• Haha, jap ik had vandaag echt een goede dag. Maybe dat mijn depressie mij tot koopverslaafde maakt, but oh well. Ik heb vandaag twee paar lenzen gekocht, één paar groene (Lily Evans lenzen ^^) en één paar bruine (James Potter én Hermione Granger lenzen). Toen besloot ik ook nog dat ik een pruik nog nodig zou hebben als ik mijn plannen uit wilde gaan voeren en iets om makkelijk een filmset te creëren. Dus ik ging even op eBay en andere sites naar Green screens etc. kijken en de prijzen vielen ontzettend mee. Dus deze maand komen er allerlei dingen voor mijn hobby's binnen en als ik eindelijk klaar ben met mijn mega zware 60 uur per week aan de studie prut blok, kan ik weer lekker aan de slag met cosplays, filmen, zingen, schrijven, etc. En van dat idee werd ik gewoon zo ontzettend vrolijk, dat ik het mijzelf vergeven heb, dat ik weer een hoopje geld heb uitgegeven.
    Al met al nul mentale inzinkingen gehad vandaag. Wel helaas weinig aan mijn studie gedaan, maar op zich ben ik daar nu mee aan de slag dus tja... Dingen kopen voor wat je het liefst 24/7 zou doen is gewoon veel te leuk ^^ En bovendien is zo'n green screen voor mijn gevoel echt een goede investering. Hij heeft btw ook een witte achtergrond en een zwarte en een heel mooi statief met een mooie tas en aaaah. I'm in love en hij is hier nog niet eens :p

    Dus, wie heeft er nog meer leuke dingen gekocht de laatste tijd? Of zijn jullie misschien voor iets aan het sparen?

    Edit: De pruik whoop whoop



    The name is Potter, James Potter (wbw)

    Het is toegestaan mij uit te lachen, dat doe ik zelf namelijk ook :') Overigens heb ik buiten een pruik opgezet en mijn bril opgezet niet nog niks gedaan, dus het is nog niet af :Y)


    Edit 2: Aaaah, mijn green screen wordt als het goed is vandaag bezorgd *O*

    Edit 3: Alles is binnen!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 17:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Broeken zijn altijd zó problematisch hè. Ik had nu eindelijk bij de H&M broeken met mijn pasvorm gevonden. Anders pas ik er aan de bovenkant altijd minimaal twee keer in, omdat ik stomme dikke benen heb, maar wel een toch vrijwel platte buik -_-

    @Pelekai

    Merlin, oude pokémonspellen :9~


    Ik bem van maat 44 naar maat 40 gegaan maar wilde niet weeeeer blauwe spihkerbroeken. Dus ik had laatst wel een rode broek gekocht, maar wilde ook een zwarte. Laat die overal niet in mijn maat te zijn, geen zakken te hebben, te kort te zijn of gewoon veelste duur.
    Dus ik probeer het een ander keertje weer. Heb in ieder geval 1 broek in mijn maat en de andere broeken draag ik met riem. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leukk!!
    Ik heb twee nieuwe maskers van Origins gekocht en het nieuwe Spectrum palette van Zoeva (nude)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    The name is Potter, James Potter (wbw)

    Het is toegestaan mij uit te lachen, dat doe ik zelf namelijk ook :') Overigens heb ik buiten een pruik opgezet en mijn bril opgezet niet nog niks gedaan, dus het is nog niet af :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:



    The name is Potter, James Potter (wbw)

    Het is toegestaan mij uit te lachen, dat doe ik zelf namelijk ook :') Overigens heb ik buiten een pruik opgezet en mijn bril opgezet niet nog niks gedaan, dus het is nog niet af :Y)

    Wat gaaf!
    Ik vind het zo jammer dat ik geen gekleurde lenzen in kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lily_Evans schreef:



    The name is Potter, James Potter (wbw)

    Het is toegestaan mij uit te lachen, dat doe ik zelf namelijk ook :') Overigens heb ik buiten een pruik opgezet en mijn bril opgezet niet nog niks gedaan, dus het is nog niet af :Y)

    I like :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu ik dit allemaal lees heb ik ook zin om mijn geld uit te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Nu ik dit allemaal lees heb ik ook zin om mijn geld uit te geven.


    Oops haha. Laten we geld uit geven anders investeren noemen vanaf nu. Dan is het minder erg :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Hopelijk heb je er veel plezier mee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Escapism schreef:
    Oh klinkt allemaal erg goed! Fijn dat je zo blij bent. C:

    + cadeautjes voor mn moeder en zusje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaaaah mijn green screen wordt vandaag bezorgd zo te zien. De track en trace gaf gister aan dat hij voorbij de douane is gekomen en nu dat hij onderweg is naar mijn huis door de bezorger met post NL *O* I'm sooooo excited!


    Happy Birthday my Potter!

    Whoop, alles is binnen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Zo gaaf! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die pruik is erg leuk ^^
    Heb je die boog zelf gemaakt of zelf gekocht? ^^

    Ik heb alleen CDtjes gekocht... ^^ De eerste is binnen sinds Donderdag en waarschijnlijk komen er nog 2 dinsdag en van 1tje heb ik geen idee ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Die pruik is erg leuk ^^
    Heb je die boog zelf gemaakt of zelf gekocht? ^^

    Ik heb alleen CDtjes gekocht... ^^ De eerste is binnen sinds Donderdag en waarschijnlijk komen er nog 2 dinsdag en van 1tje heb ik geen idee ^^


    Gekocht, alleen hij bleek in losse onderdelen te worden geleverd, dus ik heb hem wel zelf in elkaar gezet.


    Happy Birthday my Potter!