• You're all amazing!


    Ik vond het weer eens dringend tijd voor een topic dat duidelijk maakt hoe bijzonder en geweldig onze users zijn. Ik ben ondertussen al wel een tijdje lid van deze site en ik heb al verschillende 'generaties' meegemaakt om het zo te zeggen (steeds met pauzes tussen ;D), maar ik vind dit een van de leuktse groepen mensen tot nu toe. Er wordt vaak gezegd dat het hier een beetje doods is, of dat er meer leven moet komen, maar ik vind het hier gewoon een gezellig bende, met de leukste, tofste, grappigste, meest getalenteerde en creatieve mensen die ik ken, inclusief real life. Ook merk ik dat er een heel deel van jullie door een moeilijke periode gaat. Sommigen kampen met ziekten, depressies of gewoon even een moeilijkere periode.
    Weet dat wij altijd voor jullie klaarstaan en dat jullie allemaal, stuk voor stuk, fantastische personen zijn en dat we niet zonder jullie kunnen. Iedereen maakt een klein deeltje uit van deze prachtige gemeenschap en ik zou jullie echt niet meer kunnen missen. :3




    Did I overdo it again? ;D

    Geniet van de rest van jullie dag!
    Groetjes, Felicia

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 18:14 ]


    What would Emma do?

    Sweet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…