• Was er een dag waarop Rutger besloot dat het tijd was om onze (ondertussen niet meer zo) kleine Krull tot mod te maken. En nu, 8 jaar later versierd ze de hoogste functie die in de wereld van Quizlet te vinden is.

    In deze acht jaar waren er mooie momenten, iets minder mooie momenten maar dankzij Emma is Q veel professioneler en leuker geworden. Ze is een geweldige administrator en zonder haar zou Q er waarschijnlijk nu zo uitzien:



    Ik wil Emma bedanken voor alles wat ze hier doet, van crew aansturen tot users helpen, één ding is zeker: Emma is echt een onwijs gezellig en lief persoon. Bedankt voor alles!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    OakenshieId schreef:
    Bedankt voor alles wat je (al zo lang) voor deze site doet, Emma! Dat verdient inderdaad wel een topic! (:


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bedankt, Emma! ;3 You're the best.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lieve Emma, bedankt voor alles wat je als Q-mama doet! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha, en dat er nog vele jaartjes mogen volgen! *O*


    What would Emma do?

    Dankjewel Emma! Je doet inderdaad heel erg veel voor deze site en dat vind ik toch wel heel erg bijzonder en goed. Ik mag dan wel eens kritiek hebben en het liep niet altijd lekker tussen ons, maar ik heb wel ontzettend veel respect voor je (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dankjewel Emma <3


    26 - 02 - '16

    Ontzettend hard bedankt voor alles, Emma. (heart2)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel erg bedankt voor alles, Emma!*O* Rutger had geen betere keuze kunnen maken!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Emmaaa, gefeliciteerd met je Q-verjaardag! *O*
    Acht jaar is echt enorm lang en ik heb een groot respect voor hoeveel je voor deze site hebt gedaan en nog steeds doet. Rutger had geen betere admin kunnen kiezen. Ik ben enorm blij dat we jou hier hebben en ik hoop dat dat nog vele jaren zo zal mogen blijven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dank je wel, Emma!!! (: En gefeliciteerd met je Q-verjaardag!


    One Who Travels A Higher Path.

    Lily_Evans schreef:
    Emma echt respect. Je doet het na al die jaren nog steeds echt geweldig. Zoals er geen Hogwarts is zonder Hagrid, is er geen Q zonder jou, Emma. _O_


    16 - 09 - '17

    OakenshieId schreef:
    Bedankt voor alles wat je (al zo lang) voor deze site doet, Emma! Dat verdient inderdaad wel een topic! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hamily schreef:
    Heel erg bedankt voor alles, Emma!*O* Rutger had geen betere keuze kunnen maken!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lily_Evans schreef:
    Emma echt respect. Je doet het na al die jaren nog steeds echt geweldig. Zoals er geen Hogwarts is zonder Hagrid, is er geen Q zonder jou, Emma. _O_


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    emma emma emma (yeah) (yeah) (yeah)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!