• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    BABU schreef:
    (...)

    Ik zie dat je je PF al gevonden hebt. >:]


    Ik wil eten.


    Caution first, always.

    Op dit moment zou ik t niet erg vinden op een onbewoond eiland te zitten met mijn kat. I feel so fucking bad.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Op dit moment zou ik t niet erg vinden op een onbewoond eiland te zitten met mijn kat. I feel so fucking bad.

    Op dit moment zou ik je zo graag willen knuffelen :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kootra schreef:
    (...)
    Ik zie dat je je PF al gevonden hebt. >:]


    Ik wil eten.




    I'll see you on the dark side of the moon

    Trikova schreef:
    (...)
    Op dit moment zou ik je zo graag willen knuffelen :(

    Heb je geen chip voor de city of light voor me? Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BABU schreef:
    (...)



    Ik hou van je. <3 c:


    Caution first, always.

    Kootra schreef:
    Ik wil mijn nieuwe username fjsk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Heb je geen chip voor de city of light voor me? Ugh.

    Ik wou dat ik dat had, lieverd. Stay strong, even though it's hard. It can not always be this bad <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Ik wou dat ik dat had, lieverd. Stay strong, even though it's hard. It can not always be this bad <3

    Nou, navjten zwetend wakker worden in angst en paniek is ook niet goed voor je gezondheid en slaap... kan wel even duren denk ik :/

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 22:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Nou, navjten zwetend wakker worden in angst en paniek is ook niet goed voor je gezondheid en slaap... kan wel even duren denk ik :/

    Ah shit... ): Ik hoop echt dat je je binnenkort beter gaat voelen want dat verdien je, serieus waar <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het gaat helemaal niet goed, maar let maar vooral niet op mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikova schreef:
    (...)
    Ah shit... ): Ik hoop echt dat je je binnenkort beter gaat voelen want dat verdien je, serieus waar <3

    Navjten, prachtig woord...
    Dank je hun, de enige vraag die ik heb is; Hoe kan dit ineens. Ach, zal wel een verklaring voor zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Are you kidding me?! Ik ben al een uur naar een film aan het kijken om er achter te komen dat dit helemaal niet de film is die ik wou kijken. Get it together putlocker!


    What would Emma do?

    Jinxxx schreef:
    (...)


    Welkewelkewelkewelke?


    OTOFT: Zo naar beeeeeeed. Dit was geen productieve dag, maar wel een goeie. Althans, mijn mood is een keertje goed. Dus dat is goed. Als die ene gozer nu eens even terugsprak zou mijn mood geweldig zijn. Maar goed, laat ik dr maar vanuit gaan dat mijn mood goed blijft. Is ook goed. :Y)

    Edit: Mijn mood is geweldig. :3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 22:37 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jinxxx schreef:
    Het gaat helemaal niet goed, maar let maar vooral niet op mij.

    Samen niet goed zijn? *steekt hand naar je uit*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.