• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil geen lange broek aan, het is te warm D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoofdpijn, ugh.


    Your make-up is terrible

    Bìjna thuis... :W


    What would Emma do?

    Ach joh. Het is gewoon een kwestie van afwachten en dan zie je het vanzelf wel.

    Elke keer als ik mijn telefoon hoor hoop ik een berichtje van hem te hebben.

    Eeeeen het is file...


    What would Emma do?

    Waar blijft die winter?

    Radio 538 stemmen raden is leuk, maar ik ben er slecht in. Ik weet alleen de stem van Enzo (baby)

    Ik kan niet wachten tot de winter, wanneer het me totaal niet kan schelen om in de collegebanken te zitten, in plaats van lekker buiten van het weer te genieten. Oh, en ik wil gewoon weer ongegeneerd in mijn foute kersttruien op de fauteuil kunnen zitten lezen met een kop warme chocolademelk in mijn handen. Ja.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 17:25 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    De dokter heeft gezegd dat ik mij waarschijnlijk geen zorgen hoef te maken en morgen gaat hij het nakijken. Pfoe ik schrok mij echt even rot.

    En nu op naar Dronten *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    De dokter heeft gezegd dat ik mij waarschijnlijk geen zorgen hoef te maken en morgen gaat hij het nakijken. Pfoe ik schrok mij echt even rot.

    En nu op naar Dronten *O*


    O gelukkig maar! Veel plezier in Dronten!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik wil helemaal niet naar de Mediamarkt morgen om nieuwe oortjes te kopen, maar ik wil echt twee werkende oortjes én niet maar één werkende.
    En waarom moeten ze in hemelsnaam morgen aan de airco gaan werken op school! Het wordt 30 graden, kom op zeg!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hamming schreef:
    (...)

    O gelukkig maar! Veel plezier in Dronten!


    Thanks hahaha


    Happy Birthday my Potter!

    giving love but getting nothing back.
    10/10

    we leven in een wereld waarin je de liefdesbaby van een kroket en een frikadel kan eten

    jouw bil is een krokodel, hap hap in je krokodel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.