen idee dus^^


    I am an idiot, I move.

    Ik weet het al niet meer, wat ik wel nog weet is dat het een filmpje was op youtube in zo'n show en dat ze durch den monsun speelde en daarna nog wat gingen babbelen met die presentator enzo :'D.


    Tanya is de beste.

    Ik ben erachter gekomen. Gegen meinen willen. n_n


    -

    Ubers ende der weld op TMF:'D
    ik vond ze niks maar ik dagt laat ik eens luistere:'D
    ik vond het niet slecht maar ben pas ene jaar later ofzo fan geworde:'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dit was niet mijn eerste hoor maar die moeten jullie even zien:D:D(L)(i wish i was there(A))

    http://www.youtube.com/watch?v=xrlBpSk3lT4&feature=related

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Schrei.
    x.


    ok

    Rette mich. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Monsoon :Y)

    Durch den Monsun, en daarna een filmpje van dat ze klein ware op MSN x]

    Durch den Monsun

    euhm geen een ik ken th amper ik ken ze alleen van een vriendin op school want die luisterd het heel vaak maar ik vindt het niet echt zo'n wauw groep en op quizlet maak ik er wel series van maar ik ken zo echt helemaal niet goed van dan zit ze meestal bij mij thuis


    everyday is a step higher to the end of the world.

    monsun en daarna monsoon en ik dacht dat de zanger in monsoon iemand anders was als in monsun en ikk snapte dr geen ene reet van xD maar toen hbe ik gelukkig mijn hersen(tjes) kunnen redden doo op interntet te gaan zoeken (A)

    heel verhaal slaat nergen op (A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    weet al niet meer

    Rette Mich! x) En 't was liefde opt eerste gezicht! <33


    If music be the food of love, play on!

    Das echt al te lang geleden, weet ik echt niet meer...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;