• Over mij:

    Mijn naam is Evelien, en ik ben momenteel 20 jaar oud. Ik studeer in Gent, waar ik Geneeskunde volg.
    In mijn vrije tijd lees ik graag boeken, kijk ik series en films en schrijf ik wat.
    Alle stories van mij die op Quizlet staan zijn fanficties.

    Lopende verhalen

    The Nameless || Marvel

    Ze was vergeten.
    Na jaren van opsluiting in Het Huis van Bewaring, universums meest beruchte gevangenis, was ze niet meer dan een schim. Naamloos. Een omhulsel van een meisje.
    Maar niet alles van haar oude leven was verdwenen. Er was één naam die ze zich maar al te goed herinnerde, een die ze onder haar adem fluisterde elke keer dat ze vreesde dat zelfs die van haar zou worden afgenomen. Ze zei hem keer op keer, met een passie, woede, razernij, die het vuur in haar steeds feller liet branden.

    'Loki Odinson.'

    |||

    Op Aarde heerst er chaos. Nadat er een buitenaards massavernietigingswapen wordt gestolen, besluiten de Avengers er achteraan te gaan. De Sokovia Accords laten echter niet toe dat hun superhelden zich mengen in een intergalactische oorlog, waardoor er enkel nog een gebroken team van vogelvrijen overblijft.
    En Loki weet precies wie dat team wel eens zou kunnen versterken.


    Link



    Afgelopen verhalen

    Darkness Beckons || The Hobbit
    [+- 69K]


    Kladversie van Undómë.

    Link


    Dúath || Lord of the Rings
    [+- 60K]