• Hey,

    Ik had al een tijdje met een jongen, we hadden een 2x voorspel in die tijd maar daar bleef het bij, niet dat ik het erg vind. Op dit moment zijn we nog goede vrienden. Alleen hij de laatste keer deed hij vreemd? Hij was afgeleid enzo.
    Hetzelfde weekend kwam ik er via een vriendin achter dat hij niet te vertrouwen was, dit maakte me een beetje mad.
    Ze had van alles over hem uit gelegd, ik kwam later ook achter dat hij een ander leuk vond.
    Ik sprak met 2 vriendinnen later hier nog over, ze hadden allebei toen contact met hem. Wat bleek dus, hij vond 1 van hun leuk (niet degene die zei dat hij niet te vertrouwen was). Ze heeft wel met hem genomen terwijl ze alles wist. Dit vind ik ook zwaar klote aan dr maar verder is ze 1 van de liefste meisjes die ik ken.

    Hij heeft me vertelt dat hij vroeger voor mij wel eens gebruikt is door meiden, maar ik kwam laatst ergens achter via een andere ex van me waar ik nog goed bevriend mee ben. We hadden het over onze laatste zoen en toen zei ik me andere ex zijn naam.
    Hij zei dat mijn vriendin in hun relatie de boel zwaar faked...
    Het was net 1 week uit tussen haar en dr ex en nog geen paar dagen later vroeg deze ex dus of ze met hem wou, dr antwoord was ja. Hij zei dat hij een grapje maakte maar nog geen 2 dagen later had ze met de ex waar ik nu dus over praat.

    Hij zei tegen me dat hij me nog heel lief vond en echt door met me was gegaan als zij nee zei. Tuurlijk voelde ik me 2de keus en een beetje aan het lijntje gehouden, maar had nog gevoelens voor hem. Hetzelfde gelde voor hem, hij had voor ons beide gevoelens.

    Ze is niet een van me beste vriendinnen waar ik elke dag mee praat maar ik mag haar wel heel erg.
    Ik heb nogsteeds wel gevoelens voor hem en ik vind het zielig tegen over hem dat hij weer word misbruikt soortvan want hij houd van haar en zij maakt het zichzelf wijs: volgens mijn andere ex die haar 2 dagen eerder vroeg.

    Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer me gevoelens uit te schakelen maar het blijft maar door me hoofd heen spoken...
    Als ik het zegt worden ze beide boos, hij waarschijnlijk op haar maar zij sowieso op mij...
    Maar hij is een van me beste vrienden gaan worden en kan het niet aanzien hoe hij word gebruikt...

    Greetz, Sophie.

    Dankje als je dit hebt gelezen xox


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Ik vind het allemaal een beetje vaag, maar ik heb drie woorddn voor je: Dumpen die handel.
    Houdt je niet aan het lijntje. Nu wordt jij nameljjk ook door hem gebruikt. Hoe ik het nu opvat houdt hij jou als reserve. Dat ben je niet waard. Er zwemmen meerdere vissen in de zee die wel helemaal voor je willen gaan. Ik zou van deze situatie ontzettend onzeker worden. Mijn advies is om er een punt achter te zetten. Dan weet jijzelf ook waar je aan toe bent! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    Ik vind het allemaal een beetje vaag, maar ik heb drie woorddn voor je: Dumpen die handel.
    Houdt je niet aan het lijntje. Nu wordt jij nameljjk ook door hem gebruikt. Hoe ik het nu opvat houdt hij jou als reserve. Dat ben je niet waard. Er zwemmen meerdere vissen in de zee die wel helemaal voor je willen gaan. Ik zou van deze situatie ontzettend onzeker worden. Mijn advies is om er een punt achter te zetten. Dan weet jijzelf ook waar je aan toe bent! (:


    Compleet hiermee eens. Jongens die meiden aan het lijntje houd heb ik helaas ook al meegemaakt. Die verdienen absoluut geen seconde van je aandacht. Ik zou in dit geval lekker aan jezelf denken en inderdaad die jongen lekker dumpen. Voor hem nog tien anderen hoor.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Thanks guys @laleah @vane ❤


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Even dat ik het goed begrijp. Het was al uit tussen jullie twee toen hij met je vriendin iets nam?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toen ik 14 was, was ik nog veel te verlegen om over dit soort onderwerpen te praten, laat staan doen. Voorspel, gecompliceerde relaties, gebruikt worden.. Ik verbaas me dat dit al zo vroeg begint :P

    Verder is het eerder gegeven advies al wel duidelijk, ik zou er niets mee te maken willen hebben

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 11:17 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    @froyo ja ik hen het uitgemaakt omdat ik wiat dat hij haar ondertussen leuk vond toen we et deden dus dat maakte me wel beetje pissed...
    @kapiteinkoek tja, jeugd is veranderd. Vroeger was het minder/haast nooit & het ligt er eigenlijk ook maar net aan of je er zelf klaar voor bent ;)


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    De wereld loopt vol van jongens. Waarom je tijd verdoen aan één die je humeur omlaag haalt en je slecht behandelt? Je kunt zoveel beter krijgen dan deze kerel. Dumpen die balast in je leven. Nergens goed voor.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 20:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.