• Tja, de examens zijn inmiddels afgelopen, maar ik wilde toch nog een derde topic aanmaken! Vooral om te vieren met de mensen die geslaagd zijn (*O* *O* *O*), maar ook om de mensen die gezakt zijn een beetje te troosten ((no_chears)(no_chears)(no_chears)), en natuurlijk om elkaar door de herexamens heen te slepen.

    Dus: wat is jullie uitslag? En gaan jullie nog herexamen doen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jaaaa ik ben geslaagd! Met echt mooie cijfers ook! Veel beter dan verwacht!

    Ik ga wel wiskunde herkansen want ik kom 0,1 te kort om een 6 gemiddeld te staan. Mn se was 5,7 en m'n ce 5,2.

    Stiekem wil ik een 7,3 want dan sta ik 7 gemiddeld xd


    Treat people with kindness

    Gefeliciteerd aan alle geslaagden!

    Mijn uitslag is nog een leuk verhaal -zoals je kan lezen in het andere topicding, maar goed. Frustraties ter zijde-.... maar tenzij ik een 8,1 haal (never going to happen) zak ik, omdat ik met een 6,1 (iets realistischer voor wiskunde) 2 vijven sta en dan maar 1 zeven heb als compensatie. Geweldig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben ook geslaagd. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn broertje had een vreselijk rapport en heeft keihard geknokt en die is geslaagd. Een vriend van hem had een megagoed rapport dus die heeft niet zoveel gedaan en die moet herkansen. Omgekeerde wereld! Ach, zolang ik taart krijg vind ik alles goed (cat)

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is trouwens en succes aan de herkansers!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben geslaagd. Heel verbaasd, examens veel beter gemaakt dan toetscijfers. Maar ik ben tevreden.
    Succes iedereen die nog voor een herkansing gaat!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben ook geslaagd! Ik kan het nog steeds niet geloven, ik zat enorm te hopen dat ik in ieder geval een her zou hebben, en nu ben ik gewoon in één keer geslaagd!
    Ik ga trouwens niks herkansen, ook al heb ik een vier voor scheikunde en een vijf voor biologie. I don't care, geslaagd is geslaagd.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik werd echt een beetje kwaad op m'n mentor, hahaha Ze belde me echt heel vroeg dus ik dacht: shitshitshit toch gezakt (die zouden nl als eerste gebeld worden) maar ik ben dus gewoon geslaaagd!! :D
    Met maar 1 onvoldoende wat ik ook echt niet had verwacht ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik had m'n examencijfers echt niet zooo hoog ingeschat ben echt blij omg!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Allemaal gefeliciteerd! Ik ben zelf gelukkig ook geslaagd, met veel hogere cijfers dan ik had verwacht, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb nog niet gedaan :c


    I wanna be a wizard!

    Nog eens gefeliciteerd aan alle geslaagden! En succes, alle herkansers! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Niet echt geslaagd omdat ik voor certificaten ga, maar die heb ik wel allemaal gehaald! Ik ga wel biologie herkansen omdat ik niet tevreden ben.

    Ik stond een 5,7 voor aardrijkskunde en ik heb een 7,4 gehaald voor mijn centraal, dus heel onverwacht een 7 voor ak op mijn eindlijst!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben ook geslaagd! Op Nederlands na - de enige 6 op mijn eindlijst - ben ik hartstikke tevreden. (:
    Ga daarom ook niets herkansen, want ik ben er wel klaar mee.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    ik ben geslaagd ! met als hoogste cijfer een 9,2 voor Engels en als laagste cijfer een 5,4 voor wiskunde. :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 18:42 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Beetje laat, maar ik ben ook geslaagd; met zes achten, drie zevens (geschiedenis CE was 0,1 te laag voor een 8 (cat) ), een 9 voor Duits (het was PRECIES een 8,7; ik ben zo blij!!!!), en een 6 voor wiskunde A (die ga ik herkansen). >w<


    Heel erg gefeliciteerd aan alle andere geslaagden en super veel succes aan de herkansers komende week en de gezakten komend jaar. <3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.