• Verkleedkleding! Of nou ja, meer verkleedideeën. Ik zit namelijk in mijn examenjaar, en net zoals op zoveel scholen is het een traditie om aan het einde van het jaar een examenstunt te doen. Bij ons heet dat LSD (als in Laatste Schooldag, niet de drugs hehe).
    Nu is vandaag het thema bekend geworden, en dat is film & TV. Mijn vriendinnen en ik zijn al aan het nadenken hoe we ons willen verkleden, maar we komen er niet echt uit. Vandaar dat ik jullie hulp inschakel, aangezien er hier op Q ontzettend veel creatieve mensen zitten die vast wel iets leuks weten.
    Onder de spoiler staat een foto hoe ik eruit zie. Lijk ik op iemand van een film of serie? Ik zou het echt niet weten.. Wel is het belangrijk dat het duidelijk is wie ik ben, en dat het niet al te duur wordt om het te kopen/maken. Dus als jullie nog een leuk ideetje hebben? :Y)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Je doet me denken aan Emma Swan van Once Upon a Time (serie).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rapunzel!


    Firm believer of all that is magic

    Patholoog schreef:
    Je doet me denken aan Emma Swan van Once Upon a Time (serie).


    Jammer dat ik die serie niet kijk! Maar toch bedankt (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Tuena schreef:
    Rapunzel!

    Dat is leuk! Dan kunnen mijn vriendinnen en ik allemaal als een verschillende disney prinses.. Ik ga het voorstellen, thanks!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Jij zou er goed uitzien als Lagertha van Vikings. (:



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wij hadden een themafeestje laatst waar we met z'n vieren verkleed gingen als Teletubbies (: Supermakkelijk zelf te maken en toch wel heel leuk!

    Voorbeeld

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 14:36 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Necro schreef:
    Jij zou er goed uitzien als Lagertha van Vikings. (:



    Nog nooit van gehoord maar wel heel cool!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Catan schreef:
    Wij hadden een themafeestje laatst waar we met z'n vieren verkleed gingen als Teletubbies (: Supermakkelijk zelf te maken en toch wel heel leuk!

    Voorbeeld

    Ah dat is inderdaad heel leuk! Alleen wij zijn met meer dan vier dus dat wordt lastig.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Als jullie als één groep willen gaan (en je geeft aan dat jullie met meer dan 4 zijn), zou je kunnen kiezen voor:
    - Minions
    - (hipster) Disney prinsessen
    - GOT personages
    - Smurfen
    - Sailor moon
    - Carebears
    - My Little Pony's
    - Oompa Loompas
    - 101 Dalmatiërs
    - Loony Tunes


    Enkele bovengenoemde ideeën (en nog veel meer), vind je terug op deze webpagina.
    Succes ermee, en laat je ons weten hoe jullie examenstunt is geweest?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Als jullie als één groep willen gaan (en je geeft aan dat jullie met meer dan 4 zijn), zou je kunnen kiezen voor:
    - Minions
    - (hipster) Disney prinsessen
    - GOT personages
    - Smurfen
    - Sailor moon
    - Carebears
    - My Little Pony's
    - Oompa Loompas
    - 101 Dalmatiërs
    - Loony Tunes


    Enkele bovengenoemde ideeën (en nog veel meer), vind je terug op deze webpagina.
    Succes ermee, en laat je ons weten hoe jullie examenstunt is geweest?

    Oeh minions zijn leuk! Stom dat ik daar nog niet aan gedacht had haha. Dankje, ik zal even op de site kijken. En zal ik doen! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Cersei LOLOLOL @.@
    Nee Elsa vind ik beter passen tbh :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Patholoog schreef:
    Je doet me denken aan Emma Swan van Once Upon a Time (serie).



    Omg ookecht!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Elle Woods of die chick van Clueless.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sorry voor de bump maar ik vond het leuk om mijn outfit nog even te showen. Dit is het geworden.. Een cheerleader van Glee! Ik wou echt graag als Elsa maar dat zou een beetje te duur worden. Ik kijk Glee eigenlijk niet maar het was wel heel leuk om te doen! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.