• Hoii,

    Quizlet bestaat uit fantastische verhalen en hilarische quizzen en dit kunnen we ook laten weten door een kudo.

    Nu lees ik zo nu en dan een gedicht en een lijstje en denk ik: dit zou ook een kudo waard zijn.

    Ik ben erg benieuwd waarom er niet iets als een top is voor gedichten en lijstjes. Kan iemand mij dit uitleggen?

    Ook lijkt er veel minder aandacht en publiekelijkheid te zijn voor gedichten en lijstjes. Ik vind het misschien random eens op het forum en één per week in de nieuwsbrief.

    Indien er niets van een top kan komen, is het dan een idee om hier een topic of iets dergelijks voor te maken?

    Precies dit, ik ben het er helemaal mee eens (=


    i wanna die with you once or twice.

    Ik dacht altijd dat er geen top was voor gedichten en lijstjes omdat er geen plaats voor was, maar ben niet zeker tho XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja! Ik wou eens een gedicht van jou kudooen (ja jij Lucy!) maar dat ging niet


    You are my piece of paradise.

    Vroeger is dat al heel veel voorgesteld, maar dat kon dan niet wegens plaatsgebrek of zo, of omdat deze zaken minder in gebruik zijn. En dat was in de 'gouden tijd'..
    4 van de Quizzen staan nu in de namiddag op een weekenddag al op 0. Stories op 3 in vergelijking met 103 een paar jaar geleden, toen de top werd ingevoerd. Ik vind het op zich wel een leuk idee hoor, maar volgens mij zal dat ook nu weer worden afgewezen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 14:38 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Die vergelijking met 103 is niet super reëel omdat er ook wat veranderingen zijn ingevoerd. Maar ik begrijp wat je wil zeggen.

    Maar ik zag zojuist dat er wel een "gedichten promoten" forum is, maar lijstjes niet. Is hier dan geen behoefte aan?

    En zouden er mensen geïnteresseerd zijn in een soort van amateuristische top voor gedichten en/of lijstjes, in een topic? Of een soort van eer-momentje (naar het topic 'users eren')?

    Er staat een soortgelijke suggestie op de suggestielijst. Namelijk de andere creaties ook een kudo kunnen geven zonder top. Want extra toppen onderaan de pagina komen er niet bij, maar we kunnen wel voorstellen dat je kudo's kan geven aan andere creaties zonder top beneden aan de pagina. =)

    Vandaar dat ik dit topic ook sluit omdat er anders 2 ongeveer dezelfde suggesties tegelijkertijd lopende zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury