• Namen kiezen is voor mij altijd een uitdaging, zelfs als het alleen gaat om de titel van een bestand met een verhaal erin. Normaal gesproken kies ik (redelijk) logische dingen, zoals de titel van het verhaal of een beschrijving van waar het om gaat. Recent heb ik echter veel gebruik gemaakt van Writer's Block (dit ding) en iedere keer als ik dan een kort stukje heb geschreven, moet ik dat ergens opslaan. Dat heeft tot deze licht verwarrende rommel geleid. :'D



    Dus ik vraag mij nu af, hoe zien jullie mappen met verhalen (of als je niet schrijft, andere documenten) eruit? Zijn die netjes gesorteerd met serieuze titels, zodat je dingen terug kunt vinden als je iets zoekt, of heb je een eindeloze rij bestanden met namen die bestaan uit willekeurige cijfertjes? Wat is de vreemdste naam van een tekstdocument op jouw computer? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flowey schreef:
    (...)

    Ik vind deze echt geweldig :'D. En wat had Aeneas gedaan dan?

    Het was een vertaling van een brief uit de heroides van Ovidius :') Dido schreef een 'brief' aan Aeneas en de inhoud komt neer op OMG waarom verlaat je mij --> Y u do dis :p

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 13:13 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik weet dat ik er een document met de titel 'het was een memorabele dag toen james en sirius voor het voet zetten in hogwarts' tussen heb zitten, maar verder zal ik toch echt eerst even moeten gaan kijken (waar ik nu te lui voor ben :Y) )
    *knip*

    [ bericht aangepast op 21 maart 2019 - 11:03 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb alleen maar nette, geordende titels, omdat ik het fijner vind ogen. Email titels daarentegen, als ze niet voor school zijn of niet belangrijk voor school, die zijn wel creatief haha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga dit topic maar eens omhoog schoppen, want ik vind al die titels veel te leuk :Y)

    Ik was mijn eigen titels maar eens aan het bekijken en moet er toch even een paar plaatsen :')

    "De eerste keer dat Remus naar de dierentuin ging"
    "It is hard to be the outlaw of the family"
    "Proloog"
    "Sirius Orion Black was a proud member of the Black"
    "Text"
    "The moment Remus woke up he knew something was wrong"
    "You accidentally shot me instead of the person"
    "Kill the cliché"
    "Lift au"
    "Wesley staart Oliver aan"

    En mijn favoriet:
    "WHAT is that"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ETEN
    Mijn Blog
    Gratis
    random begin verhaa;
    pics boekendos
    COVER TLW BEWIJS
    Ik wilde gillen ...

    Ik maak zo veel typfouten in de titels *cringe*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik gebruik altijd "normale" namen voor titels van documenten, anders vergeet ik wat er in stond en moet ik ze allemaal openen.

    De gekste die ik heb zijn:
    Tekens
    Namen


    Physics is awesome

    Necessity schreef:
    Ik ga dit topic maar eens omhoog schoppen, want ik vind al die titels veel te leuk :Y)

    Ik was mijn eigen titels maar eens aan het bekijken en moet er toch even een paar plaatsen :')

    "De eerste keer dat Remus naar de dierentuin ging"
    "It is hard to be the outlaw of the family"
    "Proloog"
    "Sirius Orion Black was a proud member of the Black"
    "Text"
    "The moment Remus woke up he knew something was wrong"
    "You accidentally shot me instead of the person"
    "Kill the cliché"
    "Lift au"
    "Wesley staart Oliver aan"

    En mijn favoriet:
    "WHAT is that"


    "Wesley staat Oliver aan" vind ik erg mooi, haha. Kijk uit, straks wordt Percy jaloers als je een heel document lang alleen maar staart. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    het officiele sw
    idk really
    iets
    kleine stukken sw
    kunst dingen
    lalala
    tekst sw
    au
    au 2

    Mijn mappen voor foto's hebben veel kunstige namen tho. Het gaat van 'har har' (Harry Potter text posts) naar 'het leven tbh' (deze map bestaat uit selfies, glitter transparants die 'is that dick low in calories' en 'masturbate to my selfies' zeggen, een man met een lelijke zonnebril en graphic drarry fanart omdat ik de art kant ervan zo apprecieerde).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben veel te formeel in mijn opslagplaatsen, dus het lijkt me niet zo interessant die hier te posten.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Iets als:
    Hoi
    Don't care
    Iets
    Kijk maar
    Rode disco whoooh
    Okay niet echt heel mooi cx


    obsessive rage

    Alles heet bij mij Koekje, ijs en iets anders wat je kan eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    "Wesley staat Oliver aan" vind ik erg mooi, haha. Kijk uit, straks wordt Percy jaloers als je een heel document lang alleen maar staart. (nerd)


    Ik wist dat die je wel zou bevallen (nerd)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Well. Ik heb enkele documenten die "x" heetten en "xx", "xxx" etc. Ook heb ik een bestandje die meowmeowmeow heet, haha.


    26 - 02 - '16

    "EYADING" voor een screenshot van een 3D model.
    "INAWORLD" Voor een tekening van een schoolopdracht over het landschappen.
    "LEL" voor een screenshot van een hele slechte 3D model die ik had gemaakt.
    "ÿouatemypineapple" voor een painting van twee ruziënde wasberen.
    "Mkay" voor een kleurenstudie.

    Het verbaast me dat ik dingen nog terug kan vinden...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.