• Ik was een beetje aan het youtuben, en ik kwam zo terecht bij het filmpje van de toentertijd 6 jarige super schattige Connie die mee deed aan Britians Got Talent in 2007 en door mocht. Ik volg verder dat soort programma's niet, maar deze heb ik dus wel langs zien komen toen op internet. Zó schattig en zo knap voor die leeftijd.



    Inmiddels is ze 15 jaar en zo te zien houd ze nog steeds van zingen.
    Hier een cover van Frozen - Let It Go:


    Dit wilde ik jullie niet onthouden.

    Oh, ze heeft nog steeds een echt prachtige stem! Kan je je geloven dat ik zelf nog maar 11 was en deze site zelfs nog niet ontdekt had. 2007 lijkt zo ver nog niet, maar het is het wel. :W


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Oh, ze heeft nog steeds een echt prachtige stem! Kan je je geloven dat ik zelf nog maar 11 was en deze site zelfs nog niet ontdekt had. 2007 lijkt zo ver nog niet, maar het is het wel. :W


    Haha, het zit wel in de 21ste eeuw.. maar we zitten wel al 16 jaar en een beetje in de 21ste eeuw. Dat is ongeveer hoe oud mensen hier zijn :Y)

    Merlin, wat een stem.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jaaaa, ik had al van haar gehoord! Wow ... 2007 lijkt zo dichtbij, maar het is al negen jaar terug. Jesus Christ. :') Ik was zeven toen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jaaa die volg ik echt al een hele lange tijd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik lees nu dat ze het toendertijd tot de finale heeft geschopt. 6 jaar!

    Jaaaaa, Connie! Ik heb die filmpjes als een klein kind zo vaak bekeken. Volgens mij was het een van de eerste youtube-filmpjes die ik ooit zag! Ik ben geabonneerd op haar kanaalachtig iets, dus ik zie wel vaker iets voorbij komen, zoals haar cover van Hello. Echt prachtig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Damn, ze is even oud als ik en kijk waar zij staat en waar ik sta, omg :') Deprimerend haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alleen heb ik altijd mijn twijfels bij van die jonge kinderen die zo perfect kunnen zingen. Zouden ze het zelf willen of worden ze door hun ouders gedwongen? Connie zingt nu nog steeds en heeft er ook nog altijd plezier in, maar er zijn ook een hele hoop "kindsterren" om het zo maar te zeggen die na de puberteit er mee stoppen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...