• Namen kiezen is voor mij altijd een uitdaging, zelfs als het alleen gaat om de titel van een bestand met een verhaal erin. Normaal gesproken kies ik (redelijk) logische dingen, zoals de titel van het verhaal of een beschrijving van waar het om gaat. Recent heb ik echter veel gebruik gemaakt van Writer's Block (dit ding) en iedere keer als ik dan een kort stukje heb geschreven, moet ik dat ergens opslaan. Dat heeft tot deze licht verwarrende rommel geleid. :'D



    Dus ik vraag mij nu af, hoe zien jullie mappen met verhalen (of als je niet schrijft, andere documenten) eruit? Zijn die netjes gesorteerd met serieuze titels, zodat je dingen terug kunt vinden als je iets zoekt, of heb je een eindeloze rij bestanden met namen die bestaan uit willekeurige cijfertjes? Wat is de vreemdste naam van een tekstdocument op jouw computer? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehh. Ja, vooral titels als 'ding', 'dingetje', 'belangrijk', 'fuck'.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een document die "Niet_Fruit_Eten" heet. Ook heb ik héél veel documenten die "mijn verhaal" heten XD

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 18:56 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Haha superleuk! Jammer dat ik niet meer de bestanden heb van onze vorige laptop, daar stonden echt belachelijke titels op :') Het was een wonder dat ik die uit elkaar kon houden, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aangezien ik vreemde documentairetitels nog steeds leuker vind: Dancing Outlaw (1991).


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Aangezien ik vreemde documentairetitels nog steeds leuker vind: Dancing Outlaw (1991).


    I see your Dancing Outlaw and I raise you Married to the Eiffel Tower. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is echt vermakelijk om mijn documenten hierop door te spitten :'D

    Aeneas y u do dis
    achillespatrocluslovee
    ANW compleet knoeizooi
    BELANGRIJK TOP SECRET!!!!!
    Bronnen anw vaagheid zooi
    Documap prutprutprut
    dolfie sneeuwwolfie
    KER+STPRUT
    shcool prestenatieon

    De rest is volgens mij wel redelijk normaal haha. Wel heb ik van belangrijke verslagen echt tien versies, met telkens 'deze is het' , 'NEE DEZE IS ECHT GOED', 'deze moet je hebben', 'poging tot definitiviteit' en 'helemaal goed nu geen andere pakken' erachter gezet :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Square schreef:
    (...)

    I see your Dancing Outlaw and I raise you Married to the Eiffel Tower. :Y)


    Haha, fantastisch! :'D Ik ga voor Cowspiracy.


    What would Emma do?

    De mijne zijn zeer normaal...
    Van "across" tot "vind de zin en je wordt getrakteerd!"... Dat is het zo...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nog eens grondig mijn laptop doorzocht en heb net een aantal bestandjes uit mijn tijd der lange namen gevonden ^^

    Voorbeeld: Ditkanjeeigenlijkgeentitelnoemenmaarikweetnietsanders.jpg


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Boe (1) En dan door tot 20 ofzo :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik denk dat mijn raarste titel is "Energie uit een ballon", maar dat document gaat ook echt over hoe je energie uit ballonnen kan halen x)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn computer staat vol met vreemde documenttitels, maar ik denk dat dit de highlights zijn:

    UITROEPTEKEN
    tranen oortjes
    hyftyzuU_YTYYYTFVBGTzr
    ----
    peozieaaahh
    Stel je eens voor... blehheeeh
    Mitch my queen
    me me mo me na meno gender
    Wel
    Crona en kaas


    Ik heb ook nog een document genaamd Werwolves en eentje genaamd Werewolvess, maar geen met de correcte spelling van het woord. :')
    En dan zijn er ook nog Doc1, Doc2, Doc3, Doc4, Doc5, Doc6, Doc7, doc8, Doc9 en een document1


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pontmercy schreef:
    Het is echt vermakelijk om mijn documenten hierop door te spitten :'D

    Aeneas y u do dis
    achillespatrocluslovee
    ANW compleet knoeizooi
    BELANGRIJK TOP SECRET!!!!!
    Bronnen anw vaagheid zooi
    Documap prutprutprut
    dolfie sneeuwwolfie
    KER+STPRUT
    shcool prestenatieon

    De rest is volgens mij wel redelijk normaal haha. Wel heb ik van belangrijke verslagen echt tien versies, met telkens 'deze is het' , 'NEE DEZE IS ECHT GOED', 'deze moet je hebben', 'poging tot definitiviteit' en 'helemaal goed nu geen andere pakken' erachter gezet :'D


    Ik vind deze echt geweldig :'D. En wat had Aeneas gedaan dan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    pzpfbz (1)
    feizvCezvksdjqjcsksvskaczjbaozjguzb
    must readddddds!!
    ned docupent uitnodiung BELGANGRIJK
    franss herhalinggtoets vrebes

    Om je een idee te geven. Typfouten.


    Heaven is a place that we all have

    Nu ik een nieuwe laptop heb doe ik het meeste wel netje sorteren. Alhoewel ik wel laatst een document de volgende naam heb gegeven; datverdomdeprofielwerkstukversietienmiljoen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one