• Lieve Natascha,

    Het voelt bijna vreemd om je hele naam te typen, zo weinig doe ik het, maar bij zo'n gelegenheid vind ik dat ie er bij deze gelegenheid toch wel even mag staan.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!


    Ik ken je nu denk ik al langer dan 6 jaar en ik ben nog steeds dat ene onbekende meisje dankbaar dat ze me naar de schrijfHyve stuurde waar ik jou en vele anderen heb leren kennen door onze gezamenlijke hobby. Ik keek toen al enorm tegen je op, omdat je zo'n fijne schrijfstijl had en je personages zo'n eigen karakter. In die tijd hadden we nog MSN, waar mijn eerste gesprekken met jou waren gestart, die voornamelijk gingen over onze personages Ilse en Mosh (wat een heerlijke tijd heb ik eraan beleefd om te schrijven over hoe stapelverliefd ze op hem was). Op een gegeven moment gingen we ook over andere dingen praten en zo ontstond daar dan de zwerm op Hyves, die inmiddels verplaatst is naar Facebook. Ik heb je sindsdien een paar keer gezien, maar deel meer met jou dan met vrijwel iedereen. Ik vind het dan ook heel fijn dat je altijd zo geïnteresseerd bent, altijd naar me luistert en ook altijd met goede tips komt. Ook al volg ik ze niet altijd op, ik ben je daar wel heel dankbaar voor (:

    En laat ik niet vergeten te benoemen wat je op je 26e al bereikt hebt (: Getrouwd, bètareader op Quizlet en, last but definitely not least, soon-to-be écht officieel auteur! Natuurlijk mag je je nu al zo noemen, maar het duurt nu écht niet lang meer voor jij je eigen boek in handen hebt en kunt zeggen: 'Dit heb IK geschreven.' Ik ben ook ontzettend trots en kijk er enorm naar uit om je boek straks te lezen! Een gesigneerd exemplaar, vanzelfsprekend.

    Ik hoop dat we nog lang bevriend gaan blijven en dat we elkaar ook vaker zullen zien, al weet ik dat dat aan jou niet zal liggen (: Maar als jij straks in je nieuwe huis zit, kom ik sowieso een keer langs voor een housewarming! Moet vast goedkomen nu ik gratis weekend-OV heb en eventueel ook kan rijden (:

    Ugh, ik kom er nu achter dat er veeeeel te veel taarten zijn die vet awesome zijn. Twee Hobbit-gerelateerde taarten dan maar, want je bent natuurlijk fan van Thorin en die andere is Smaug dus übervet :3 En een taart van een boek - een verhaal - omdat je natuurlijk officieel auteur bent! En niet te vergeten een Harry Potter-gerelateerde taart (die ik overigens veel te mooi vind om ook maar na te denken over hem opeten), omdat ik je zonder die fantastische boekenreeks niet eens zou kennen (:

    Nog een fijne verjaardag!

    Liefs,
    Marjanne.

    Ps: Opmaak van zulke teksten op Quizlet is niet mijn sterkste kant. Mijn excuses daarvoor ;)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 17:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Happy Birthday!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Nogmaals Happy Birthdaty! Ik vrees dat iemand je al wel voor was met een topic. (:


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Nogmaals Happy Birthdaty! Ik vrees dat iemand je al wel voor was met een topic. (:


    Haha dat geeft niet ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aaah super lief MJ! Ik hoop ook dat we nog heel lang vrienden blijven en we moeten echt vaker afspreken<3
    Door dat nieuwe topic (waar denk je aan bij de user boven je ofzo) zat ik ook aan Ilse en Mosh te denken toen ik jou zag staan haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fijne verjaardagg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gefeliciteerd!^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Haha, nog meer taart, wat leuk. Nogmaals gefeliciteerd, dan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nogmaals gefeliciteerd c;
    Ik word nog eens rond van al die taart ;o


    26 - 02 - '16

    Van harte gefeliciteerd, Natas! :')

    Ohw, shit, ik zie nu pas dat ik per ongeluk de topictitel heb overgenomen, hehe, oops.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 18:25 ]


    Stenenlikker

    OakenshieId schreef:
    Aaah super lief MJ! Ik hoop ook dat we nog heel lang vrienden blijven en we moeten echt vaker afspreken<3
    Door dat nieuwe topic (waar denk je aan bij de user boven je ofzo) zat ik ook aan Ilse en Mosh te denken toen ik jou zag staan haha.


    Haha awesome. Dat is ook het begin van alles, hehe.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gefeliciteerd! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gelukkige verjaardag, Natas! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17