• Over mij:

    Mijn naam is Evelien, en ik ben momenteel 20 jaar oud. Ik studeer in Gent, waar ik Geneeskunde volg.
    In mijn vrije tijd lees ik graag boeken, kijk ik series en films en schrijf ik wat.
    Alle stories van mij die op Quizlet staan zijn fanficties.

    Lopende verhalen

    The Nameless || Marvel

    Ze was vergeten.
    Na jaren van opsluiting in Het Huis van Bewaring, universums meest beruchte gevangenis, was ze niet meer dan een schim. Naamloos. Een omhulsel van een meisje.
    Maar niet alles van haar oude leven was verdwenen. Er was één naam die ze zich maar al te goed herinnerde, een die ze onder haar adem fluisterde elke keer dat ze vreesde dat zelfs die van haar zou worden afgenomen. Ze zei hem keer op keer, met een passie, woede, razernij, die het vuur in haar steeds feller liet branden.

    'Loki Odinson.'

    |||

    Op Aarde heerst er chaos. Nadat er een buitenaards massavernietigingswapen wordt gestolen, besluiten de Avengers er achteraan te gaan. De Sokovia Accords laten echter niet toe dat hun superhelden zich mengen in een intergalactische oorlog, waardoor er enkel nog een gebroken team van vogelvrijen overblijft.
    En Loki weet precies wie dat team wel eens zou kunnen versterken.


    Link



    Afgelopen verhalen

    Darkness Beckons || The Hobbit
    [+- 69K]


    Kladversie van Undómë.

    Link


    Dúath || Lord of the Rings
    [+- 60K]


    Wanneer een oud kwaad zich weer in Midden-Aarde vestigt, breken onzekere tijden uit voor de Elfen, mensen, dwergen en hobbits. Een vondst in de vorm van een ring lijkt echter de kaarten te keren. Als ze deze kunnen vernietigen, zal het kwaad voor eens en voor altijd voorbij zijn. Toch heeft de duistere heer ook zijn eigen agenda, waar de halfelf Andúnë Gurthang een grote rol in speelt. Na jaren in de duisternis tegen haar te hebben gesproken, heeft hij haar omgevormd tot zijn eigen wapen, dat klaar is om alle bewoners van Midden-Aarde weg te vegen en het pad vrij te maken voor een nieuwe heerser.


    She remembered the sun
    From the world long ago
    In the time before darkness and wander


    Link


    Geplande verhalen

    Eidolon || Marvel
    [Full English - Short Story]


    Ejiro isn't about to sit back and do nothing after she gets killed by a monster.
    One life down. Eight to go.

    I'm not their hero
    But that doesn't mean that I wasn't brave


    Short story


    Verwoesting || Tom Riddle

    Rowen Selwyn is er klaar voor om het nieuwe jaar op Hogwarts in te gaan. Behorende tot de besten van haar jaar en net verkozen tot prefect, is ze er steevast van overtuigd - dit wordt het jaar dat ze niet langer bekend zal staan als de zus van. Maar dan komt ze in het pad van Tom Riddle. Hij is arrogant, manipulerend, onafhankelijk en machtig, en Rowen leert dat ze misschien niet zoveel van hem verschilt als ze zou willen. Haar zwart-witte wereld loopt langzaam uit in verschillende tinten grijs en de keuzes die ze maakt, zullen voor eeuwig een stempel achterlaten.

    Apart zijn ze elkaars meest formidabele tegenstanders. Samen zijn ze onoverwinnelijk.

    'We could do it, I am sure of it. Ravenclaw and Slytherin, knowledge and power - aren't our houses just two sides of the same coin?
    Together we would be able to do things others can't even dream about - we would be able to change this world.'


    Tijdelijk Gepauzeerd

    Arien || Thranduil
    [Kortverhaal]


    De legende vertelt dat de Valar, toen Morgoth de Twee Bomen hun Licht ontnam, ze de twee laatste vruchten van Telperion en Laurelin aan de hemel zetten en twee Maiar aanduidden om deze rond de wereld te leiden, zodat deze weer in het licht kon baden. Arien werd gekozen om de Zon te leiden, aangezien zij de enige was die zijn warmte kon verdragen. Tilion, die van Arien hield, werd gekozen om haar te volgen en de Maan met zich mee te dragen.
    Arien was een geest van vuur en haar ogen waren zo fel dat niemand haar aan kon kijken. Ook Morgoth vreesde haar en daarom verborgen zowel hij als zijn onderdanen zich altijd voor haar brandende blik. Toch verlangde hij naar de macht die zij bezat en probeerde hij haar te overtuigen om zijn vrouw te worden. Arien weigerde en uit wraak probeerde Morgoth haar maagdelijkheid te roven, om haar te misbruiken en om een glimp van haar macht te kunnen stelen. Arien doorzag zijn plannen, brak haar geest en verliet Arda. Zo verdween de machtigste vuurgeest die aan de kant van de Valar stond uit de bekende wereld.




    Na de val van de Númenor in de Tweede Era keert Morgoth's dienaar Sauron weer terug naar Midden-Aarde. Elfen en Mensen zullen hun krachten moeten bundelen om dit kwaad voor eens en voor altijd te verslaan. Terwijl de machtige koning Gil-galad de Elfen en Mensen van Eriador bij elkaar krijgt, maken ook Amdír van Lothlórien en Oropher van Demsterwold zich klaar voor de strijd om Minas Ithil . Tijdens deze woelige tijden ontdekken de wachters van bosrijk echter iets dat alles wat Midden-Aarde ooit gekend heeft kan veranderen, indien het in de verkeerde handen valt.


    There are some things you can only learn in a storm.

    Link


    Undómë || The Hobbit


    Lang geleden werd in Arda een halfelf geboren waar niemand van hield. Het kind groeide op in een ogenschijnlijk vredige samenleving, maar werd vernederd en bespot door de Elfen, die op haar neerkeken.
    Hoewel het kind zelf vrede had gesloten met haar lot, hunkerde ze in het geheim naar genegenheid. Die vond ze, in de vorm van een jong mensenmeisje.
    De openbloeiende vriendschap ontlokte spot en verzet, maar de twee bleven koppig samen.
    Toch werd hun band zwakker, want het mensenmeisje werd ouder en de halfelf ontdekte in de loop van dit begin van haar eindeloze bestaan dat ze bepaalde krachten tot haar beschikking had. Deze wekten interesse op bij de elite van de Elfen en deze probeerden de halfelf dicht bij zich houden, zodat ze het mensenmeisje steeds minder en minder zag. Uiteindelijk besloten ze toch dat de halfelf hun niet tot nut kon zijn en ze vertelden kwaadaardige geruchten over haar, die al snel werden opgepikt door zowel Elf als Mens en zich over Midden-Aarde verspreidden.
    En de tijd tikte door, hoewel dat door de Elfen amper bemerkt werd. Ze wisten niet dat mensenmeisje stierf en dat de halfelf niet lang daarna verdween.

    “It is sometimes an appropriate response to reality to go insane.”

    Link







    [ bericht aangepast op 28 feb 2018 - 17:57 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Je grootste fan moet zeker een abo op dit topic! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mooi!!!

          Update:

    - Toegevoegd bij Afgelopen verhalen:

          Darkness Beckons || The Hobbit

    - Toegevoegd bij Geplande verhalen:

          Verwoesting || Tom Riddle


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben echt super benieuwd naar je Tom Riddle en Loki verhaal van de "Geplande verhalen" (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

          Update:

    - Toegevoegd bij Geplande verhalen:

          Eidolon || Marvel

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 17:57 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:



    - Toegevoegd bij Lopende Verhalen:

          Arien || Thranduil


    [ bericht aangepast door een moderator op 28 nov 2016 - 21:02 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:

    - Toegevoegd bij Afgelopen verhalen:

          Dúath || The Lord of the Rings



    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 14:36 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Siren || Loki Laufeyson
    [Full English]

    Her sisters were taken, said to be too dangerous to roam the realm of Asgard freely. Valora was not, for they believed she posed no threat to the throne.

    Yet she could see behind the veil of magic, and she saw a secret none of the Asgardians knew about.

    'Knowledge is power', they say, but Valora would learn soon that power may not be enough to survive the rage of Loki Laufeyson.

    Oké waarom wist ik niet dat dit in de planning stond?:9~


    Every villain is a hero in his own mind.

          Update:

    - Toegevoegd bij Geplande verhalen:

    Beschrijving:

          Verwoesting || Tom Riddle

          Môr || Middle Earth

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 15:45 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:

    - Toegevoegd bij Lopende verhalen:

          Undómë || The Hobbit

    - Toegevoegd bij Tijdelijk gepauzeerd:

          Arien || Thranduil


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:

    - Stopgezet:

          Môr || Middle Earth

    [ bericht aangepast op 28 feb 2018 - 17:53 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:

    - Aangepast bij Geplande verhalen:

    Titel & Beschrijving

          Siren || Loki Laufeyson is nu The Nameless || Marvel

    - Stopgezet:

          Inhuman || Bucky Barnes

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 16:36 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

          Update:

    - Toegevoegd bij Lopende verhalen:

          The Nameless || Marvel




    “The heart is an arrow. It demands to aim true."