• Maandag is het weer zover! Het leukste programma van het jaar begint! Wie durft een gokje wagen over de winnaar van dit jaar? *O*

    De jury
    Afwisselend Bart Cannaerts, Jeroom, Maaike Cafmeyer, Marc-Marie Huijbregts, Philippe Geubels, Sam Gooris, Karen Damen, Jan Jaap van der Wal, Jonas Geirnaert, Stefaan Degand, Wim Helsen en Sven De Leijer.

    De kandidaten
    Bill Barberis
    Kristof Calvo
    Thibault Christiaensen
    Jean-Marie Dedecker
    Jens Dendoncker
    Dominique Deruddere
    Sean Dhondt
    Joke Emmers
    Evi Hanssen
    Dalilla Hermans
    Herr Seele
    Isolde Lasoen
    Frances Lefebure
    Katrin Lohmann
    Xavier Malisse
    Sammy Mahdi
    Linde Merckpoel
    Élodie Ouédraogo
    Filip Peeters
    Magaly Rodriguez Garcia
    Barbara Sarafian
    Björn Soenens
    Bart Somers
    Xavier Taveirne
    Dina Tersago
    Evi Van Acker
    Chris van der Ende
    Stijn Van de Voorde
    Tijs Vanneste
    Rob Vanoudenhoven
    Bartel Van Riet
    Lynn Van Royen
    Heidi Van Tielen
    Goedele Wachters


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Albert Einstein was toch ook de slimste mens ter wereld?


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    Albert Einstein was toch ook de slimste mens ter wereld?

    Zover bekend was William James Sidis de slimste mens ter wereld maar daar gaat dat programma niet over (':


    i wanna die with you once or twice.

    Eindelijk!


    16 - 09 - '17

    Yes. *O* Als je het topic nog niet had gemaakt, had ik het je wel weer gevraagd. :Y)

    Geweldige foto. :’D Maar Geubels staat er niet op. En ik denk dat er 1 naam mist bij de jury leden. :p Maar yay voor Karen en Jan Jaap. ^^

    Er zitten leuke kandidaten tussen. En dit jaar ook meer vrouwen tov anderen jaren heb ik de indruk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Yes. *O* Als je het topic nog niet had gemaakt, had ik het je wel weer gevraagd. :Y)

    Geweldige foto. :’D Maar Geubels staat er niet op. En ik denk dat er 1 naam mist bij de jury leden. :p Maar yay voor Karen en Jan Jaap. ^^

    Er zitten leuke kandidaten tussen. En dit jaar ook meer vrouwen tov anderen jaren heb ik de indruk.


    Hij mocht niet in de campagne verschijnen door zijn contract met één. (: En er staan 12 namen, toch?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hij mocht niet in de campagne verschijnen door zijn contract met één. (: En er staan 12 namen, toch?

    Oh vandaar, haha. Oh, ik zie het al. Ik herkende Jonas Geirnaert niet op de foto, dacht dat het een andere onbekende was. 😂 Dan staan gewoon alle namen er, ja. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vond de aflevering van gisteren (want die van vandaag kan ik pas morgen bekijken, haha) echt heel matig. God wat ben ik die grappen over Elodie Ouedraogo, The Loft en Eriks tanden beu gehoord. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik vond de aflevering van gisteren (want die van vandaag kan ik pas morgen bekijken, haha) echt heel matig. God wat ben ik die grappen over Elodie Ouedraogo, The Loft en Eriks tanden beu gehoord. :')


    Ja same, maar ik vond de kandidaten wel heel leuk
    Spoiler:
    Al ben ik wel heel blij dat Bartel eruit ligt. Goedele is stukken sympathieker!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja same, maar ik vond de kandidaten wel heel leuk
    Spoiler:
    Al ben ik wel heel blij dat Bartel eruit ligt. Goedele is stukken sympathieker!

    Ik had liever die andere man (ben zijn naam kwijt, Rob of zo?) door dan Bartel bij die eerste aflevering. Maar oké, ondertussen zijn ze allang beiden eruit. :’P



    Ik hoop dat Stefaan Degand niet te vaak in de jury zal zitten, want dat vond ik weer de vervelendste aflevering tot nu toe. Wat een lawaaimakende aandachttrekker, manman.. 😓


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ik had liever die andere man (ben zijn naam kwijt, Rob of zo?) door dan Bartel bij die eerste aflevering. Maar oké, ondertussen zijn ze allang beiden eruit. :’P



    Ik hoop dat Stefaan Degand niet te vaak in de jury zal zitten, want dat vond ik weer de vervelendste aflevering tot nu toe. Wat een lawaaimakende aandachttrekker, manman.. 😓


    Inderdaad, ik kan hem echt niet uit staan
    + Ik ben ondertussen Jeroom zijn moppen over Elodie en Erik's tanden ook beu hoor..

    EDIT: oeps, ik zie net dat Leah een paar weken geleden hetzelfde opmerkte. Ik ben het alleszins ook moe :')

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 14:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, die grappen zijn afgezaagd. Ik vind ook dat Erik zijn tanden helemaal niet slecht uitzien?

    En Sam Gooris vind ik op zich wel tof, maar hij overdrijft in zijn manier van doen. Hij probeert te veel. :s Komt wat onnatuurlijk over? 😆


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh wow, dit topic was ik vergeten. :')
    Vanavond finale, vind het nu al een teleurstelling omdat philippe niet in de jury zit, maar oké. Ik heb ook niet echt een favoriet, of iemand die ik echt niet af kan (Olga, Danira lol). Vorig jaar was ik zo hard voor Gilles, terwijl het me nu niet veel kan schelen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee voor mij maakt het ook niet echt uit, al heb ik een heel lichte voorkeur voor Goedele oeps. Welke jury is het vanavond?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb juist een voorkeur voor Dalilla oeps.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2017 - 17:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Frodo schreef:
    Nee voor mij maakt het ook niet echt uit, al heb ik een heel lichte voorkeur voor Goedele oeps. Welke jury is het vanavond?


    Jeroom en Jonas. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.