• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    padum padum op naar school ik mis mijn huppelkut trui:/


    Heaven is a place that we all have

    Okee, nog 22 minuten op ijskoud station Heerenveen wachten klinkt niet als iets waar ik nu behoefte aan heb.
    Wat men allemaal wel niet moet doen om geld te verdienen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat ik voor hem zou laten gaan. Als ik ooit een keuze zou moeten maken tussen hem of werken bij mijn droombedrijf op de positie wat ik wil. Zou ik serieus hem kiezen.

    Ffs Mehri waarom ben je zo verliefd i fucking can't jdjskss

    Wauw, ik ging vet vroeg naar bed. Ik dacht echt dat ik uitgerust zou zijn deze morgen. Waarom nachtmerries? Waarom?! Als jullie mij dan zo graag willen teisteren, prima, dan ga ik wel aan de ibuprofen gezien zonder die rust mijn hoofdpijn en rugpijn nu nog steeds niet weg zijn -_- Nog twee college weken en dan twee tentamen weken en dan heb ik het gehad.


    Happy Birthday my Potter!

    Vingers bevriezen. Wat je al niet over kan hebben voor een collega.

    Olaf is zo adsnfklasndflanl fotogeniek alles <3


    26 - 02 - '16

    Het schoolleven is weer begonnen helaas. Stage was wel leuk en ik was dagelijks eerder thuis.

    // waarom laat je die haren nou weer op de stoel vallen in plaats van op de grond? Sommige mensen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:02 ]

    Dat moment wanneer iedereen tegen mij loopt te zeiken dat IK hen moet helpen om HUN problemen op te lossen, maar ze zelf de schuldigen zijn...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FUCK. Nu is er een van de twee oortjes kapot, like this day couldn't be worse.

    Tresna schreef:
    FUCK. Nu is er een van de twee oortjes kapot, like this day couldn't be worse.

    Huggles <3

    Boekverslag AF. Beetje jammer dat ik het in de ochtend heb moeten doen en mijn uitslaapkans heb moeten laten schieten maar BAM dat kutding hoef ik nOOIT MEER TE ZIEN tot mijn mondelingen dan whoops


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik loop al een half jaar rond met dit vest. Valt het nu pas op dat het van Assassin's Creed is? Wauw..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ja, ik ben het langs geen kanten eens met deze film.

    Ik had deel 2 in de bios gezien toen met een goede vriendin voor mijn verjaardag. Het concept en het hele idee vind ik wel awesome, maar bij de Ghost Rider zelf vind ik Cage er echt niet bijpassen. Op dat punt mochten ze hem wel achterlaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenways schreef:
    Ik loop al een half jaar rond met dit vest. Valt het nu pas op dat het van Assassin's Creed is? Wauw..

    Wauw. Welke sukkel maakte die opmerking nu weer??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Ik had deel 2 in de bios gezien toen met een goede vriendin voor mijn verjaardag. Het concept en het hele idee vind ik wel awesome, maar bij de Ghost Rider zelf vind ik Cage er echt niet bijpassen. Op dat punt mochten ze hem wel achterlaten.


    Ja, het idee is goed en zo, maar de keuze van acteur. :W Ik kan nog leven met de slechte animatie van de eerste film, dat is toch al veel beter in de tweede, maar ik vraag me toch echt af wie besloten heeft om Cage als acteur te kiezen. Ik vind hem ook gewoon geen goede acteur. :')


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ja, het idee is goed en zo, maar de keuze van acteur. :W Ik kan nog leven met de slechte animatie van de eerste film, dat is toch al veel beter in de tweede, maar ik vraag me toch echt af wie besloten heeft om Cage als acteur te kiezen. Ik vind hem ook gewoon geen goede acteur. :')

    Nee idem dito, hij doet voor mij ook een boel films teniet die ik nog wel wil kijken, maar waar hij inspeelt en ook nog de hoofdrol heeft. Dan heb ik al snel dat ik dat niet meer wil kijken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.