• Okay dus voor wie de reference niet snapt; Huntik.Kijk Huntik. De website heeft ook season 2.


    ANYWAYS. Ik mag dus mijn Bachelors thesis volgende week verdedigen! YAY! *O**O*
    But also HELP! (no_chears) Ik ga nu al dood bij de gedachte van een presentatie. Vreselijk. De laatste horde.

    Daarna moet ik gaan adulten, ik weet niet zeker of ik hier nou blij mee moet zijn of niet :W

    [ bericht aangepast op 14 feb 2022 - 23:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    aaaaa veel geluk met je verdediging! ik zal voor je duimen :)


    because i knew you, i have been changed for good

    Dairon schreef:
    aaaaa veel geluk met je verdediging! ik zal voor je duimen :)


    Thanks! Ik haat presenteren dus ik kan alle geluk gebruiken (no_chears)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oehh wat houdt dat in, een thesis verdedigen?


    ars moriendi

    Normandy schreef:
    Oehh wat houdt dat in, een thesis verdedigen?


    Hebben ze dat in België niet?
    Het houd in dat ik een thesis/scriptie heb geschreven en in een presentatie hierop in moet gaan en hier wat over moet vertellen. Vervolgens vragen ze me van alles en dan wordt bepaald of ik de verdediging wel of niet heb gehaald :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hebben ze dat in België niet?
    Het houd in dat ik een thesis/scriptie heb geschreven en in een presentatie hierop in moet gaan en hier wat over moet vertellen. Vervolgens vragen ze me van alles en dan wordt bepaald of ik de verdediging wel of niet heb gehaald :W

    Ik weet niet of ze dat in België hebben, maar ik heb de filmopleiding gevolgd (in Nederland haha) dus ik heb geen idee wat het is. :X Wij noemden dat niet zo op die school. Maar good to know, haha!

    Komt vast goed! Je weet waar je over praat, dus je gaat het gewoon rocken. *O*


    ars moriendi

    Normandy schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ze dat in België hebben, maar ik heb de filmopleiding gevolgd (in Nederland haha) dus ik heb geen idee wat het is. :X Wij noemden dat niet zo op die school. Maar good to know, haha!

    Komt vast goed! Je weet waar je over praat, dus je gaat het gewoon rocken. *O*


    Oh! Wellicht heb je geen eind werk hoeven te schrijven? Een film opleiding klinkt praktischer in plaats van theoretisch? Wel super tof!*O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh! Wellicht heb je geen eind werk hoeven te schrijven? Een film opleiding klinkt praktischer in plaats van theoretisch? Wel super tof!*O*

    Jaa, wij hadden ook een eindpresentatie van een onderzoek, maar dat heette anders. Het belangrijkste was inderdaad de eindfilm (: . Veel succes! <3


    ars moriendi

    Veel succes vast!

    Also, ik wist niet dat je ook je bachelor thesis moet verdedigen? Ik dacht dat dat alleen moet voor de masterthesis. Voor m'n bachelorthesis heb ik alleen een onofficiele presentatie gedaan, haha.


    Stenenlikker

    Komt vast goed! Op voorhand klinkt dat altijd veel enger dan het op het moment zelf is. (: Veel succes in ieder geval!

    In België heb je, meestal, alleen een thesisverdediging wat dan slaat op je masterthesis. Een bachelorproef moet je meestal gewoon inleveren zonder er verder nog een presentatie bij te moeten doen ofzo. (Zo werkte het voor mijn studierichting toch)


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik heb het gelukkig ook niet echt gehad, niet bij mijn bachelor en niet bij mijn master, al moest ik wel een presentatie houden. Maar zo'n officiële verdediging lijkt me afschuwelijk, heel veel succes! Gelukkig zijn ze wel gewend aan bloednerveuze studenten. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.