• Daarnet zat ik te kijken op het nieuwe inlognaam topic, en ik kwam het account van Kiki, Lucy en ik tegen.
    Wij hebben dus samen een account en bij iedereen staat er 'ik was' en bij ons staat er 'wij waren' en ik vind dit gewoon echt raar, want tot zover ik weet kan je die berichten niet aanpassen.


    You are my piece of paradise.

    Omg, je kan die berichten dus echt aanpassen!


    Fuck it.

    Dat heb ik aangepast! (;


    i wanna die with you once or twice.

    Ja, dat is me ook al opgevallen, haha. Je kan ze echt aanpassen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het echt geweldig dat je het hebt verandert in
    Bananen zijn lekker
    (x


    Fuck it.

    Haha, nooit geweten dat je die posts kunt aanpassen. Eigenlijk logisch, maar ik heb het nog nooit überhaupt overwogen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt supervet maar waar is dat topic überhaupt, ik kan 'm nergens vinden :')

    Al is het wel eeuwen geleden dat ik m'n username veranderd heb, dus zo'n post aanpassen lukt mij voorlopig ook niet :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Echt supervet maar waar is dat topic überhaupt, ik kan 'm nergens vinden :')

    Al is het wel eeuwen geleden dat ik m'n username veranderd heb, dus zo'n post aanpassen lukt mij voorlopig ook niet :')


    Hier. Het staat onder Nieuws, maar is blijkbaar geen sticky, dus dat is inderdaad even zoeken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan