• Hoihoi!

    Als eerste: Anna (Lily_Evans), jij ziet dit topic niet, en merkt ook niet dat het er is, oke? Kijk er maar langs ofzo. Dit is een heel subtiel topic. (A)
    (No worries, geen vreemde surprise ofzo. Ik ben echt met niets vreemds bezig :'D)

    Lieve vrienden van Lily, Anna of Annemiek. Ik heb jullie even nodig. Een aantal van jullie ken ik zelf een beetje, en die heb ik al een pb gestuurd. Maar ik heb ook de rest toch echt even nodig.
    Aangezien Anna geen lijstje met ''DIT ZIJN MIJN LIEVE VRIENDEN'' op haar profiel heeft staan (dat zou ook een enorm lange lijst zijn, neem ik aan) doe ik het maar even zo. Guys, ik heb jullie even nodig. Ik ken jullie zelf dus niet, anders heb je een pb ontvangen. Kan je alsjeblieft in dit topic reageren, zodat ik je alsnog kan pb'en, of mij een pb sturen?
    Dus: Als je Anna kent, en een (goede) vriend(in) van haar bent, stuur me alsjeblieft even een pb, want ik heb jullie nodig.
    Alvast heel erg bedankt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben bezig met reacties uitschrijven in een hoofdstuk. Ik vrees dat mijn hoofdstuk langer gaat worden dan de Happy-pot zelf, maar ik ben nou eenmaal niet iemand die dingen kort kan houden :') Moet nu eerst eten voor ik weer verder kan though.


    Happy Birthday my Potter!