• Welcome to “Saint Augustine” University!
    Based on the novel Sam Smith, written by Jonas Boets.

    “Saint Augustine” University, oftewel S. A. U., is gelegen in het centrum van Londen, vlakbij het voetbalstadion van Chelsea. Het is een groot, grijs gebouw zonder ramen. Het is zo’n gebouw waar je elke dag langs loopt, zonder er echt aandacht aan te besteden. Wat opmerkelijk is, is dat niemand weet dat het een school is. Dit wordt dan ook uiterst geheim gehouden iedereen die er ook maar iets van afweet. Zo heeft deze school wel meer vreemde zaken; de naam Saint Augustine heeft er dan ook helemaal niets mee te maken, eigenlijk staan de S en de A voor de woorden Secret Agent, aangezien er in deze school dus ook jongeren worden opgeleid tot geheim agent.

    Deze school bestaat uit maar 42 leerlingen, en 10 leerkrachten. Ze hebben niet enkel vakken als wiskunde en Nederlands, maar wel zoals ‘technische snufjes’ of ‘hoe ontmantel ik een bom?’. De leerlingen worden gerekruteerd, om vervolgens een opleiding tot spion te krijgen. In hun eerste jaar zitten ze in klas A, daarna B, C, en als laatste klas D. Zoals eerder gezegd mag niemand van deze school weten, dus ook de ouders van de leerlingen niet. Zij worden gehypnotiseerd door meneer Spring, leerkracht en professional in het hypnotiseren van mensen en dieren. Hoe de leerlingen hier dan komen? Zij worden gerekruteerd door verscheidene leerkrachten van het S. A. U.. Elk jaar kiezen zij tien nieuwe leerlingen -in klas D 12- uit door middel van observaties en dergelijke.

    In deze rpg volgen we het laatste schooljaar van klas D, waarin ze de laatste voorbereidingen krijgen om een echte spion te worden.



    Lessen en leerkrachten:
    Hypnotiseren, gegeven door meneer Spring.
    Technische snufjes, gegeven door meneer January.
    ‘Hoe zich te bevrijden in benarde situaties?’, gegeven door meneer July.
    Bommen ontmantelen, gegeven door mevrouw November.
    Vermommen, gegeven door meneer April.
    Geschiedenis, gegeven door meneer October.
    Sport, gegeven door mevrouw February.
    Talen, gegeven door mevrouw June.
    Fysica, gegeven door mevrouw August.
    Wiskunde, gegeven door mevrouw December.

    President directeur-generaal Autumn.
    Summer en Spring. (secretariaat)


    Lessenrooster:
    Maandag: Fysica, pauze, Bommen ontmantelen.
    Dinsdag: Talen, pauze, sport.
    Woensdag: Wiskunde, pauze, hypnotiseren.
    Donderdag: Vermommen, pauze, technische snufjes.
    Vrijdag: Hoe zich te bevrijden uit benarde situaties?, pauze, geschiedenis.


    School rules
    ~ U bent altijd beleefd.
    ~ U komt de school niet uit, onder welke omstandigheden dan ook.
    ~ U mag tot negen uur slapen, een uitgeruste spion is altijd meer waard.
    ~ Uw eerste les begint om tien uur, wees altijd strikt op tijd.
    ~ U komt niet op plekken waar u niet welkom bent.

    Extra info:
    De leerlingen kunnen hun eten uit luiken in de gangen halen. Ze hebben geen eetzaal waar ze kunnen eten, maar kunnen dit op het binnenplein of gewoon in hun eigen kamer doen.
    Regels:
    ~De huisregels van Q gelden ook in deze rpg.
    ~Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ~Minimum 200 woorden per post, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    ~Niet de personages van andere besturen, godmodden.
    ~Geen perfecte personages.
    ~Niemand wordt uitgesloten!

    Invullen
    Naam
    Leeftijd(16-18)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra's

    Rollen:
    Girls [6/6]Vol!
    May Rose Smith~Avalance~ Alba Galocha~1.1
    Feline Lisa Moriarity~Magari~Alexandra Daddario~1.2
    Adira Faya Pacífico~ Lutalica~Ivana Baquero~1.3
    Arabella Mae Foster~ Jaimz~ Kaya Scodelario~1.2
    Valentina 'Val' Achaelon~ Sempre~ Chiara Scelsi~1.3
    Ayla Tabitha Brown~Amarixe~ Holland Roden~ 1.4

    Boys [6/6] Vol!
    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano~ Harry Styles~1.1
    Rover McCoppin~ Wanheda~ Bob Morley~1.2
    Jem Sigur~Vex~Marcel Leibscher ~1.3
    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2
    Floyd Aiden Monsoon~ AdoreDelano~ Matthew Noszka~1.3
    Thomas Lao~Nacht~ Christopher Larkin~1.4

    De school:
    Lokaal
    Kamer
    Binnenplaats

    Het is maandagochtend, kwart na negen. De meeste leerlingen zijn aan het ontbijten of zich aan het klaarmaken voor de eerste les. Ook de leerlingen van klas D hebben zometeen fysica, van mevrouw August. Have fun!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 19:38 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MT


    When time and life shook hands and said goodbye.


    Feline Lisa Moriarity

    Een rilling ging door mij heen toen ik wakker werd. Naar gedroomd, dacht ik, maar ik kon het gevoel niet goed plaatsen. Moeizaam kwam ik overeind en even zuchtte ik terwijl ik een hand door mijn hand haalde. Ik duwde mezelf uit bed en liep op een slakken tempo richting de badkamer, waar ik een snelle douche nam. De meeste tijd besteede ik aan het wassen van mijn haar. Zodra ik klaar was zette ik de douche uit en begon ik aan de overige verzorging, tandenpoetsen, haren borstelen. Mijn outfit was simpel, een zwarte strakke korte broek met een high waist en een zwart rood geblokt blouse erboven. Ik deed snel een paar schoenen aan en zuchtte even diep zoekend naar een haar elastiekje. Natuurlijk kon ik er weereens geen een vinden. Ik grijnsde toen ik er eindelijk een vond, blij dat ik nu niet de hele kamer af hoefde te zoeken of met haar in mijn gezicht rond hoefde te lopen. Ik deed mijn haar in een warrige knot. Daarna pakte ik mijn tas op en liep ik de kamer uit. Met een kleine glimlach op mijn gezicht bekeek ik de rest van het zooitje mensen dat door de gangen wandelde. Misschien eerst op zoek naar ontbijt en dan naar de les. Ik wilde nog wel meer doen voor de les, normaal ging ik nog een rondje hardlopen van te voren, maar daarvoor was ik nu al te laat opgestaan. Ik keek even rond naar een bekend gezicht, hopend dat ik niet alleen hoefde te ontbijten.

    (Als ik over een uniform heb heengelezen, dan mmoet dat stukje maar even genegeerd en vervangen worden door de outfit.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Floyd Aiden Monsoon

    Na vijf keer op snooze te hebben gedrukt, was het echt tijd om mijn bed uit te komen. Al ging het nog altijd niet gemakkelijk. De reden dat ik vanuit mijn bed, meteen onder een ijskoude douche sprong. Het koude water gaf zowel mijn lichaam, als mijn brein en klap en meteen was ik klaar wakker. Kippenvel verscheen over mijn gehele huid en langzaam draaide ik het water wat warmer, om mijn lichaam in te zepen, mijn haar te wassen en meteen mijn tanden te poetsen. En alles wat sneller dan normaal, omdat ik in tijdnood was door het te lang blijven liggen. Normaal had ik nooit moeite met mijn bed uit komen, maar door het slechte slapen dat ik al een paar weken deed, kreeg ik er steeds meer moeite mee. Snel draaide ik de douche uit en droogde ik mezelf af, om daarna poedel naakt de badkamer uit te trippelen om een bokser uit mijn la te trekken en deze over mijn kont aan te trekken. Ik besloot een zwarte chino aan te trekken en trok een willekeurig wit shirt uit de kast. Eentje die net iets te straks rond mijn torso bleek te zitten, maar ik had geen zin om een andere an te trekken en ik kon het makkelijk hebben. Ik fatsoeneerde mijn haar in de spiegel en trok mijn timberands aan, waarna ik besloot dat ik er wel mee door kon. Ik gristen mijn tas naast mijn bed vandaan en griste nog net mijn mobiel vanaf mijn nachtkastje, waarna ik de kamer verliet. Ik werd bijna gelijk ondersteboven gelopen en schold de waarschijnlijk eerste jaars na, waarna ik de deur achter mijn kont dicht trok. Ik sloeg mijn tas over mijn rug en wilde mijn weg naar ontbijt vervolgen, toen ik Feline spotten. 'Goedemorgen, schone dame.' Gaapte ik toen ik naast haar verscheen en onschuldig mijn arm in die van haar haakte.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 17:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Ayla Tabitha Brown
    _________________________________


    9:00. De wekker. Ik ontgrendelde mijn oude iPod touch die ik gebruikte als wekker en zette deze uit. Vandaag was een andere dag dan normaal. Ik keek mijn kamer rond en liep vervolgens naar de badkamer. Ik nam een korte douche waarna ik mijn haren föhnde en mijn make-up aanbracht. Onderweg naar mijn kamer zag ik mijn telefoon op het bureaukastje liggen. 'Blijkbaar was ik deze gisteravond vergeten aan de oplader te leggen.’ mompelde ik in mezelf. Op de stoel naast mijn kledingkast had ik al een nieuwe set kleren neergelegd die ik vandaag aan zou trekken. Ik had een leuk jurkje uitgezocht dat net iets boven mijn knie eindigde. Daaronder droeg ik een paar leuke zwarte enkellaarsjes waar ik ook zo trots op was. Ik keek nog een laatste keer in de spiegel om de laatste plooitjes in mijn jurk goed te trekken. Mijn horloge gaf aan dat het inmiddels 9:30 was. Ik had nog genoeg tijd om even rustig te ontbijten. De deur deed ik achter me dicht en ik vertrok naar de luiken waar ik mijn ontbijt op kon halen. Met het bord in mijn hand keek ik uit over het plein, gelukkig waren er nog genoeg plekken over. Nadat ik een plekje had uitgezocht kon ik rustig beginnen aan mijn ontbijt. Aangezien ik mijn telefoon niet bij me had was ik al vrij snel klaar met mijn ontbijt. Ik ruimde de spullen af en liep langzaam naar mijn eerste lesuur toe.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 9:41 ]


    Il n'y a pas d'amour perdu

    Mt
    Mijn laptop is gecrasht. Ik kan alleen op mijn tablet nu op quizlet en typen daarop duurt echt heel lang. Ik ga proberen te kijken of ik snel kan posten, maar misschien dat het een paar dagen duurt.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 21:29 ]


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Mt
    Mijn laptop is gecrasht. Ik kan alleen op mijn tablet nu op quizlet en typen daarop duurt echt heel lang. Ik ga proberen te kijken of ik snel kan posten, maar misschien dat het een paar dagen duurt.

    Ah, oké. Bij mij gaat het ook even duren voordat ik post, aangezien ik griep heb.

    @Amarixe; Er is geen ontbijtzaal in de school (zie 'extra info' bij de beginpost c;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    James Charles Martin



    Nadat hij uitzonderlijk voor zijn wekker was opgestaan, keek James toe hoe het binnenplein zich vulde en langzaam aan weer leegstroomde. Hij knikte vriendelijk naar de mensen die hem begroetten en wisselde een paar woorden met de anderen die zich rondom hem gezet hadden, maar na een eindje verlieten die ook de ruimte en bleef James alleen over. James was iemand die zich graag onder de anderen bevond maar af en toe alleen zijn met zijn gedachten deed hem ook eens goed. Zo kon hij ongestoord plannen, hetgeen hij dolgraag deed. Hij dronk het laatste restje van z'n koffie op en kwam dan overeind. Met het dienblad in zijn handen liep James naar de ingang van het schoolgebouw, waar hij twee bekende figuren spotte. Het waren Feline en Floyd, arm in arm en op weg om te gaan ontbijten. 'Tssk,' zei James afkeurend wanneer hij het tweetal bereikte,' bende laatkomers.' Hij grijnsde nog even naar het stel en liep toen verder om zijn dienblad op te ruimen. De lessen zouden zo meteen beginnen en James was niet iemand die te laat kwam. Hij liep het schoolgebouw in en begon zich een weg te banen doorheen de vele gangen, op weg naar het lokaal Fysica. Terwijl hij de gang doorliep zag hij voor hem ineens een bos dichte rode krullen verschijnen. Ayla; dacht James terwijl hij zijn pas wat versnelde zodat hij naast haar liep. 'Goedemorgen schat,' begon hij terwijl hij haar zijdelings aankeek,' Goede nacht gehad?'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 14:29 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall


    Thomas Lao


    Toen om 6 uur mijn wekker ging vloekte ik hard. Was het al zo laat. Ik keek op van het project, waar ik blijkbaar al heel de nacht aan had zitten werken en vroeg me af of het het waard was om nog door te werken of dat ik beter nog wat slaap kon gaan halen. Ik keek naar de minuscule locatie tracker waar ik aan had zitten werken en besloot dat als ik nog langer door de microscoop moest turen om er aan te kunnen werken ik gek zou worden. Ik wreef met mijn handen even over mijn ogen en ging met kleding en al op mijn bed liggen. Mijn tweede wekker zette ik snel en na enkele ademhaling oefeningen om me rustig te maken viel ik inslaap.

    Ik kreunde toen mijn wekker om 9 uur weer af ging. Ugh, het was de derde nacht op rij die ik door gehaald had, maar ik wilde die verdomde tracker afmaken. Het was alleen zo lastig aangezien dat ding kleiner dan mijn pinknagel was. Na een zucht stond ik op van mijn bed en geeuwend liep ik mijn kamer uit op zoek naar ontbijt. Pas toen hij zijn ontbijt voor zich had besefte hij dat hij nog steeds zijn kleding van gister aan had en dat hij waarschijnlijk niet zo fris meer rook. Hij zuchtte en keek naar zichzelf in zijn lepel. Zijn haar stak alle kanten uit en hij zag bleek op de grote donkere wallen onder zijn ogen na. Hij at snel zijn ontbijt op en gooide toen vijf scheppen suiker in zijn koffie. Toen hij die op had besloot hij snel een tweede te halen voordat hij snel zijn weg naar Fysica maakte.
    Met zijn hoofd zat hij nog zo in de notities van zijn project dat hij op automatische piloot naar het lokaal liep. De hele weg kende hij uit zijn hoofd en zou hij met zijn ogen dicht kunnen lopen, als er tenminste geen andere mensen liepen, wat natuurlijk wel het geval was.
    "Wat?" was zijn eerste reactie toen hij recht tegen James Martin aan liep. Hij struikelde verstrooid over zijn eigen benen en staarde verbaasd op vanaf de grond naar James en Ayla.

    [Sorry dat het even duurde, maar hier is mijn stukje.]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 21:28 ]


    Carpe Noctem