• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    @Inge en Fren:

    Ik zou echt sterven van geluk als ik Le Petit Prince mocht lezen, maar helaas hebben we die met de klas gelezen (en heeft mijn docent er constant constant constant de hele zin van het leven bij uitgelegd) en damn dat is een leuk boek, maar nope, die mag dus niet. :c Pap heeft nu wel ergens een of ander gratis ebook vandaan gehaald, maar ik ben nog steeds aan het rouwen over En l'absence des hommes. :x
    En ik heb overigens zowel Duits als Frans, dus er zal ook een punt komen waarop ik deze tirade opnieuw ga houden over Duitse boeken, yay. :W


    Ah, naar. D: Al vind ik het wel al vrij gaaf dat jullie zelf boeken mogen uitzoeken, want volgens mij was alles wat ik voor Frans moest lezen op de middelbare al voor ons gekozen.
    En wow, oké, ik wist dat je Duits had, maar ik moet duidelijk nog even werken aan mijn schoolroosterstalkkwaliteiten, want dat van Frans had ik niet door (of was ik vergeten? dat sluit ik ook niet uit). Shame on me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arme Stiles :c
    Seizoen 2 afl 11.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    Heb ik nu hoofdpijn en misselijkheid, omdat ik bijna de hele dag weer heb besteed aan huilen en hopeloos zijn of word ik gewoon ziek?


    Oh, Marleen. :c Ik begon te vragen of alles oké is, maar dat lijkt een hele stomme vraag. Hier heb je een knuffel, en als je wilt praten/frustraties uittypen, weet je hoe je me kunt vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wil iemand ook even lief terug zijn misschien?

    Square schreef:
    (...)

    Oh, Marleen. :c Ik begon te vragen of alles oké is, maar dat lijkt een hele stomme vraag. Hier heb je een knuffel, en als je wilt praten/frustraties uittypen, weet je hoe je me kunt vinden.



    Niets is oké.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom voel ik me ineens zo down?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Niets is oké.


    Dat mag. Ik hoop dat het niet lang zo blijft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    0.0 Merlins pants zo jaloers

    @Felicia
    Hahahaha wauw :')

    Hij komt op Amsterdan Comic Con en mijn moeder gaat photo-op met hem regelen voor mijn verjaardag en asdfghjkl ASFGHJKL ASDFGHJKLGSDUJBVSNDB


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh ik weet het al... ik moet morgen gaan vertellen dat ik vrijdag om half 2 al weg moet van stage, omdat ik om 3 uur een praatsessie heb met mijn psycholoog en een groep jongeren... Ben ook nog de jongste ook, horrible... En dit moet 8 weken lang. Ik ga zoveel stage missen hierdoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iedere keer denk ik dat ik het schoolsysteem aankan en dat ik weer helemaal back on track ben

    en dan komen die fucking boekverslagen weer en zit ik de hele avond artikelen over de eerste vormen van maandverband te lezen zodat ik maar geen boekverslag hoef te maken en verdomme jip dat ding moet morgen af, wat gaat er in vredesnaam van je komen op deze manier, dit is geen werkhouding waarmee je straks de maatschappij in kan stappen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga kluizenaar worden denk ik, vriendschappen zijn above level voor mij geloof ik :')

    Is het jaloezie? Ik misgun het namelijk niemand, maar ik zou zelf gewoon graag gezellig met mijn familie rond de tafel willen zitten.. And some days, it hurts.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil mijn nieuwe username fjsk.


    Caution first, always.

    Kootra schreef:
    Ik wil mijn nieuwe username fjsk.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Morgen zie ik je weer en.... just ugh.. Wist ik maar of ik door moet gaan met dit of dat ik de hoop moet opgeven..


    — Inner peace, it's hard to find. —