• Hoi!

    Ik wil binnenkort beginnen aan een nieuwe story en zoek daarvoor een cover en layout. Ik kan niets betalen, simpelweg omdat ik geen credits heb en mag kopen ;)

    Eisen & info:


    Four Seasons, The Big Game.
    Normale agenten en rechercheurs, worden zo uit hun dagelijks leven geplukt. Ze belanden in een arena. Voorgelogen, aangezien er verteld was dat zij daar waren, om een moord op te lossen. Dat was ook wel zo, alleen het is een grote test, om te kijken hoe ze presteren onder hoge werkdruk in wisselende werkomstandigheden. Overleven ze het? Of moorden ze elkaar stuk voor stuk uit?

    * Mijn Q naam mag erop (:
    * Amy Acker is de faceclaim voor mijn hoofdpersoon
    * Hoofdpersoon is Samantha Hudge
    * Er komt moord in voor.
    * In de cover wil ik zeker de vier seizoenen verwerkt zien en Amy mag er ook op ^^

    * Quotes die ik op de layout wil:
    - Another spring is there outside my door
    Things are blooming [another spring, Nina Simone]
    - O when I look back now, summer seemed to last forever [Summer of '69, Bryan Adams]
    - I only wanted to see you, laughing in the purple rain.
    - Oh, the weather outside is frightful ,But the fire is so delightful. And since we've no place to go, Let it snow, let it snow, let it snow [Let it snow, Dean Martin]

    Hoe je de quotes erop zet, mag je geheel zelf weten. Het liefst wel zorgen dat ze zin er mooier uit ziet dan zo, achter elkaar geplakt :')


    Alvast bedankt voor de moeite :D

    Groetjes,
    xShaw


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik ben niet goed met layouts maar voor de cover wil ik wel wat proberen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Goed hoor! Graag zelfs ;D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ook iemand die een layout wil proberen? Als de quotes te lang zijn hoor ik het wel, dan mogen de quotes eventueel ook weggelaten worden :)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik wil wel een lay out maken voor je? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ik wil wel een lay out maken voor je? (:

    Graag :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Graag :D


    Wil je eventueel nog plaatjes erbij? Ik kan helaas nog niet op de computer, maar ik probeer hem gauw te maken voor je. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Wil je eventueel nog plaatjes erbij? Ik kan helaas nog niet op de computer, maar ik probeer hem gauw te maken voor je. (:

    Het liefst wel iets met de vier seizoenen erin (:

    Het heeft niet zoveel haast, aangezien ik zat andere story's heb waar ik zolang mee verder kan maar des te sneller des te leuker want dit idee heb ik al best lang :P


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Het liefst wel iets met de vier seizoenen erin (:

    Het heeft niet zoveel haast, aangezien ik zat andere story's heb waar ik zolang mee verder kan maar des te sneller des te leuker want dit idee heb ik al best lang :P


    Is helemaal goed! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Super dat jullie beide iets willen proberen :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Idk of dit wat is. (als je al die quotes erop wilt tenminste, dat is wat ik begreep)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oeh wow (lol) Ik denk dat ik deze cover neem :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    Oeh wow (lol) Ik denk dat ik deze cover neem :D


    Als je deze cover wilt, dan kan ik hem bij de lay-out doen? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Als je deze cover wilt, dan kan ik hem bij de lay-out doen? (:


    Klinkt super ;D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik heb die van mij vanavond af (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is goed, ik denk dat ik namelijk met twee ook wel iets weet als Papiliones de ene in de layout gaat verwerken :)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''