• Laten we beginnen met het feit dat Freek Vonk gewoon geweldig is. Als ik ziek ben lig ik soms op de bank zo'n marathon te kijken van freek vonk: de wereld rond. En het word nog leuker want er is nu een Freek Vonk actie bij de Appie aka de Albert Heijn. Nu zit de albert heijn alleen bij mijn school en niet dicht bij mijn huis dus heel vaak kom ik er niet. Maar nu gebeurde het dat ik vandaag door de appie liep en het freek vonk schap zag. Toen bedacht ik me 'oh dit is wat voor Mark (mijn broer) en hij is binnenkort jarig , hebben dus'. Ik heb de actiepop en het verzamelboek gekocht en bij de kassa kreeg ik een levensverzameling van die plakplaatjes voor in het verzamelboek.

    Om dit topic nuttig te houden , wie verzamelt ook de plaatjes en/of heeft een van de actiestukken gekocht?


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb freek vonk pleistersss!!! Die zijn echt beestachtig leuk! < see what i did there


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tuena schreef:
    Ik heb de actiepop en het verzamelboek gekocht en bij de kassa kreeg ik een levensverzameling van die plakplaatjes voor in het verzamelboek.

    Bestaat er een actiepop van Freek? Omg 😂


    And then we'll see it.

    Hahaha, ik ben maandag letterlijk terug naar de service balie gelopen met mijn bonnetje, omdat ik geen stickers had gekregen maar wel dertig euro aan boodschappen armer was. Nu alleen nog het album en het sparen kan beginnen. :Y) Ik kreeg meteen een paar meer, haha.

    Dat klinkt overigens als een leuk cadeau voor je broer! ^^

    [ bericht aangepast op 28 sep 2017 - 20:57 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik spaar voor de echte Freek. Mijn crush heet Freek :')

    Just kidding just kidding. Wij hebben een giga hoeveelheid plaatjes op tafel liggen, dus daar ga ik op mijn zieke dag lekker wat mee doen haha. Alleen dat rode brilletje snap ik niet goed. Welke verborgen letters? What?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 9:25 ]

    (blush)


    Nobody Say It was easy