• Jaja, zand. Is het bij jullie ook zo erg? Ik heb zojuist een heel úúr gedaan over de 5 km van mijn school naar huis. Want ik had echt óntzettende tegenwind waardoor ik niet kon fietsen maar moest lopen en ook vliegt al het zand in het rond!
    Hoe is het daar?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet vijf minuten fietsen en dan door het centrum, dus ik heb geen last van zand haha. Maar de wind was wel echt erg vandaag!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Dumbledore
    Jy blij! Ik moet door de open velden fietsen, en met tegenwind is dat geen pretje! Ik zat ook hélemaal onder het zand toen ik thuiskwam. Eigenlijk gewoon een spray tan gekregen van Moeder Natuur, ookal hoefde ik 'm niet :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoef maar drie straten te fietsen maar zelfs op dat kleine afstandje (zijn wel hele lange straten) merkte ik de harde wind.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik fiets normaal een half uur van school naar mijn huis. Ik had wind tegen en ook heel veel last van zand, heb er ruim een uur over gedaan .__.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:15 ]

    5 kilometer maar! Ik heb er ander half uur in gefietst en zoveel zand op mijn gezicht. Normaal doe ik er een uur over. Soms kwam ik ook niet vooruit en werd ik gewoon helemaal naar rechts gesleurd met mijn fiets. Echt erg. Mijn kop was half bruin door al dat zand en t zat op mijn lippen en echt te ranzig !

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:16 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik rij met de auto, dus ik heb niet zoveel last van zand. :')


    Take me to wonderland

    Dat zand gaat ook gewoon echt overal zitten ook, dat is nog het meest vervelend. Dus ik ga strakjes eerst maar eventjes douchen! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Itami schreef:
    Ik rij met de auto, dus ik heb niet zoveel last van zand. :')


    Beter! Ik ben jaloers. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het stormt hier al sinds vannacht zo hard ja, zelfs de schutting staat te bewegen. Gelukkig hoefde ik niet naar buiten haha.


    Your make-up is terrible

    Een ramp. :c Rotterdam is één grote bouwput en 20 minuten van school naar station lopen is geen pretje met dat zand :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alleen zand bij een mega flat vlakbij school, die ze aan het afbreken zijn... maar dat ziet er toch wel heel erg (en pittig vaag :') ) uit 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Hier waaide het ook vet hard. Ik kwam amper vooruit en viel ook bijna van mijn fiets af. Rot wind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was -thank god- met de bus.

    Bij Engels kwam die conciërge binnen om te zeggen dat de zonneschermen omhoog moesten, omdat ze anders weg konden waaien


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had wind mee, dus deed ik tien minuten over waar ik normaal gesproken ongeveer drie kwartier over doe. Echt geweldig. :'D Heenweg was dan wel weer rot.

    Erg veel zand had ik echter niet. Ik fiets door grasweilanden; het enige zand kwam van de golfbaan waar ik ook langs rijd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wind tegen is hatelijk gewoon :@ nee je bent zéker niet de enige.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:52 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.