• UPDATE:
    Blijkbaar word de melding wel verzonden, maar krijg je onderstaande melding ipv terug te keren naar Q zelf

    Het betreft onderstaande lijn, op een verder wit scherm

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:15 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Wat voor melding? Een pb, of zo?

    Ik heb dat scherm ook weleens gehad, geloof ik, en ik dacht dat het iets te maken heeft met het gebruik van ", dus een dubbel aanhalingsteken. Zoiets staat ook in die foutmelding. Misschien kun je proberen dat eens weg te halen uit het bericht dat je wilt versturen, of andere bijzondere tekens die je erin hebt gezet? ^^

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:21 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het net getest, maar ik kan zonder problemen iets melden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ellaria schreef:
    Ik heb het net getest, maar ik kan zonder problemen iets melden. (:


    Ohhh, een melding-melding. Mijn God, wat suf van me. Dat is natuurlijk ook gewoon een apart ding, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Om welke creatie ging het precies? Dan kan ik kijken waar het mis gaat.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Om welke creatie ging het precies? Dan kan ik kijken waar het mis gaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)


    die staat niet langer geactiveerd, ik kan dus geen link meer plaatsen, sorry


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    (...)

    die staat niet langer geactiveerd, ik kan dus geen link meer plaatsen, sorry

    Zou het misschien kunnen geweest zijn dat de creatie ondertussen jij het meldde verwijderd werd door de user? Ik zie vaak soortgelijke errors als ik een link van een creatie heb die verwijderd is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Zou het misschien kunnen geweest zijn dat de creatie ondertussen jij het meldde verwijderd werd door de user? Ik zie vaak soortgelijke errors als ik een link van een creatie heb die verwijderd is.


    nee, ik denk het niet, want ik heb hem nog kunnen bekijken na de melding.
    Ik heb het daarna ook nog gehad met een andere creatie (sorry, helaas geen link van opgeslagen)
    De meldingen komen wel door blijkbaar, want ik krijg er de bevestiging van dat ze gemeld zijn, enkel verschijnt die rare error


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Wil je dat de volgende keer dan meteen bij een mod melden via pb ofzo? =)

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 6:56 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wil je dat de volgende keer dan meteen bij een mod melden via pb ofzo? =)


    zal ik doen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Dat had ik een paar dagen geleden ook aan de hand.


    16 - 09 - '17

    Dan sluit ik het hierbij het topic omdat we er nu gaan last meer van hebben. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury