• Hoihoi!

    Als eerste: Anna (Lily_Evans), jij ziet dit topic niet, en merkt ook niet dat het er is, oke? Kijk er maar langs ofzo. Dit is een heel subtiel topic. (A)
    (No worries, geen vreemde surprise ofzo. Ik ben echt met niets vreemds bezig :'D)

    Lieve vrienden van Lily, Anna of Annemiek. Ik heb jullie even nodig. Een aantal van jullie ken ik zelf een beetje, en die heb ik al een pb gestuurd. Maar ik heb ook de rest toch echt even nodig.
    Aangezien Anna geen lijstje met ''DIT ZIJN MIJN LIEVE VRIENDEN'' op haar profiel heeft staan (dat zou ook een enorm lange lijst zijn, neem ik aan) doe ik het maar even zo. Guys, ik heb jullie even nodig. Ik ken jullie zelf dus niet, anders heb je een pb ontvangen. Kan je alsjeblieft in dit topic reageren, zodat ik je alsnog kan pb'en, of mij een pb sturen?
    Dus: Als je Anna kent, en een (goede) vriend(in) van haar bent, stuur me alsjeblieft even een pb, want ik heb jullie nodig.
    Alvast heel erg bedankt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heeeel subtiel :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik mag Anna, dus u can send me a message. :Y)

    Of we echt vrienden vrienden zijn weet ik niet, maar op zijn minst goede collega's dus count me in!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    I AM FRIENDS WITH ANNA! FOR YEAAAAARS NOW THANKS TO Q. PB MEEEEEE. PICK MEEEEEE.

    :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Achievement schreef:
    ik mag Anna, dus u can send me a message. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, ik hou van dit topic.

    Krull schreef:
    Haha, ik hou van dit topic.


    Mooi :Y)

    Ik heb de anderen gepb'd (Zeg je dat zo?)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb je PB beantwoord!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Debbaut schreef:
    Of we echt vrienden vrienden zijn weet ik niet, maar op zijn minst goede collega's dus count me in!*O*


    What would Emma do?

    Count me in, ik ken haar dan misschien niet heel goed maar ik ben een stille bewonderaar, geheheh.


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Of we echt vrienden vrienden zijn weet ik niet, maar op zijn minst goede collega's dus count me in!*O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    Of we echt vrienden vrienden zijn weet ik niet, maar op zijn minst goede collega's dus count me in!*O*

    Such an original comment


    I am an idiot, I move.

    Ik ben een vriendin. Ze kent me. Want ze heeft me in het verleden eens geholpen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als het goed is heeft iedereen de PB ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dames en heren, de Happy-Pot voor Anna is af, als jullie je berichtje graag nog terug willen lezen, kan dat dus.
    --Mocht je te laat zijn, Anna is co-auteur, dus als je een reactie plaatst met je berichtje, kan zij dat alsnog zien.
    Klik!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.