• Of trek ik gewoon rare types aan? Want al m'n exen vroegen als we gingen afspreken (al was het gewoon Starbucks oid) waar ik precies zin in had als ik met hun was en wat ik het leukste vond aan hun. Zelfs nu zegt zo'n jongen dat als we gewoon naar de stad gaan ("Vind je de stad leuk of omdat je met mij gaat?"

    haLLO wat is er met hun aan de hand?? is dit typisch voor jongens of wat


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ehh nee. Niet alle jongens zijn hetzelfde.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Ehh nee. Niet alle jongens zijn hetzelfde.


    Dan staat karma aan mijn zijde.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ken het. Ik kan nu wel zeggen dat alle jongens hetzelfde zijn, maar ik ken het fenomeen van hetzelfde type jongen aantrekken. Zo heb ik nog nooit een jongen aangetrokken die werkelijk een gehele film met mij kon kijken. Ik herken je frustratie :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nee, al heb ik dat wel voor een lange tijd gedacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil heel graag "ja" zeggen, aangezien alle jongens waar ik iets mee heb gehad idioten waren.
    Maar ik ken genoeg jongens die weldegelijk anders zijn, alleen zij hebben uiteraard geen interesse in mij...
    Misschien trekken soorten elkaar toch aan en ben ik net zo'n grote idioot als hun... Nah, I'm fabulous! *kuch kuch*

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 11:16 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nah ik ken het, ik trek ook altijd aparte types aan, zal zelf ook wel een apart type zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben zelf een man, nu ja, jongen maaar ik heb genoeg levenservaring om te weten dat dat 1) een flirtmanier is en 2) een streling voor hun ego.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    Ik ben zelf een man, nu ja, jongen maaar ik heb genoeg levenservaring om te weten dat dat 1) een flirtmanier is en 2) een streling voor hun ego.


    Het is echt een vreselijke flirtmanier, een don't.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ken het probleem, ik trek ook altijd bepaalde types aan...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Bij mijn weten ben ik niet zo.(krul)
    Maar dat zijn zoals LittIe zegt idd strelingen voor hun ego en het idee van complimentjes en flirttechnieken.
    Mij zul je niet bij de eerste date horen vragen naar seks ofzo. Ik wil eerst weten of het een toffe is, of het iets kan worden en dat soort dingen. Wat daarna betreft zou ik het niet weten aangezien ik nog niet in dat soort situaties heb gezeten. Wat ik wel weet is dat ik het nooit zo rechtuit zou vragen. Ik zou me kapotschamen.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn vriend is ook wel redelijk zo, maar dat is meer omdat hij onzeker is en bevestiging wil of ik hem wel echt leuk vind.

    We hebben pas een week een relatie by the way, :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about