• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    Jongens, ik heb al de deadline verpoept, nu moeten jullie wel reageren als ik nog íets probeer te regelen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik gebruik te vaak caps de laatste tijd... En ik kan weer niet spellen of zo.


    What would Emma do?

    Ik ben zo moe, maar het is wel achter de rug. Ik voel me vreemd genoeg wel goed nu. Het is goed zo.


    Caution first, always.

    Wanneer mensen je completely out of the blue als vriend toevoegen en je zoiets hebt van... do I know you? *_*


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    Wanneer mensen je completely out of the blue als vriend toevoegen en je zoiets hebt van... do I know you? *_*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg ze hebben boswandeling ijs, dit is zo lekker *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darmen, doe rustig alsjeblieft..

    Jaayy het is af ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En nu heeft de kat mijn andere hand ook aangevallen. Ze heeft echt een hekel aan me denk ik, ook al moet en zal ze op mijn arm/hand liggen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 14:15 ]

    En daar gaat alle motivatie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    En daar gaat alle motivatie.


    Hup Fren, je kan het. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog een half uur en dan heb ik voor de tweede keer mijn eerste rijles. Ik ben zo zenuwachtig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wees alsjeblieft eens duidelijk over wat ik met t geld mag of moet doen. Hier heb ik echt helemaal niets aan. Ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wat erg, ik heb dit boek echt stukgelezen :') Arm dingetje, nog maar 8 jaar oud.

    *broer pakt doodnormale pen van eettafel*
    "Is dit een pen of is dit make-up?"

    het punt is bereikt dat ik zoveel make-up heb liggen dat mijn gezinsleden in constante twijfel leven over de essentie van normale gebruiksvoorwerpen in dit huis.


    i put the fun in funeral