• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    Ara schreef:
    (...)
    JUST DO IT !!

    // Mensen die op het forum naar anderen hun mening vragen en als het niet is wat ze willen, gaan ze zeiken dat het op andere manieren wel goed zou zijn.


    Hahaa, net begonnen.

    WAAROM ZIT CHLOE IN EEN ROLSTOEL IS ER EEN ONGELUK GEBEURD? AAAAAAAH FJHNUIER


    Heaven is a place that we all have

    Nog tien minuutjes en dan is Olaf de hond hier <3


    26 - 02 - '16

    LittIe schreef:
    (...)

    Hahaa, net begonnen.

    WAAROM ZIT CHLOE IN EEN ROLSTOEL IS ER EEN ONGELUK GEBEURD? AAAAAAAH FJHNUIER

    Gewoon doorspelen (:
    Heb je alle episodes? Ik ben nu aan het eind van 4. Maar ik heb ook de gameplay gekegen voor ik ging spelen.

    Vraagje: hoe vul ik een halve A4 met het woord 'nee'?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Vraagje: hoe vul ik een halve A4 met het woord 'nee'?


    Antwoord: lettergrootte 72 :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, ik was vergeten dat mijn vriend er niet tegen kan als ik haat op vegetarisme.

    Ara schreef:
    (...)
    Gewoon doorspelen (:
    Heb je alle episodes? Ik ben nu aan het eind van 4. Maar ik heb ook de gameplay gekegen voor ik ging spelen.


    Yeah, ik heb een season pass of zo. Ik ben aan het begin van 4 maar woww, dat einde van 3. Shit, dude. Ik heb alle gameplay vermeden want spoilers not allowed.


    Heaven is a place that we all have

    Kenways schreef:
    (...)

    Antwoord: lettergrootte 72 :Y)


    Dat werkt.

    OTOFT: ik moet echt van facebook wegblijven. Al mijn vrienden lijken steeds bezig et zijn met geweldige projecten, hun doel in het leven te vinden, succesvol te zijn en ik blijf maar falen en richtingsloos en nutteloos zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gotham Text Posts maken me echt gelukkig want ik relate er teveel mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Me loves aikido

    Me loves al deze effing schoolprojecten een stuk minder


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    I'm in love <3


    26 - 02 - '16

    Waarom luister ik dan ook naar ed sheeran o mijn god im a mess


    i put the fun in funeral

    Pa heeft nu twee laptops en ik nog steeds niets. I am starting to feel jealous. xd

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 12:51 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OTOFT: ik moet echt van facebook wegblijven. Al mijn vrienden lijken steeds bezig et zijn met geweldige projecten, hun doel in het leven te vinden, succesvol te zijn en ik blijf maar falen en richtingsloos en nutteloos zijn.

    Sounds like me ?


    Slightly drunk.

    En natuurlijk heb ik het verpest... zou beter zijn geweest als ik nooit naar de opkomst was gegaan. Failure confirmed.